Find job

Service Delivery Manager

Vil du være med til at starte vores nye forretningsområde op?

Sonlinc søger en proaktiv Service Delivery Manager, der kommer til at varetage en central rolle i leverancen af kundespecifikke services.

Vi har udvidet forretningen med et nyt område, hvor vi tilbyder vores kunder forskellige nye specialaftaler. En løbende opgave kan være at installere nye SonWin-opdateringer samt sikre, at disse kører problemfrit sammen med kundernes øvrige IT-systemer. Hvis der opstår udfordringer eller problemer, tager du kontakt til leverandørerne af disse systemer, og sørger for at løse de ting der måtte være.

Du vil blive ansvarlig for følgende områder

  • Kende til den enkelte kundes serviceaftale.
  • Stå til rådighed for kunden ved at være en stabil single point of contact inden for flere områder af kundens IT-infrastruktur.
  • Give tryghed for kunden i forhold til oppetid, datasikkerhed og andre aspekter, der angår driften af deres IT.
  • Håndtering af kundeeskaleringer og evt. større incidents.
     

Som menneske går du ydmygt til opgaverne og er nysgerrig. Du er struktureret og har et godt overblik, samtidig med at du er vedholdende og evner at få ting til at ske. Du motiveres af den tætte dialog med kunderne og formår at finde kernen i deres udfordringer. Du mener også, at de bedste løsninger opstår i den gode sparring med dygtige kolleger og kunder.

Du er interesseret i helheden i Sonlinc, besidder et stort forretningskendskab og har lysten til at forstå de overordnede processer.

Du tror på, at en positiv livsindstilling giver de bedste dage på jobbet, og bidrager derfor selv til en god holdånd og kultur.

Du har evnen til at analysere, fordybe dig og gøre opgaver færdige til deadline. Sidst men ikke mindst taler og skriver du flydende dansk.

Du har

  • markedsoverblik og erfaring i at levere gennem partnere
  • et godt overblik over IT-drifts- og support-discipliner i praksis
  • evnen og lysten til at dokumentere og udarbejde diagrammer
  • Kendskabet til Microsoft Licens-regler
  • Windows systemadministration
  • Installation og konfiguration af applikationer
  • Fejlsøgning
  • System og netværks-design
     

Vi er en arbejdsplads, hvor vi har en vision om at være markedsledende inden for forretningssystemer i forsyningsbranchen.

Vi har store ambitioner for fremtiden og et højt fagligt niveau, en uformel omgangstone og gode muligheder for faglig og personlig udvikling.

Du får hos os et ansvarsfuldt og selvstændigt job på en arbejdsplads med fokus på trivsel, arbejdsglæde, og en sund balance mellem job og fritid.

Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte HR Konsulent Pernille Hee på tlf. 3990 9191.

Ellers send din ansøgning og CV til job@sonlinc.dk Mrk. ’BPO’.

Vi læser løbende indkomne ansøgninger, så send gerne hurtigt din ansøgning.

Sonlinc A/S er et selvstændigt dansk softwarehus med hovedkontor i Charlottenlund og en afdeling i Kolding.

Mere end 50 danske forsyningsselskaber afregner deres kunder via vores produkt SonWin og vi er således med til at fakturere 60 % af elforbruget i Danmark. Herudover afregner over halvdelen af landets gasselskaber deres kunder gennem SonWin. Vi afregner fjernvarme for mere end 125.000 forbrugere samt vand og spildevand hos mere end 250.000 forbrugere. Vi administrerer således over 2 mio. kundeforhold og udsender årligt 10 mio. fakturaer til et samlet beløb på mere end 40 mia.kr. til danske forbrugere. Vi er p.t. ca. 95 medarbejdere fordelt på begge kontorer. Læs mere om Sonlinc A/S her.

Gem job

Arbejdssted

Location Kolding

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.