Find job

Dyrenes Beskyttelse søger visionær CRM-manager

Dyrenes Beskyttelse ønsker at være førende inden for fundraising, yde en service til vores medlemmer på niveau med de bedste og være i stand til at kommunikere relevant til vores medlemmer. Medlems- og donordata er fundamentet for dette. Og derfor søger vi en visionær og dygtig CRM-manager, der kan være med til at gøre vores vision til virkelighed.

Vi kan tilbyde en spændende stilling, hvor du kan være med til at præge det fremtidige arbejde med relationer i Dyrenes Beskyttelse. Du kommer til at samarbejde med ambitiøse og kompetente mennesker inden for direct- og digital marketing, som kan udfordre og inspirere dig. Vi står i starten af implementering af vores nye CRM-system, som enten bliver Microsoft CRM eller Salesforce. Du kommer til at få en central rolle i implementeringen af det nye CRM- og marketingautomation system, og efterfølgende for at sikre driften og brugen af det nye system til gavn for vores medlemmer, dine kolleger og foreningens indtjening.

Indtil det nye CRM-system er implementeret i august 2018, har du ansvaret for drift og vedligehold af vores nuværende medlemssystem Navision, som kræver, at du kan gennemføre manuelle procedurer, ligesom eksisterende medlemsdata skal kvalitetssikres. I denne periode vil du få hjælp fra en CRM-assistent og Medlemsservice.

Et vigtigt arbejdsområde er udarbejdelse af statistikker og evaluering af kampagner og performance. Du kommer til at være dybt involveret i udvælgelse af målgrupper til kampagner, opsætning af medlemsflows og donorjourneys, samt test og måling af indsatser.

Du får ansvaret for, at medlemsdata overholder den kommende GDPR-lovgivning og kommer til at deltage i arbejdet med at sikre compliance for medlems- og donordata sammen med IT-afdelingen. Du skal stå for kontakt til eksterne dataleverandører med henblik på vask og berigelse af medlemsdata.

Vi forventer, at du har en solid baggrund inden for data og har erfaring med SQL-databaser, samt er superbruger i Excel. Vi ser gerne, at du har erfaring med relationsdatabaser og/eller med CRM-systemer, fx Microsoft CRM eller Salesforce.

Du kommer til at indgå som en del af fundraisingafdelingen, og CRM-systemet er et vigtigt forretningssystem. Derfor skal du have forretningsmæssig forståelse for, hvor i processerne vi generer værdi for medlemmer og donorer, og have et godt øje for potentielle indtjeningsområder.

Det vil være en fordel, hvis du har erfaring fra NGO eller medlemsorganisation, men det kan også være, at du har arbejdet med CRM i en kundeorienteret virksomhed. Det er til gengæld helt nødvendigt, at du har gode samarbejdsevner, udstråler masser af energi og ser udviklingsmuligheder, samtidig med at der er styr på den daglige drift.

Hos Dyrenes Beskyttelse vil du få et udfordrende og afvekslende job med gode og dygtige kolleger, gode muligheder for personlig og faglig udvikling, samt stor selvstændighed og ansvar. Løn og ansættelsesvilkår forhandles individuelt.

Spørgsmål til stillingen rettes til fundraisingchef Tina Engberg på TE@dyrenesbeskyttelse.dk.

Søg stillingen

Send ansøgning og CV via ansøgningsknappen nederst på siden senest den 22. september.

Samtaler afholdes i uge 39 med henblik på tiltrædelse pr. 1. november 2017.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Søborg

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.