Find job

Scrum Master/Udvikler til erfarent Scrum-team søges

Er du Scrum Master og kan du styre opgaverne, der skaber Danmarks stærkeste system inden for Liv & Pensions-branchen? Vil du være del af en virksomhed, hvor work/life-balance tages seriøst og hvor du får mulighed for at påvirke resultaterne af teamets arbejde?

Vi forventer at du har en udvikler-baggrund, og du kan forvente at 30-50 % af din tid bruges som Scrum Master, mens resten af tiden bliver brugt som fullstack-udvikler.

Om Edlund

Edlund A/S leverer totale løsninger til administration af porteføljer inden for liv, pension, unitlink og forsikring. Vi er i dag markedsledende på levering af løsninger til administration af Liv og Pension i Danmark.

Med næsten 25 års erfaring leverer vi en grundlæggende sikkerhed i en branche, hvor ingen ved, hvad fremtiden bringer. Vores mål er at blive den førende leverandør af fremtidssikrede standardløsninger i Skandinavien.

Om jobbet

Du skal facilitere alle dele af Scrum-processen - fra daily stand-ups til retrospective.

Vi arbejder agilt med 3 ugers sprints. Vores teams mødes hver dag inden frokost til et stand-up og vi har fokus på at holde den agile proces på et højt niveau med sprint-planning, refinement, demoer og retrospectives. Målet er at vores teams tager ansvar og bliver så selvkørende og effektive som muligt.

Du får særdeles rig mulighed for at sætte dit aftryk på vores agile setup – både i det tværfaglige Scrum Master-team, hvor dine bidrag er med til at udvikle os og sikre en højere grad af modenhed, og i den fremdrift, som du dagligt skaber i tæt samarbejde med blandt andre produktejere og dit team.

Derudover deltager du som udvikler i teamet, hvor du vil arbejde med de nyeste teknologier i .NET-frameworket.

Om dig

For at passe til stillingen har du:

  • minimum 3 års erfaring som fullstack-udvikler
  • godt indblik i .NET og C#
  • mindst 1+ års erfaring som Scrum Master
  • gerne en certificering som Scrum Master
  • en relevant akademisk baggrund – cand.scient. i datalogi, matematik, it, informatik, økonomi, forsikringsvidenskab
  • erfaring i at arbejde med større komplekse systemer med mange interessenter
     

Dig som person:

  • teamplayer med gode samarbejdsevner
  • har en naturlig gennemslagskraft, evnen til at lytte og kommunikere og kan skabe engagement og motivation
  • motiveres af højt fagligt niveau og komplekse opgaver
  • er oprigtigt interesseret i det agile arbejde, organisation og udvikling
  • sætter pris på dit team og trives lige godt i rollen som coach og som holdkammerat
  • er relationsorienteret og kan lide at skabe nye bekendtskaber
     

Du bliver værdsat

Edlund er en spændende arbejdsplads, hvor du bliver en del af et uformelt miljø med særlig vægt på høj faglighed og sparring fra dybt engagerede og dygtige kolleger. Som medarbejder bliver du værdsat, og arbejdsmiljøet er prioriteret højt. For at skabe gode resultater skal vi også have det godt sammen socialt. Vi stiller store krav til dine personlige og faglige kompetencer, men tilbyder samtidig spændende udfordringer i en uformel og ubureaukratisk organisation, hvor vi vægter, at arbejdspladsen er et godt sted at være. Selvom tingene til tider går lidt stærkt, har vi det stadig sjovt. Samtidig tror vi på, at der skal være balance mellem privat- og arbejdsliv. Af samme årsag har vi fuld flekstid og tilstræber en 35-timers arbejdsuge i gennemsnit. Derudover tilbyder vi en god løn, overskudsdeling, sundhedsforsikring og pension.

Vil du vide mere?

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt Odmar K. Thomsen på tlf. 3615 0638.

Ansøgning på dansk sendes til ansogning@edlund.dk.

Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt og senest d. 18. september 2017. Vi vil løbende indkalde kvalificerede ansøgere til samtale.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Valby

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.