Find job

Systemansvarlig for logistiksystemer

Lidls IT-afdeling, der består af 18 medarbejdere, varetager drift, vedligehold og udvikling af de administrative og butiksnære IT-systemer.

Der arbejdes primært efter ITIL-principper i forhold til at løse udfordringer og opgaver for de interne IT-brugere på hovedkontoret i Kolding, de pt. 107 butikker og de 2 distributionscentre i Danmark.

Du bliver en del af Business Solutions-teamet, der er ansvarlig for implementering og drift af Lidls logistik-, butiks- og ERP-systemer.

Systemlandskabet befinder sig i en transformationsfase, hvor systemerne løftes på et nyt niveau, der gør Lidl klar til fremtidens detailmarked. Dette sker blandt andet igennem implementering af SAP-baserede løsninger på lagrene. Som systemansvarlig vil du fungere som ekspert i vores legacy-systemer samt være en vigtig del af migrationsprojektet.

Forespørgsler, opgaver og projekter løses såvel selvstændigt som i samarbejde med kollegerne i organisationen og på vores internationale hovedkontor.

Du er ansvarlig for test, koordinering, udrulning samt overdragelse af den færdige løsning til  supportorganisationen.

Om jobbet

  • Test og udrulning af lagersystemer
  • Sparringspartner for logistikorganisationen
  • 2nd-level support
  • Projektledelse og deltagelse i lokale og internationale projekter
  • Formulering af kravspecifikationer
  • Sikring og overholdelse af retningslinjer for sikkerhed og databeskyttelse
  • Koordinering af eksterne leverandører
  • Samarbejde med vores internationale IT-organisation
  • Deltagelse i afdelingens beredskabs-vagtordning
     

Om dig

  • Du har en videregående uddannelse inden for IT-området eller har på anden vis tilegnet dig erfaringer med tekniske og IT-baserede løsninger
  • Du behersker engelsk og/eller tysk på forhandlingsniveau
  • Du har erfaring fra deltagelse i IT-projekter
  • Erfaring i SAP-Modulerne MM/WM/eWM er en fordel men ikke et krav
  • Du er god til at kommunikere med brugere på alle niveauer
  • Du tager ejerskab og ansvar for dine opgaver
     

Vi tilbyder

  • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
  • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
  • Grundig oplæring så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i jobbet
  • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
  • Mulighed for sundhedsordning
  • Konkurrencedygtig lønpakke
  • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.
     

Har du spørgsmål til jobbet?

Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 16.00 ved henvendelse til Head of Business Solutions Thomas Thorsback på tlf. 7635 0140.

Er du interesseret i denne stilling?

Tryk på "Send ansøgning" for at komme videre til vores online ansøgningsportal. Husk at vedhæfte din motiverede ansøgning og CV. Vi glæder os til at læse din ansøgning.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location Kolding

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.