Find job

Systemkonsulent til ATM og kort

Vil du være bindeleddet mellem kunderne, din afdeling og andre interne funktioner i BEC? Er du god til at have mange bolde i luften og samtidig sikre at aftaler overholdes? Forstår du forretning og kunder i forhold til ATM? Så vil jobbet som systemkonsulent være noget for dig.

Har du overblik og kendskab til hele processen ved ændringer i it-løsninger?

Som systemkonsulent bidrager du til varetagelse af det forretningsmæssige ansvar for BEC’s basale systemer med grænseflader til alle øvrige forretningssystemer. Du skal både have overblikket over sammenhænge og kendskab til konsekvenserne ved ændringer i it-løsningerne. I jobbet som systemkonsulent hos BEC vil du komme til at deltage i alt lige fra planlægning, udvikling og udførelse af projekter.

Dine opgaver bliver fx at: 

  • Håndtere fejl i samarbejde med teamet
  • Gennemføre test af ATM i forbindelse med nye leverancer og it-løsninger
  • Bidrage til den forretningsmæssige dialog med kunder, leverandører og sparring internt med teamet
  • Udarbejde løsningsforslag til kunderne med fokus på den størst mulige forretningsværdi for dem.
     

Er du analytisk stærk og en god samarbejdspartner?

Du har en stærk analytisk sans og evner at prioritere dine opgaver. Du arbejder struktureret, selvstændigt og ansvarsfuldt. Kolleger vil beskrive dig som empatisk og som en katalysator for konstruktivt og værdiskabende samarbejde. Dine kommunikative evner er gode både på skrift og i tale, og du skaber overblik over opgaver i forhold til kundebehov, økonomi og risiko.

Vi ser gerne, at du har: 

  • En relevant it-uddannelse og tidligere erfaring med pengeautomater
  • 5+ års erfaring (PC) HW og SW
  • Teknisk viden og interesse med fejlsøgning og support
  • Praktisk viden om test og afprøvninger, datavalidering og logning.
     

Det er en fordel, hvis du også har erfaring med agile udviklingsmetoder (scrum, lean og agile).

Hvem er vi? 

Du bliver en del af afdelingen Betalinger, som er en afdeling med i alt 47 medarbejdere. Vi dækker en lang række forskellige roller som forretningskonsulenter, løsningsarkitekter, systemejere og udviklere med COBOL- og JAVA-erfaring inden for områderne ind- og udlandsbetalinger, kassefunktioner, pengeautomater, korthåndtering, SWIFT og mobilepay. Du vil komme til at arbejde i teamet ATM, kort og signon som består af 12 medarbejdere.

Kan du se dig selv hos os? 

Så glæder vi os til at få din ansøgning senest den 31. august 2017. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Tom Krühlmann på telefon 23 61 24 19. Da vi behandler ansøgningerne løbende, opfordrer vi interesserede kandidater til at søge snarest muligt.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Roskilde

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.