Find job

Major Incident Manager

Trives du med at lede vejen i kritiske situationer, hvor du holder overblikket og kommunikerer klart og effektivt til både kunder, ledelse og udviklingsteams?

Du trives i orkanens øje og sikrer kommunikation med alle parter

Som Major Incident Manager bliver du en del af vores drift-og supportteam i Columna Cura, markedets nyeste borgerjournal til pleje- og omsorgsområdet, der dækker kommunens services til ældre borgere og borgere med handicap.

Hvis der sker nedbrud, er det dig der styrer processen og bringer driften tilbage på sporet. Din vigtigste rolle er at sikre en hurtig genoprettelse af servicen til vores kunder. Her står du for kommunikationen både internt og eksternt i forbindelse med major incidents, og du går forrest og sikrer samspillet mellem vores udviklingsteams, eventuelle tredjepart og kunden. Teamets mål er at sikre en hurtig stabilisering af major incidents og en informativ og effektiv kommunikation. Samtidig sikrer du at kolleger, ledelse og eventuel tredjepart er fuldt opdaterede på situationen. Stillingen er nyoprettet og du har derfor stor mulighed for at påvirke processen for hvordan vi håndterer major incidents.

Du trives med variation og uforudsigelighed i din hverdag og du er altid klar til at påtage dig nye opgaver. Du bliver en del af en vagtordning med tilkaldevagter døgnet rundt – også i weekender. I perioder hvor du ikke arbejder på major incidents, har du mulighed for at forfine processen omkring problems og major incidents. Samtidig indgår du i driftteamet, hvor du løser vigtige og komplekse opgaver, som ikke er kritiske.

I jobbet vil du arbejde med følgende opgaver:

  • Varetage kommunikationen og arrangere statusmøder med kunden
  • Koordinere kommunikationen og samarbejdet internt med udviklerteams og ledelse
  • Vurdere hvordan forretningen og kunden påvirkes af hændelsen
  • Etablere en hurtig og midlertidig løsning for at minimere hændelses påvirkning
  • Sikre en effektiv reetablering af servicen over for kunden
  • Stå for opfølgning og evaluering af håndterede major incidents
  • Forbedre og udvikle vores processer for major incidents
  • Indgå i problem management arbejde
     

Optimale udfoldelsesmuligheder

Systematic vokser og det samme gør vores fokus på drift. Vi mener det, når vi siger at du får stor mulighed for at påvirke området omkring drift og major incidents. I teamet vil I sammen have gode diskussioner om hvordan vi bedst støtter kunderne, når bølgerne går højt.

I Systematic er ”frihed under ansvar” en kerneværdi, ligesom vi vægter en uhøjtidelig atmosfære og dialog højt. Du bliver derfor mødt af en kultur båret af tillid og åbenhed, ligesom vi prioriterer tid og mulighed til den enkeltes uddannelse og udvikling.

Stærk på drift og lyst major incidents

Vi forestiller os, at du har en teoretisk baggrund inden for it og erfaring med drift af større it-løsninger. Har du erfaring med ITIL-processer så som Incident Management, Problem Management eller Major Incidents er det et plus, og ellers lærer du det, når du starter.

Som person trives du i orkanens øje, hvor du kan arbejder under højt pres. Du kæmper for at få løst opgaverne og sikrer samarbejde på alle niveauer. Du handler selvstændigt og træffer kvalificerede beslutninger. Selv i de mest udfordrende situationer har du en positiv indstilling, og du er klar og tydelig i din kommunikation til alle parter. Du har et stærkt service-gen og formår at sætte dig i kundens sted og forstå deres problemstillinger. Da kommunikation er en stor del af din hverdag, er det vigtigt, at du taler og skriver flydende og velformuleret på både dansk og engelsk.

Vi arbejder med sikkerhedsklassificerede projekter, og derfor skal du som medarbejder i Systematic sikkerhedsgodkendes. Læs mere her.

Har du ikke fået svar på alle dine spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på tlf. +45 8943 2000 og spørge efter Rikke Jacqueline Frimurer, Project Manager. Vi behandler ansøgninger løbende, da vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt. Arbejdsstedet er i Aarhus. Vi glæder os til at høre fra dig.

Siden vi skrev vores første linje kode i 1985, er det privatejede Systematic A/S vokset til et internationalt softwarehus med over 900 kolleger med 27 forskellige nationaliteter, fordelt på kontorer i 12 lande og med kunder verden over. Vores mål er enkelt: At forbedre verden med exceptionel software. Vi leverer software og systemløsninger til kunder inden for den offentlige sektor, sundhedssektoren, forsvaret, politiet, finanssektoren og serviceerhverv. Vi arbejder på et fundament af tillid, hvor vi har frihed og ansvar til at træffe beslutninger i vores hverdag. Vi brænder for at gøre en forskel, og vi tør udfordre teknologien, hinanden og os selv. Som nyansat i Systematic bliver du budt velkommen af hjælpsomme kolleger, og du kan se frem til både mentorordning og al den støtte, du har brug for. Det er sammen, vi kan udvikle og indfri dit potentiale og gøre Systematic endnu bedre.

Lukket for ansøgninger Gem job
Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.