Find job

Application Coordinator til Patientregistrering (barselsvikariat)

Er nye udfordringer lige dig, trives du i et travlt miljø, og har du erfaringer med at være problemknuser og finde løsninger på komplekse problemstillinger i et tæt samarbejde med brugere og andre udviklere? Vi søger en Application Coordinator til Patientregistrering til Sundhedsplatformens drifts- og udviklingsorganisation.

Region Hovedstaden og Region Sjælland er gået sammen om at anskaffe, implementere og drifte en fælles elektronisk patientjournal: Sundhedsplatformen. Fra den 1. januar 2018 er Sundhedsplatformen implementeret på alle hospitaler og sygehuse i de to regioner, og derfor skal der på dette tidspunkt være en fuld operationel drifts- og udviklingsorganisation på plads. Her har vi brug for en Application-Coordinator til at videreudvikle tilpasningen af Patientregistrering (Cadence-Kiosk).

Din kommende hverdag

Den primære forankring af vedligeholdelsen og udviklingen af Sundhedsplatformen er i enheden Sundhedsplatformen, som er placeret i Center for It, Medico og Telefoni (CIMT), Region Hovedstaden.  

Sundhedsplatforms-enheden består af syv sektioner og ca. 180 medarbejdere. Fem af sektionerne er organiseret omkring specifikke moduler i Sundhedsplatformen. Dertil varetager to sektioner snitfladerne til de mange samarbejdspartnere hhv. internt og eksternt. Vi har mange snitflader både internt i enheden, til resten af Region Hovedstaden samt til Region Sjælland og ekstern leverandør, hvorfor vores interessenthåndtering spiller en afgørende rolle.  

Sektionerne er nyoprettet i forbindelse med Sundhedsplatformens overgang fra program til driftsorganisation og de består af medarbejdere, der har erfaring med at arbejde med Sundhedsplatformen samt nye medarbejdere. Vi kan derfor tilbyde en hverdag med faglige udfordringer, varierende opgaver og stor mulighed for at opbygge og præge arbejdsgangene i din kommende sektion. Du vil skulle navigere i spændingsfeltet mellem It-fagligt personale og klinisk personale fra hospitalerne og der er gode muligheder for både personlig og faglig udvikling.  

Dine opgaver kan omfatte:  

  • opbygning/vedligeholdelse af sundhedsfaglige og administrative løsninger i Sundhedsplatformen til It-understøttelse af hospitalernes kliniske arbejde i samarbejde med leverandører og 3. parts-systemer  
  • medvirken til kvalitetssikring og test af ændringer, opgraderinger og nye versioner  
  • udførelse af klinisk systemadministration og support, herunder løsning af incidents, service–request og problems  
  • sikring af tæt koordination til andre applikationsteams og 3. parts-systemer  
  • medvirken til opsamling, prioritering, specificering og gennemførelse af nødvendige ændringer i løsningen 
  • specificering af nødvendige forretningsbehov i forhold til konfiguration i Sundhedsplatformen, deltager i sitevisits og optimeringsindsats på de kliniske afdelinger på hospitalerne  
  • tovholder på mindre udviklingsopgaver  
  • deltagelse som projektmedarbejder på udviklingsprojekter i Sundhedsplatformen  formidling og opfølgning på registreringspraksis i Sundhedsplatformen i samarbejde med regionernes økonomifunktioner og hospitalernes registreringsansvarlige f.eks. i forhold til fællesindhold, cancerregistrering og tværsektorielt samarbejde  
  • sikring af effektive arbejdsgange og kvalitet i hospitalernes registrering samt indberetninger til nationale registre og databaser
  • tildeling af sikkerheds- og brugerprofiler til funktionalitet og rapporter  
     

Vi forventer

Vi søger en kollega, der har en grundlæggende sundhedsfaglig/administrativ uddannelse eller It-uddannelse gerne med kendskab til Sundheds-It. Dertil er det en fordel, hvis du har et par års erfaring samt har kendskab til sundhedsvæsenet. 

Derudover er det afgørende for os, at du har:  

  • It-overblik, herunder relevant viden om og forståelse for sammenhæng mellem udvikling, organisatorisk implementering, drift og support  
  • kendskab til databaser eller datamanagement  
  • udvidet kendskab til Sundhedsplatformen, gerne certificeret i Epic  
  • kendskab til formidling, herunder gerne undervisningserfaring  
  • projekterfaring, herunder gerne erfaring med projektledelse  
     

Derudover forventes det, at du:

  • kan arbejde selvstændigt og tager ansvar for dine opgaver  
  • har god forståelse for workflows og processer  
  • er god til at kommunikere med mange forskellige faggrupper og interessenter  
  • arbejder logisk og struktureret i forhold til opgaveløsning  
  • er udadvendt, energisk og god til at samarbejde på tværs af en stor og kompleks organisation  
  • har blik for både detaljen og de store sammenhænge i en It-løsning  
  • er positiv og har en proaktiv tilgang til opgavehåndtering  
  • har gode engelskkundskaber på skrift og tale  
     

For at kunne arbejde i Sundhedsplatformen er det en fordel, at du er certificeret af EPIC (leverandør på Sundhedsplatformen). Det nærmere certificeringsforløb vil blive tilpasset dine arbejdsopgaver, kompetencer og eksisterende certificeringer  

Ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge og dit ansættelsessted vil være på vores kontor på Lyngbyvej 20, 2100 København Ø.  

Der er tale om et barselsvikariat med forventet start den 1. januar 2018 og frem til d. 1. september 2018 med mindre andet aftales.  

Yderligere oplysninger

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte enhedschef Marianne From på telefon 24 42 88 29 eller mail: marianne.from@regionh.dk eller enhedschef Martin Post på telefon 20 60 16 80 eller mail: martin.marott.post@regionh.dk  

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning, CV og uddannelsesbevis senest den 16. oktober 2017.  

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location København Ø

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.