Find job
Jobindex Søger for kunde
Kundelogo
 

Kommerciel product manager til IT-outsourcing

Vil du have ansvar for at udvikle nye og videreudvikle eksisterende produkter og serviceydelser inden for IT-outsourcing til erhvervsmarkedet?

”Hvis du har ambitioner inden for IT-outsourcing, så er det her stedet og stillingen. Du står i spidsen sammen med os for at professionalisere os endnu mere. Og det bliver i hvert fald ikke kedeligt, men yderst spændende og udfordrende,” fortæller din nye chef og Chief Market Officer, Thomas Nielsen, med et smil på læben.

Gør karriere hos Danmarks dygtigste IT-udbyder

GlobalConnect A/S er ”den foretrukne alternative leverandør af tele- og datakommunikationsydelser”. Vi er flere gange blevet kåret af Dagbladet Børsen som ”Danmarks dygtigste IT-/teleudbyder”. Vi betjener de allerstørste internationale tele-, data- og internetvirksomheder med vores fiberinfrastruktur og forsyner endvidere store erhvervskunder med telefoni, internet, hosting, datacenter og rå båndbredde.

Koncernens omsætning ligger i størrelsesordenen ca. 600 mio. kr., og vi har siden opstarten for 19 år siden haft overskud hvert år. Vi er i konstant vækst og er nu ca. 285 medarbejdere fordelt på fire adresser i Danmark samt i Tyskland. Du kan læse mere her.

Tag vores IT-outsourcing til nye højder

Som product manager får du en bred rolle med ansvar for at sikre, at vores produkter og ydelser er blandt de bedste i markedet. Mere konkret indebærer det, at du:

  • Udvikler, optimerer og designer vores produktportefølje, så den er tilpasset markedet, og vi har de rigtige services
  • Udfører markedsanalyser, så du ved, hvor markedet bevæger sig hen, og hvilke services vi skal tilbyde i fremtiden
  • Udarbejder produktbeskrivelser og value propositions, så vi ved, hvilken værdi det skaber for kunden – i tæt samspil med vores tekniske specialister
  • Guider vores strategiske retning og definerer retningen for vores fremtidige outsourcing-services til forskellige segmenter.

”Du opererer både operationelt og strategisk og er med til at sikre, at vores kunder får outsourcet dele eller hele deres IT-infrastruktur, og at netop vores unikke ydelser er blandt top fem blandt virksomheder med op til 1000 ansatte. Det er dig, der skal forstå kundernes behov – især dem, som de endnu ikke er bevidste om,” fortæller Thomas.

Et stærkt team under opbygning

Dit nye team består af 20 kolleger, der vægter samarbejde, engagement og faglig sparring i hverdagen. Vi er et team, der bobler af entusiasme og arbejdsglæde, og vi arbejder målrettet, men vi husker også altid at fejre vores succeser – og dem er der mange af. Vi tilbyder pensionsordning, helbredsforsikring, 6 ugers ferie, kantine- og frugtordning, adgang til motionsrum, en meget aktiv personaleforening og flere andre goder, som vi glæder os til at fortælle dig om.

”Vi går den ekstra mil, så vores kunder får det maksimale ud af vores produkter. Og vi ved, at det er i fællesskab, vi er bedst,” fortæller Thomas.

Der er flere indgange til stillingen, men vi forestiller os, at du har et par års erfaring fra en lignende stilling med IT-outsourcing, og du er i stand til at tage ansvar samt lederskab for din produktportefølje end-to-end.

  • Du er vant til at arbejde med et kommercielt blik og forholde dig til konkurrencen i markedet, ligesom du er hjemme i High Level Design og klassisk it-infrastruktur.
  • Du har erfaringen til at udfordre status quo og vores outsourcing-ydelser samt designe og prissætte dem i forhold til markedet.
  • Du kan drive udviklingsprojekter og kommunikere overbevisende om produktstrategi og roadmaps, og du motiveres af at arbejde med beslutningsoplæg om nye initiativer, business cases, prissætning samt samarbejde med den tekniske organisation om at finde tekniske løsninger.
  • Du har overblikket til at stille krav til specifikationer, interne processer og funktioner samt leverandører, og alt hvad der har betydning for vores produkter og serviceydelser.
  • Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale.

Struktureret profil med gåpåmod og ambitioner

”Vi leder efter en ambitiøs og struktureret kollega, der har et godt gåpåmod og lysten til at udfordre status quo. Men du skal også kunne stille dig på ølkassen og fortælle om dine ideer og samarbejde med kunder, leverandører og alle funktioner i virksomheden. Og så er det vigtigt, at du har en høj faglig kompetence og lyst til at udvikle dig hos os,” slutter Thomas.

Interesseret?

Jobindex er rekrutteringspartner på denne stilling. Har du spørgsmål til rekrutteringsprocessen, kan du kontakte it-rekrutteringskonsulent hos Jobindex Iben Banghøj Blom på 38 32 34 36.

Hvis du har spørgsmål relateret til indholdet i stillingen er du velkommen til at kontakte Chief Market Officer, Thomas Nielsen på tlf. 5122 0202.

Send din ansøgning og dit CV allerede i dag via nedenstående link. Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rigtige kandidat.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Kontaktperson

Rekrutteringskonsulent hos Jobindex
Iben Banghøj Blom

Tlf. +45 38 32 34 36
Mail: ibb@jobindex.dk

Skriv venligst i din ansøgning, at du så annoncen hos it-jobbank.

Jobindex – Helt rigtige forbindelser
Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Taastrup

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.