Find job

Bindeled mellem tekniske systemer og forretningen i SEAS-NVE's kundecenter

Befinder du dig som fisk i vandet, når du arbejder i krydsfeltet mellem forretning og IT og skaber forbindelse mellem de tekniske løsninger og de forretningsmæssige behov? Har du erfaring fra et kundecenter og flair for IT og softwaren, der ligger bagved i et kundecenter eller har du erfaring fra en IT-afdeling og understøttelse af et kundecenter med besiddelse af et stort kendskab og forståelse for forretningen? Vil du bidrage til SEAS-NVE's igangværende digitale rejse? Kan du nikke til alt dette, så er stillingen som systemansvarlig i vores el-kundecenter måske lige noget for dig.

Du vil arbejde på tværs af organisationen og hjælpe med at optimere brugen af vores systemer på tværs. Du vil servicere forretningen og vil organisatorisk blive placeret i kundecenteret, og have arbejdsadresse i Svinninge.

Du vil fungere som systemansvarlig på flere centrale systemer herunder Genesys platformen, som håndterer vores kontaktsystem, SAP, som håndterer vores operationelle system, samt vores CRM-system. Du vil omsætte funktionelle forretningskrav til specifikke tekniske løsninger og arbejde naturligt sammen med både vores interne IT-afdeling og vores leverandører.

Plads til udfoldelse

I SEAS-NVE anvender vi værdibaserede ledelsesprincipper med fokus på forretning, kultur samt læring. Opgaver, beslutninger og ansvar ligger i høj grad hos medarbejderne, og vi prioriterer godt samarbejde, teamudvikling samt den enkeltes personlige og faglige udvikling. Vi giver udfoldelsesmuligheder og frihedsgrader, men forventer til gengæld engagement, præstationer, samarbejde og vidensdeling.

Arbejdsopgaverne spænder bredt

Som systemansvarlig vil du arbejde tæt sammen med:

  • forretningen, når I afdækker krav til nye optimeringer
  • softwareudviklere, når de skal forstå forretningens behov 
  • testere, når de vurderer det udviklede
     

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • omsætte strategi til handling ved at specificere krav til IT-systemer som hjælper med at realisere strategien
  • udarbejde business cases på vores forbedringer og lave forslag til prioritering på baggrund af disse
  • deltage i udviklingsprojekter på vegne af kundecenteret
  • udføre dybdegående analyser af nye krav og ændringer til løsninger
  • støtte forretningen i at forstå virkningen af deres ændringsanmodninger og vejlede dem i gennemførelsen af de nævnte ændringer
  • sikre implementering og udnytte automatisering, herunder robotic
  • deltage i system- og user test, og samarbejde med projektteams
  • hjælpe på tværs af salgsområdet med at stille krav til IT og sikre implementering
     

Vores forventninger til dig

Du har:

  • en relevant uddannelsesmæssig baggrund gerne med erfaring inden for IT eller en kundecenter-baggrund med fokus på IT
  • gerne erfaring med Genesys, MS CRM og/eller SAP
  • evne til at forstå og oversætte forretningens behov til IT og at forbinde forretningsprocesser med IT-løsninger
  • indsigt i IT-applikationer, som du kan anvende til at foreslå optimeringer af kundecenteret
  • overblik, er god til opgavestyring og at prioritere opgaverne
     

Du er:

  • ambitiøs, en problemknuser og har et analytisk mindset
  • god til at samarbejde på tværs af faglighed og opbygge tillidsbaserede relationer med alle niveauer i organisationen
  • selvstændig, har stor gennemslagskraft og arbejder godt under pres
  • innovativ, med evnen til at tænke ud af boksen og efterfølgende have fokus på fakta og resultater
  • god til at agere i et ofte komplekst forretningsmiljø
  • en god kommunikator
     

Endelig kræver jobbet en fleksibel indstilling til arbejdstid samt en service- og samarbejdsorienteret indstilling. Vi lægger stor vægt på, at du er åben, udadvendt og tager medansvar for afdelingens mål.

Vi tilbyder dig

  • Et alsidigt og spændende job med mange personlige og faglige udfordringer i et til tider hektisk miljø
  • En attraktiv lønpakke med bl.a. pension, gruppelivsforsikring, dækning ved kritisk sygdom, heltidsulykkesforsikring og helbredssikring samt mange andre personalegoder
  • Fleksible arbejdstider
  • Betalt mobiltelefon og internetadgang
     

Vil du vide mere?

Vil du vide mere om stillingen og dine muligheder, er du velkommen til at kontakte teamleder Anja Berg på tlf. 2913 8097 frem til den 9. oktober 2017 eller herefter kundecenterchef Maia Riisberg på mri@seas-nve.dk.

Hvordan kommer du videre?

Lyder ovennævnte spændende, og vil du gerne i betragtning til stillingen, beder vi dig sende din ansøgning samt CV via ansøgningsknappen "Søg jobbet her" nederst på siden. Ansøgningsfrist er tirsdag den 17. oktober. Vi holder samtaler den 23. oktober i Svinninge.

Vi glæder os til at høre fra dig.


SEAS-NVE er en moderne andelsejet energi- og fibernetkoncern. Vi varetager vores 389.000 andelshavere og kunders interesser, når vi investerer i vindmøller, skaber innovation for fremtiden og rådgiver om energi. Når vi lægger elkabler i jorden, udruller fibernet og renoverer gadelys. Vi ejer og servicerer landets geografisk længste elnet og er en af landets største elleverandører, som leverer produkter til konkurrencedygtige priser til vores kunder. Vi er godt 900 medarbejdere og omsatte i 2016 for 3,5 milliarder kroner.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Svinninge

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.