Find job

IT-supporter

Sentia er i en rivende udvikling og har derfor brug for ny IT-supporter til supporten, til betjening af virksomhedens kunder inden for hosting og outsourcing.

Virksomhed

Sentia er en virksomhed hvor at man kender hinanden og samarbejder på tværs i huset. Sentia har et bredt spektrum af kompetencer inden for Netværk, VMware, Microsoft, Unix/Linux, Projektledelse m.v.

Vi er en dansk virksomhed med internationale søsterselskaber, som sætter en ære i at skabe, drive og fremtidssikre kundernes løsninger.

Sentia er blandt de førende IT-outsourcing leverandører i Danmark. De dygtige medarbejdere er eksperter og videns piloter, der alle ved, hvor vigtig den personlige relation og tætte kontakt til kunderne er. Og vi sætter en ære i at skabe fleksible og fremtidssikrede løsninger til vores kunder.

Organisation

Medarbejderen vil indgå i Sentia Danmarks support team og rapporterer til support- og konsulentchef Anders Simonsen Osborn. 

Stillingen

Sentia har brug for en stærk profil til en support i rivende udvikling. Som IT-supporter hos Sentia vil du være Sentia ansigt udad til og løbende skulle stå for at Sentias kunder serviceres professionelt og med et smil.
Du vil være i tæt dialog med vore kunder og da vi er en 24/7/365 virksomhed vil du, som en naturlig del af ansættelsen, være en del af en rådighedsvagt.

Du vil også være aktiv i deltagelse på kunde-opfølgningsmøder, som en del af vores ”early life support” både før, under og efter implementering, hvor forskellige tekniske udfordringer vil blive diskuteret.

Endelig bidrager du proaktivt med forslag og ideer til IT-understøttelse af kundens forretningsstrategi, så Sentia Danmark til stadighed fremstår som en kompetent og værdiskabende samarbejdspartner for sine kunder.

Succeskriterier

IT Supporteren vil blive vurderet på følgende områder:

  • Kundetilfredshed
  • Telefonisk statistik, her bl.a. besvarede opkald og ventetid
     

Kandidaten

Du sidder formentlig i dag i en lignende stilling, men med ønsket om at træde et skridt op fagligt og tage et større ansvar. Dermed har du allerede erfaring med brugersupport og IT-drift.

Det er et krav, at du har erfaring med følgende:

Operativ systemer: Windows OS, Server og Klient.

Server: Fejlsøgning på server OS niveau.

Software: Kendskab til Microsoft Office produkter, her i blandt Office 365. Printer kendskab.

Ud over det vil det være en fordel hvis du har erfaring: Exchange Administration, DNS, PBX opsætning.

Dit arbejde indeholder løbende dialog med vore kunder, derfor skal dit skriftlige og mundtlige dansk være i orden, ligesom du skal have en god ordenssans og evnen til at have ”flere bolde i luften” samtidigt.

I kontakten med kunderne, er det vigtigt, at du er kundeserviceminded, og at du er god til at sætte dig ind i kundernes forskelligartede it-miljøer og i deres problemstillinger.

Da vi ikke står stille hos Sentia, skal du have en vilje til fortsat udvikling i nye teknologier, og gode samarbejdsevner med dine kolleger på tværs af afdelinger og vidensniveauer. Vi løfter i flok.

Som person er du ambitiøs, positiv, serviceminded og løsningsorienteret.

Arbejdssted

Fra Sentia Danmarks kontorer i Glostrup.

Tiltrædelse

Snarest – men vi venter gerne på den rette kandidat.

Løn- og ansættelsesvilkår

Fuldtidsstilling.

Du tilbydes en lønpakke i forhold til kravene til stillingen, endvidere får du PC, bredbånd og mobiltelefon stillet til rådighed.

Kontakt

Anders Osborn
Support- og Konsulentchef
+45 9244 1606
anders.osborn@sentia.dk

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Glostrup

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.