Find job

Forretningskonsulenter søges – nyuddannede kandidater eller erfarne konsulenter

Vores kunde har masser af udfordrende opgaver, vi har et stærkt produkt og et kompetent team. 

For at kunne følge med i den voksende efterspørgsel, har vi brug for nye kollegaer til at sætte strøm til offentlige arbejdsgange og selvbetjeningsløsninger.

Produktet TAP, som vi arbejder med, er et ”State of the art” forretningssystem, der bruges til digitalisering og automatisering af arbejdsgange samt selvbetjeningsløsninger.

TAP er bygget på de allernyeste Microsoft-teknologier og baseret på en fleksibel, velfungerende og serviceorienteret arkitektur, der bl.a. integrerer til en række forskellige tredjepartsløsninger. Du kan læse mere om TAP her.

Stillingen

Som forretningskonsulent i TAP Projekter bliver du en del af et stort team, der primært arbejder med at konfigurere/opsætte TAP sammen med vores kunde. Dvs. at du sammen med kunden og teamet skal opsætte forretningslogikken i TAP. Arbejdet foregår det meste af tiden on-site hos kunden. Der er tale om en fast stilling, hvor du bliver en del af et omfattende, forretningskritisk projekt hos kunden.

Der er et godt sammenhold i afdelingen, høj faglighed, mulighed for sparring og en god tone. Vi har mange bolde i luften, og afdelingen er præget af et stort engagement og godt humør. Vi arbejder løbende på at udvikle vores kompetencer og leveranceorganisation.

Vi har god erfaring med at få sluset nyuddannede IT-kandidater ind i juniorkonsulent-rollen, men sætter også pris på konsulenter med nogle års erfaring fra lignende stillinger.

Arbejdsopgaver

TAP konfiguration foregår ved hjælp af Microsoft standardværktøjer, og opgaverne du skal løse er:

  • Forretningsafklaring i samarbejde med kundens fageksperter.
  • Designe og udarbejde løsningsbeskrivelser ud fra use-cases.
  • Opsætte løsningen i TAP - Workflow, beregninger, portalskemaer, skemaer, breve, rapporter og valideringer.
  • Test af konfigurationen/opsætningen.
  • Dokumentation af det udførte arbejde.
     

Arbejdet udføres altid i tæt dialog med kundens eksperter, som har den nødvendige forretningsviden. Den enkelte konsulent har meget ansvar, og forventes at kunne manøvrere imellem mange forskelligartede opgaver. Det er vigtigt, at du hurtigt bliver i stand til at løse opgaver for kunden. Vi giver dig derfor en god introduktion til de opgaver og værktøjer, du vil komme til at arbejde med.

På de interne linjer arbejder vi løbende med udviklingen af vores uddannelsesmateriale og leveranceprocesser, og samtlige konsulenter forventes at bidrage ind til det arbejde, når de har fået den nødvendige erfaring.

Vi søger

Medarbejdere, der motiveres af at få forretning og it til at mødes. Det er en fordel, at du har en relevant it-baggrund enten fra tidligere jobs eller fra en videregående it-uddannelse, som f.eks. cand.merc.it/HA.it eller en relevant uddannelse på minimum bachelorniveau fra DTU, ITU eller tilsvarende.

Men altafgørende er at du har en hurtig opfattelsesevne, og kan sætte din viden i spil. Du er god til at kommunikere, ligesom du er selvstændig og målrettet og gerne vil udvikle dig i en konsulentrolle.

Herudover er det en fordel, hvis du har kendskab til den offentlige sektor i Danmark.

Du vil være vores ansigt udadtil, og det er derfor vigtigt at du trives med at arbejde med mange forskellige mennesker, da du også får en stor kontaktflade.

Stikord om dig, du:

  • Har teknisk flair.
  • Har gode samarbejdsevner og har evnen til at sætte kunden i centrum.
  • Kan arbejde selvstændigt, når det kræves, men er også en holdspiller, der kan arbejde loyalt for de fælles mål.
  • Kan tænke helhedsorienteret, samarbejde og hurtigt sætte dig ind i nye løsninger og teknologier.
  • Kan formidle dit arbejde, dine resultater og din faglighed på en let forståelig måde både mundtligt og skriftligt.
     

Vi tilbyder

Muligheden for at arbejde sammen med et dygtigt og engageret konsulentteam på et spændende it-projekt i en stor offentlig organisation centralt i København, samtidig med at du får muligheden for at udvikle dine kompetencer som konsulent.

Ansøgningen

Tiltrædelse vil være snarest muligt. Ansøgninger vil blive behandlet løbende. Vi inviterer løbende relevante kandidater til samtaler. Hvis du vil vide mere om stillingen eller virksomheden kan du kontakte afdelingsleder Cristina Klein på 72 20 81 31.

Send din ansøgning via ansøgningsknappen nederst på siden.

Yderligere information 

Da vores kunde er en større offentlig dansk virksomhed, er det vigtigt at du taler og skriver flydende dansk. ”As our client is a larger company within the Danish public sector, applicants must therefore be fluent in Danish, in speech as well as in writing, in order to be considered for this position. We only accept applications written in Danish”.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location Ballerup

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.