Find job

Teamleder søges til IT-ServiceDesk i nemlig.com - Danmarks førende online supermarked

Brænder du for IT-service og -support samt optimering af processer i en virksomhed i hastig vækst? Er du proaktiv og detaljeorienteret i din tilgang til dit arbejde - så er det netop dig, vi mangler

nemlig.com tilbyder den ultimative handlefrihed - dagligvarer leveret lige til døren, den time på dagen, der passer kunden. Hos os er kunderne altid i fokus. Vi går meget langt for at opnå glade kunder, og for at skabe et bedre liv for danskerne. 

nemlig.com er banebrydende på online-dagligvaremarkedet, og vores målsætning er fortsat at sætte standarden på markedet for derved at sikre videre vækst. Med store vækstambitioner stilles der høje krav til IT-afdelingen, for at sikre en dagligvareforretning, der drifter 365 dage om året og som tilbyder fremragende IT-understøttelse og support til medarbejderne i alle dele af forretningen. Derfor søger vi nu en ansvarsbevidst Teamleder til vores ServiceDesk. 

Jobbet:  

Stillingen er nyoprettet og som Teamleder vil du få ansvaret for at prioritere og dispatche tickets til de forskellige ansvarsområder i afdelingen. Det vil være din opgave at sørge for korrekt prioritering af sager i overensstemmelse med forretningens behov. Derudover kommer du til at være ansvarlig for styringen af IT-supporten, samt arbejde med optimering af processerne i ServiceDesken, for herigennem at skabe en høj brugertilfredshed.  

Du får ligeledes ansvaret for KPI-rapportering til IT-driftschefen, samt afholdelse af opfølgende møder med ansvarshavende på specifikke projekter.  

Derudover vil dine arbejdsopgaver bestå af: 

  • Overholdelse af SLA'er 
  • Bistå dine kollegaer med IT-supportopgaver 
  • Lagerstyring af IT-udstyr
     

Vores IT-drift organisation består af et drift- og et supportteam. Supportteamet består af to onsite supportere på hovedkontoret i Brøndby og seks 1. level supportere i Ukraine. Drift teamet består af tre driftsteknikere på hovedkontoret i Brøndby og fire 2. level supportere i Ukraine.  

Du vil få det faglige ansvar for supportteamet både i Danmark og Ukraine. Du vil få ansvaret for medarbejdernes trivsel, udvikling og motivation samt afholdelse af jævnlige 1:1 samtaler.  

Du vil ligeledes for ansvaret for at nedbringe omkostningerne af ved brug af vores samarbejdspartner i Ukraine.  

Det er vigtig at du er en synlig teamleder for dit team i Ukraine, hvorfor der vil forekomme 5-10 rejsedage om året.  

Vores forventninger til dig: 

Du er serviceminded og brænder for at levere den bedste service til brugerne. Du har en analytisk tilgang til procesoptimering og formår at sætter spørgsmålstegn ved eksisterende løsninger og problematikker. Du skal formå at bevare overblikket samtidig med, at du har fokus på detaljen for herigennem at foretage de rigtige prioriteringer og koordinere dine ressourcer korrekt. Vi forventer at du har erfaring fra lignende stilling og har en stillingsrelevant uddannelse.  

Derudover forventer vi at du: 

  • Har erfaring med support til større virksomheder 
  • Har erfaring med ticket systemer, gerne JIRA Servicedesk som vi benytter 
  • Kendskab til ITIL, gerne en certificering dette er dog ikke et krav 
  • Erfaring med Change Management 
  • Har kendskab til Navision 
  • Har 2-3 års erfaring som teamleder 
  • Behersker flydende dansk og engelsk i skrift og tale 
  • Kan fremvise straffeattest  
     

Du motiveres af at styrke og motivere dit team til at levere den bedste service og support til brugerne samtidig med, at du finder det interessant selv at deltage i opgaveløsning. Vi ser gerne, at du har erfaring med distance ledelse, dette er dog ikke et krav.  

Du vil få et bredt samarbejde på tværs af organisationen og med eksterne leverandører, hvorfor det forventes at du er god til at kommunikere på alle niveauer.  

Vi tilbyder: 

Derudover tilbyder vi konkurrencedygtig løn efter kvalifikationer, pensionsordning, sundhedsforsikring, frugtordning, fredagsmorgenmad samt medarbejderbutik.  

Tiltrædelse vil være snarest muligt på vores kontor i Brøndby.  

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR på tlf. 6038 5733 eller e-mail: hr@nemlig.com

Kan du ikke vente med at blive vores nye Teamleder til vores IT ServiceDesk, ser vi frem til at høre fra dig. Du skal sende din ansøgning og dit CV ved at klikke på linket "Søg stilling". Din ansøgning behandles fortroligt. 

Læs mere om os på www.nemlig.com 

nemlig.com er et supermarked for alle. Vi har økologi, lavprisvarer, mærkevarer og vigtigst af alt, et koncept der kan skræddersyes til den enkeltes livsstil. Hos os kan du handle og få leveret, når det passer dig. Direkte til din hoveddør - også på 5. sal. Vi leverer den time på dagen det passer dig og du bestemmer inden for hvilket ét-times interval, du ønsker dine varer leveret - 365 dage om året. Mandag-fredag leverer vi 8-22 og i weekenden 8-20.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Brøndby

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.