Find job

Customer Service Delivery Manager

Vil du være med til at udvikle Systematics IT Service Delivery-forretning?

Jobbet

Systematic søger en proaktiv Service Delivery Manager, der kommer til at varetage en central rolle i leverancen af kundespecifikke services. Du bliver en del af vores Centre of Excellence for IT Operation og Support og vil referere til Systematics IT-chef. Som Service Delivery Manager skal du kunne spille på mange tangenter fra tilbudsfasen over udvikling og implementering til den egentlige driftsfase. Du forventes at kunne lede og styre Service Delivery-aktiviteter og samarbejde med Systematics Business Units, interne IT-kolleger samt eksterne partnere, gennem ild og vand og med kunden i fokus. Du skal have markedsoverblik og erfaring i at levere gennem partnere.

Du vil blive ansvarlig for følgende opgaver:    

  • Inddrage og styre såvel interne gruppers som partneres leverancer i implementerings- og driftsfasen
  • Sikre transition og/eller idriftsættelse af kundens løsning
  • Sikre driftsleverancer i overensstemmelse med kontrakten, høj kundetilfredshed og kvalitet i leverancen
  • Udarbejde rapportering på driftsydelser til kunden og afholde driftsmøder m.m. med kunden og driftsleverandøren
  • Håndtering af kundeeskaleringer og evt. større incidents
  • Sikre at ITIL-processer følges, og bevare konstant fokus på service improvements
  • Kontakt til udviklingsteams og driftsleverandørens leveranceorganisation
     

Dine kompetencer og din personlighed

Du har en relevant IT-uddannelse eller anden forretningsmæssig uddannelse kombineret med erfaring som Service Delivery Manager eller lignende, gerne med erfaring fra større kritiske IT-installationer og projekter.

Vi lægger vægt på, at du har:

  • Et godt overblik over IT-drifts- og support-discipliner i praksis, herunder et solidt kendskab til de væsentligste ITIL-processer
  • Erfaring med best practice IT-outsourcing-kontrakter i markedet
  • Gode forhandlingsevner og omkostningsbevidsthed
  • ITIL Foundation- eller Scrum-certificeringer
  • Du er kunde- og serviceorienteret, og drevet af kundetilfredshed

Som person er du struktureret og har et godt overblik, ligesom du er vedholdende og evner at få tingene til at ske. Du kan arbejde selvstændigt, men du er også teamplayer, du er udadvendt og forstår at kommunikere og opbygge relationer i det tætte samarbejde mellem kunder, projektledere og leverandører. Du har en positiv indstilling og fokuserer på muligheder og forbedringer.

Endvidere taler og skriver du flydende dansk og mestrer engelsk på højt niveau.

Systematic tilbyder

Vores it-løsninger gør det enklere for brugerne at træffe kritiske beslutninger. Inden for forsvaret og i sundhedsvæsnet gælder det ofte beslutninger, som kan handle om liv eller død. For at fortsætte udviklingen af løsninger, der har kundernes tillid, udfordrer vi derfor løbende hinanden, vores arbejdsprocesser og teknologier. Vi har en offensiv uddannelsespolitik med definerede karriereveje og interne proaktive Knowledge Networks.  

Vi er fokuseret på hele tiden at gøre alting bedre. Vores unikke kombination af de stærke principper fra CMMI og de bedste aspekter af Lean og Scrum gør os i stand til at udvikle pålidelige løsninger af høj kvalitet til vores kunder og levere til aftalt tid og pris. Vi arbejder i teams, og mange af vores teams inkluderer fuldt integrerede sourcede teammedlemmer.

Vi prioriterer en fornuftig balance mellem arbejdsliv og privatliv, og vores agile tilgang giver dig god mulighed for langt hen ad vejen selv at planlægge dine arbejdsopgaver og arbejdstid. Vi vægter desuden det sociale sammenhold på arbejdspladsen og har en meget aktiv personaleforening.

Da vi også arbejder på sikkerhedsklassificerede projekter, skal alle medarbejdere i Systematic sikkerhedsgodkendes. Læs mere på http://systematic.com/clearance.

Spørgsmål og ansøgningsprocedure

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Director, Erik Meldgaard, på + 45 89 43 20 00.

Ansøgningsfrist: 30. september 2017. Vi indkalder til samtaler løbende.

Arbejdssted: Aarhus
Starttidspunkt: Efter aftale

Vi ser frem til at høre fra dig.

Siden vi skrev vores første linje kode i 1985, er det privatejede Systematic A/S vokset til et internationalt softwarehus med over 850 kolleger med 27 forskellige nationaliteter, fordelt på kontorer i 12 lande og med kunder verden over. Vores mål er enkelt: At forbedre verden med exceptionel software. Vi leverer software og systemløsninger til kunder inden for den offentlige sektor, sundhedssektoren, forsvaret, politiet, finanssektoren og serviceerhverv. Vi arbejder på et fundament af tillid, hvor vi har frihed og ansvar til at træffe beslutninger i vores hverdag. Vi brænder for at gøre en forskel, og vi tør udfordre teknologien, hinanden og os selv. Som nyansat i Systematic bliver du budt velkommen af hjælpsomme kolleger, og du kan se frem til både mentorordning og al den støtte, du har brug for. Det er sammen, vi kan udvikle og indfri dit potentiale og gøre Systematic endnu bedre.

Søg jobbet her Gem job
Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.