Find job

IT-forretningskonsulenter til HK ADM - IT-drifts- og forvaltningsteam

Drifts- og forvaltningsteamet i IT søger 3 IT-forretningskonsulenter til support og systemforvaltning. Drift- og forvaltningsteamet består af 10 engagerede kolleger, inklusiv teamlederen.

Vores opgaver omfatter at:

  • Sikre at HK's systemportefølje til ca. 1.200 medarbejdere og 250.000 medlemmer er tilgængelig med i den aftalte kvalitet og funktionalitet
  • Levere support til såvel HK’s medarbejdere som HK’s 250.000 medlemmer
  • Varetage samarbejdet og leverancestyringen med HK’s strategiske samarbejdspartnere om levering af support, drifts- og forvaltningsydelser
  • Indgå i samarbejdet med HK’s forretningsenheder om den fortsatte udvikling, tilpasning og kvalitetssikring af HK’s systemportefølje
  • Videreudvikle og optimere de forvaltningsydelser, HK leverer.
     

Om jobbet

Som IT-forretningskonsulent er en del af din jobrolle at løse delopgaver, eksempelvis:

  • First og second level support på supporterede systemer
  • Leverandør-/kundekontakt i forhold til primært fejl, forespørgsler og ændringsønsker
  • At indgå i en Incident Manager-rolle for at sikre fokus på afhjælpning af fejl
  • Test Management på vedligeholdelsesreleases
  • Varetage test og kvalitetssikring af nye og ændrede systemreleases
  • Foretage opfølgning på daglige driftsopgaver
  • Kommunikere driftsstatus, løsningsinformation og work-arounds til enkelte brugere og bredt i organisationen
  • Samarbejde med organisationen om fejlanalyser, forbedringer og nye behov
  • Udarbejde kravspecifikationer
  • Udarbejde og løbende vedligeholde vejledninger samt dokumentation
  • Indgå som projektdeltager i mindre projekter/opgaver
  • Deltage i interne/eksterne statusmøder
  • Vejlede og supportere organisationen i anvendelse af udtræk og rapporter fra CRM og Datawarehouse.
     

Din profil

Vi søger nye kolleger, der er holdspillere. Det er nødvendigt og en forudsætning, at du har flair for kundeservice, og du ser det som en naturlig del af dit arbejde at være proaktiv i forhold til at gennemskue kundernes akutte såvel som fremtidige behov. Det er desuden vigtigt, at du har evnen til at forholde dig konstruktivt og fokuseret i kritiske driftssituationer.

Der er flere tilgange til stillingen både uddannelses- og erfaringsmæssigt.

  • En uddannelse som IT-supporter eller lignende vil være en fordel, men ikke en betingelse
  • Erfaring med sagsbehandling i a-kasse eller fagforening samt kendskab til a-kasselovgivningen vil være et plus
  • Flere års erfaring med størstedelen af de opgaver vi har beskrevet ovenfor, vil være et plus
  • Certificering i ITIL, erfaring i brug af BI- og systematiseringsværktøjer og erfaring i at arbejde med SQL vil ligeledes være et plus.
     

Vi tilbyder

Vi kan tilbyde et spændende job i en organisation, som er fokuseret på, at optimal anvendelse af IT er en forudsætning for fortsat udvikling af virksomheden til gavn for medlemmerne.

Ansættelsesvilkår

Vi tilbyder gode løn- og ansættelsesvilkår i henhold til Klubben HK’s overenskomst. Ansættelsen er på flekstid 37 timer ugentligt. HK tilbyder mulighed for sund kantineordning, parkering i kælderen, fitnesscenter, motionshold, sociale klubber m.m.

Tiltrædelse

Snarest muligt, men vi venter gerne på den rigtige kandidat.

Ansættelsessted

HK Danmark, Weidekampsgade 8, 2300 København S.

Yderligere information

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte:

25/7-30/7 2017 - IT-chef Elo Munk, mobil: 4138 1051.

31/7-18/8 2017 - Teamleder Birgitte Nielsen, mobil: 2974 4219.

Ansøgning

Hvis du synes, at jobbet lyder som noget for dig, så send motiveret ansøgning, relevante certificerings- og eksamensbeviser og CV via ansøgningsknappen "Søg jobbet her" nederst på siden.

Ansøgningsfrist: Fredag den 18. august 2017 kl. 9.00.

Alle kvalificerede og interesserede uanset alder, køn, seksuel orientering, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.


Værdi, styrke og muligheder i dit arbejdsliv. Det er vores mission

HK er med ca. 250.000 medlemmer et af de store fagforbund i LO-familien. HK-medlemmerne er organiseret i 4 sektorer i forhold til overenskomster og i 7 lokalafdelinger i forhold til geografi.

HK Administration er HK’s fælles shared service center, som har ansvaret for økonomi, HR, IT og intern service. Læs mere på www.hk.dk.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location København

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.