Find job

Supporter til ejendomsadministration

Unik Bolig er i rivende udvikling, vi søger derfor en kompetent supporter til vores voksende supportteam. Du skal have mod på at løse supportsager og problemstillinger fra vores kunder i vores egen-udviklet applikation til ejendomsadministration. Opgaverne spænder vidt fra de ’hurtige løste’ til de mere komplekse sager.

Selvfølgelig har vi travlt og mange henvendelser haster. At knuse problemer er derfor en del af vores DNA. Ved at udfordre og afprøve brugen af vores applikation skal du kunne løse kundens problemstillinger og besvare deres spørgsmål.

Vi holder dagligt tavlemøde, hvor supportsager og arbejdsopgaver synliggøres. Synlighed inspirerer til forbedringer og optimeringer, som vi sætter en ære i at få helt ud til kunden så kunden i højere grad kan hjælpe sig selv.

Dine kvalifikationer

Indgangen til jobbet kan være meget bred

  • Du kan have erfaring med 1. level support.
  • Du er måske uddannet eller arbejder som ejendomsadministrator.
  • Du kan være uddannet finansøkonom med speciale i ejendomsadministration.
  • Du kender til arbejdet på et administrationskontor via erfaring fra bogholderi- eller finansafdelingen.
     

Du er god til at lytte og hører også det som ikke bliver sagt højt for at identificere sagens kerne. Som person stiller du gerne spørgsmål til det eksisterende i din søgen efter løsninger og optimeringer. Du skal være indstillet på oplæring som vi tilrettelægger i forhold til din profil.

Bliv en del af noget unikt

I Unik har vi en flad organisationsstruktur. Vi vægter kvalitet, glade kunder og faglig udvikling højt. Vi har en uformel stemning, hvor det ikke kun er det faglige, der er i fokus. Vores medarbejdere skal have de rette personlige kvalifikationer for at fungere i en uformel organisation, hvor der er en stor grad af selvstændighed.

En af Danmarks bedste arbejdspladser

Hos Unik udvikler vi software til mennesker, der arbejder inden for bolig- og ejendomsadministration samt advokatkontorer.

Bag vores software står 150 passionerede mennesker med unik brancheerfaring fra begge sider af bordet. Vi kender vores kunder, deres hverdag og rutiner. Og vi tror på, at det er forudsætningen for stærke it-løsninger.

Vi har udviklet innovativ branchesoftware i mere end 30 år – gennem tætte og tillidsfulde samarbejder. Det ruster os til at skabe fleksible og resultatskabende løsninger, der sætter brugerens hverdag i centrum.

Great Place to Work har kåret os som en af Danmarks bedste arbejdspladser. Som medarbejder hos os, bliver du en del af noget unikt, med gode kolleger og en tillidsfuld ledelse, der føler en fælles stolthed over arbejdspladsen.

Ansøgning

Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Teamleder Lillian Hansen på telefon 76 42 11 77.

Ansøgning sendes til unik@unik.dk, mrk. ”Supporter til ejendomsadministration samt navn”.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Vejle

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.