Find job

It-projektleder til interne systemer

Kan du tage ansvar for Forsikring & Pensions interne systemer, og kan du styre både små og store it-projekter sikkert i land? Så har vi jobbet.

Vi mangler en it-projektleder til vores team på 4 konsulenter, der har ansvaret for alle de interne systemer i Forsikring & Pension. Teamet har ansvaret for it-support, drift og udvikling af vores interne arbejdssystemer. Driften af vores interne systemer er outsourcet, men vi styrer selv udviklingen af løsningen og de applikationer, vi arbejder med, bl.a. Office 365, Scanjour, Get Organized, AX 2012 og en række egenudviklede løsninger.

Du har en rigtig god ”forretningsmæssig” forståelse og er god til at forstå brugernes forventninger, og derfor kan du finde de holdbare løsninger. Du er struktureret og er god til at prioritere og planlægge, hvilke systemer der skal opdateres hvornår, og samtidig sørger du for, at der er en klar rollefordeling i teamet. Endelig kan du bidrage med en struktureret tilgang til at teste, om fx nye opgraderinger virker i alle ”hjørner”.

I it-afdelingen er vi 13 medarbejdere og en håndfuld konsulenter, som har mange bolde i luften. Vi understøtter Forsikring & Pension ved blandt andet at udvikle digitale hjemmesideløsninger og drive store brancheløsninger som Autotaks, EDI og PensionsInfo.

Dine vigtigste opgaver bliver, at:

  • projektlede små og store projekter – på den korte bane er det fx:
    - opgradering af Scanjour
    - implementere Exchange online sammen med vores driftsudbyder
    - persondataforordnings-initiativer
  • koordinere og styre projekter og opgaver i vores team, som er ansvarlige for vores interne systemer
  • prioritere, planlægge og eksekvere diverse system-opgraderinger
  • sikre, at husets it-systemer understøtter medarbejderne i deres opgaveløsning bedst muligt
  • Kontakt til driftsleverandør og koordination med denne.
     

Vi forestiller os, at du:

  • har erfaring som projektleder – også gerne fra projekter med eksterne leverandører
  • har en uddannelse som datamatiker, cand.it. eller cand.merc.dat. eller lign.
  • har teknisk indsigt og kan håndtere komplekse løsninger
  • er god til at kommunikere og er struktureret
  • har drive, at du griber de mange forskellige opgaver og får dem helt i hus
  • er forudseende og kan tænke ud af boksen.
     

Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte it-chef Peder Herbo på tlf. 41 91 91 70 eller phm@forsikringogpension.dk.

Læs mere om Forsikring & Pension som arbejdsplads.

Sådan ansøger du

Send din ansøgning med relevante bilag til HR@forsikringogpension.dk, så vi har den senest den 22. oktober 2017. Vi vil løbende indkalde til samtaler, og stillingen ønskes besat hurtigst muligt. Vi anvender personlighedstesten Neo PI-R.


Forsikring & Pension er brancheorganisation for forsikrings- og pensionsselskaber. Vi varetager branchens interesser og arbejder for, at branchen skal opleves som en betydelig aktør, der bidrager konstruktivt med at skabe tryghed og med at løse velfærdssamfundets udfordringer.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Hellerup

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.