Find job

IT-Systemansvarlig for personalesystemer

Lidls IT-afdeling består af 18 topmotiverede og dygtige medarbejdere, som varetager IT-opgaver inden for drift, vedligeholdelse samt udvikling af administrative og butiksnære IT-systemer.

IT-afdelingen arbejder primært efter ITIL-principper i forhold til at løse udfordringer og opgaver for de interne it-brugere på hovedkontoret i Kolding, i vores 108 butikker og på vores 2 logistikcentre i henholdsvis Kolding og Køge.

Systemlandskabet befinder sig i en transformationsfase, hvor systemerne løftes på et nyt niveau, der gør Lidl klar til fremtidens detail-marked.

Du bliver en del af Business Solutionsteamet, der er ansvarlig for implementering og drift af Lidls logistik-, butiks- og ERP-systemer. Systemerne lokaliseres og tilpasses til specifikke behov, som defineres i samarbejde med superbrugere og fagafdelinger.

Forespørgsler, opgaver og projekter løses såvel selvstændigt som i samarbejde med kollegerne i organisationen og vores internationale hovedkontor. Systemerne er hovedsageligt baseret på SAP-teknologi og suppleres med løsninger, der understøtter forretningsprocesserne bedst muligt. E-learning, employee-self-service, travel- og talentmanagement er nogle overskrifter på de nye systemer, der implementeres i den kommende tid.

Du bliver ansvarlig for implementeringen af nye systemer og overdrager den færdige løsningen til vores interne support-organisation.

Om jobbet

  • Implementering af nationale og internationale systemer og koncepter mest baseret på SAP-komponenter
  • Sparringspartner for organisationen
  • 2-nd-level support
  • Projektledelse og deltagelse i lokale og internationale projekter
  • Formulering af kravspecifikationer
  • Sikre overholdelse af retningslinjer for sikkerhed og databeskyttelse
  • Koordinering af eksterne leverandører
  • Samarbejde med vores internationale IT-organisation
  • Deltagelse i afdelingens beredskabsvagtordning
     

Om dig

  • Du har en videregående uddannelse indenfor IT-området eller har på anden vis tilegnet dig erfaringer med tekniske og IT-baserede løsninger ideelt indenfor administration og personale
  • Du taler engelsk og tysk på et højt niveau  
  • Du har erfaring i projektledelse
  • Du er god til at kommunikere med brugere på alle niveauer
  • Du tager ejerskab og ansvar for dine opgaver
  • Du er god til at analysere og løse problemer
  • Du har gerne erfaringer indenfor SAP-HR / SAP Success Factors
  • Du er professional bruger af Microsoft Office produkterne
     

Vi tilbyder

  • En spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
  • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
  • Grundig oplæring, såvel i Danmark som i Tyskland, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i jobbet
  • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
  • Mulighed for sundhedsordning
  • Konkurrencedygtig lønpakke
  • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.
     

Yderligere information:

Læs mere om hvordan det er at arbejde hos Lidl på hjemmesiden www.job.lidl.dk. Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 16.00 ved henvendelse til Head of IT Matthias Rüdinger på tlf. 76 35 01 22.

Tiltrædelse hurtigst muligt

Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

Er du interesseret i denne stilling?

Tryk på "Send ansøgning" for at komme videre til vores online ansøgningsportal. Husk at vedhæfte din motiverede ansøgning og CV. Vi glæder os til at læse din ansøgning.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location Kolding

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.