Find job

CRM-frontend applikationsekspert

Vil du være en del af en sparekasse i udvikling, der gennem de sidste 10 år har forvandlet sig til et moderne, regionalt pengeinstitut med økonomien i orden?

Lige nu søger vi en CRM-frontend applikationsekspert til vores IT-afdeling i sparekassens hovedsæde i Holbæk.

Dine primære ansvarsområder bliver:

  • Teknisk, ”hands on”-erfaring med en af de 2 mest gængse CRM-værktøjer på markedet som Salesforce.com og/eller Microsoft Dynamics
  • Specifikation, programmering, test, implementering, dokumentation, kvalitetssikring og hyper care jf. fastlagte rammer
  • System analytisk tilgang til nye projekter på CRM-platformen eller andre 3. parts frontend applikationer. Lave en plan for hvordan det kan ske og levere jf. planen.
  • Ansvarlig for andre øvrige frontend applikationer som er indkøbt fra 3. part, med integration mod Bankdata og kernesystemerne
  • Løsning af driftsmæssige problemstillinger på CRM og 3. parts frontend applikationer på et løbende basis
  • Deltagelse i opgaver med videreudvikling af CRM platform og 3. parts frontend applikationer
     

Vi søger en erfaren CRM frontend applikationsekspert

Vi forventer at du:

  • Praktisk erfaring med programmering og parameter opsætning i CRM-system enten salesforce.com eller Microsoft Dynamics
  • Erfaring med definition af CRM-system landskab og infrastruktur krav til opsæt. Herunder erfaring med specifikationsudarbejdelse af nævnte
  • Integrations- og dataflowforståelse og erfaring mellem kerne systemer og CRM-system eller 3. parts frontend applikationer
  • Forståelse for det overordnede systemlandskab, men kan også se detaljen
  • Erfaring med analyse arbejdet forbundet med implementering af et CRM-system. Forståelse og bro mellem forretningsprocesser og CRM-system
  • Basal forretningsforståelse. Kan tale forretningssprog og oversætte det til teknik og vice versa
     

Derudover er du typen, der:

  • har gennemslagskraft – og får tingene til at ske
  • er initiativrig og ambitiøs
  • altid tænker ud fra kundens perspektiv
  • er resultatorienteret og stræber energisk og kontinuerligt mod højere mål
  • er en dygtig kommunikator
  • er en mester i opfølgning
  • kan holde mange bolde i luften samtidigt uden at tabe nogle
  • sætter samarbejde højt og kan arbejde på tværs af organisationen og sikre, at de rette personer bliver hørt og sidder med ”rundt om bordet”
     

Få indflydelse og en fleksibel hverdag

Du bliver en del af et mindre team af projektledere og en organisation, hvor din stemme bliver hørt, og hvor du får frihed og fleksibilitet i din hverdag.

”Som medarbejder i Sparekassen Sjælland-Fyn har du i høj grad mulighed for at påvirke din egen hverdag. Vi giver tryghed i ansættelsen – også når tiderne skifter - men vi stiller også krav, der matcher vores store ambitioner. Der er gode muligheder for udvikling, hvis du for eksempel ønsker at prøve kræfter med en ny stilling eller en ny type af opgaver. Og så tilbyder vi selvfølgelig pension og en god overenskomst”, fortæller HR partner Helle Degn Blæsbjerg.

Vi ser frem til at høre fra dig!

Ansøgningsfrist er snarest muligt.

Vil du vide mere?

Læs mere om Sparekassen Sjælland-Fyn på vores hjemmeside www.spks.dk eller følg os på LinkedIn, hvor vi løbende slår nye stillinger op.

Hvis du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte IT-chef Mette Rosenkilde Mathiasen på telefon 5948 1181 eller HR på telefon 5948 2075.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Holbæk

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.