Find job
Jobindex Søger for kunde
Kundelogo
 

IT-driftskonsulent til cBrains Technical Services & Support-funktion

Vil du arbejde hands-on med drift af it-systemer, der ændrer måden det offentlige arbejder på? Og kunne du tænke dig at arbejde med nye cloud-teknologier og server- og deployment-værktøjer i en rolle, hvor det er dig, der finder driftsmæssige løsninger og implementerer dem?

”Du kommer til at arbejde tæt sammen med 3 fagligt stærke kolleger i et driftsteam. Vi løser opgaverne i fællesskab og tilbyder dig stor personlig indflydelse,” siger chef for Technical Services & Support, Peter Kristensen.

En ny måde at levere CRM- og fagsystemer på

Det er ikke uden grund, at vi bliver kaldt for The Process Company. For vores standardsoftware F2 og M4 repræsenterer en innovativ tilgang til digitaliseringen af det offentlige, fagforeninger og andre typer af medlemsorganisationer. Mere end halvdelen af departementerne i de danske ministerier bruger i dag F2, herunder Statsministeriet og Udenrigsministeriet.

”Vores produkter er under konstant udvikling. Vi arbejder målrettet med digitalisering af den offentlige sektor og organisationsmarkedet og giver vores kunder stærke værktøjer, så de dels kan levere en rigtig god service til borgere og medlemmer, dels kan optimere deres processer løbende. Så trigger det dig, at ’change how government works’, vil vi rigtig gerne have dig med på holdet,” siger Peter.

Tag teten som teknisk driftsansvarlig

Som driftskonsulent bliver du en del af vores driftsvagt, som har ansvaret for at driften hos vores kunder og i vores cloud-centre bliver afviklet på en professionel og sikker måde. Sammen med dine 3 kollegaer bliver det din opgave at:

  • Stå for drift, opgradering og 2nd level-support af vores servermiljø i offentlig cloud samt on-premise software, både som basisinstallation og som platform for vores fagspecifikke løsninger
  • Tage imod og håndtere fejlmeldinger fra kunden
  • Være teknisk ansvarlig for opgraderinger, fx af SQL-server, hos vores kunder og i cloudcentre
  • Håndtere en række andre ansvarsområder i vores interne drift, fx implementering af test-systemer
  • Samarbejde tæt med dine kolleger i Technical Services & Support samt vores udviklings- og konsulentafdeling, der udformer kundens løsning

Samtidig kan du se frem til at arbejde med blandt andet de seneste versioner af Microsoft SQL-server, Windows-server, automatiserede implementeringsteknologier samt cloud-teknologi både i vores driftscenter, Amazon Web Services og Microsoft Azure.

Er du klar til at tage over på driften og sikre, at den kører?

I denne stilling er det din erfaring og personlighed, der tæller. Du har formentlig arbejdet 3 år eller mere med servere og databaser, måske i et konsulenthus eller en intern it-organisation. Det har givet dig evnerne til at håndtere både on-premises software og hosted server-miljøer, debugge en kompleks multi-server service i et højt tilgængeligt miljø samt administrere databaser som MS SQL-server.

Derudover er det vigtigt, at:

  • Du kan lide at have skiftende arbejdsopgaver og samtidig er i stand til at absorbere og navigere i de korte, hektiske perioder, der indimellem opstår
  • Du kan håndtere et Windows server-miljø, men har interesse i at arbejde over mod public cloud services
  • Du er positiv, selvkørende og i stand til selvstændigt at omsætte en procedure til den virkelige verden, for det er ikke altid, der ligger en færdig plan og venter
  • Du er god til at samarbejde, kan arbejde agilt og tør stille dig op og forklare, tekniker til tekniker, hvad en given udfordring eller problem er. Er du god til dansk er det en fordel
  • Du er struktureret, kan skabe overblik og holde flere bolde i luften samtidig.
     

Har du erfaring og kendskab med sags-/dokument- og CRM-systemer er det en fordel, men bestemt ingen betingelse.

Interesseret?

Jobindex er rekrutteringspartner på denne stilling. Har du spørgsmål til rekrutteringsprocessen, kan du kontakte it-rekrutteringskonsulent hos Jobindex Iben Banghøj Blom på 38 32 34 36.

Hvis du har spørgsmål relateret til indholdet i stillingen er du velkommen til at kontakte chef for Technical Services & Support Peter Kristensen på pkr@cbrain.com eller ringe på 4058 1516.

Du kan også møde nogle af dine kommende kolleger hos cBrain her. Gå også gerne ind på vores hjemmeside www.cbrain.dk og læs mere. Vi har kontor i Nordhavnen i København med vand på 3 sider.

Send din ansøgning, CV, relevant dokumentation for eksaminer og andre kvalifikationer allerede i dag via nedenstående link. Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rigtige kandidat.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Kontaktperson

Rekrutteringskonsulent hos Jobindex
Iben Banghøj Blom

Tlf. +45 38 32 34 36
Mail: ibb@jobindex.dk

Skriv venligst i din ansøgning, at du så annoncen hos it-jobbank.

Jobindex – Helt rigtige forbindelser
Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location København

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.