Find job

Konsulent til nyoprettet stilling i IT Service Management

Understøt forretningens IT-behov og bliv bindeleddet mellem vores tekniske udvikler på IT Service Management tools og kollegerne rundt om i virksomheden.

Med fokus på proces- og forretningsdelen bruger du din tekniske forståelse til at pin-pointe og oversætte forretningens behov – og dermed er du med til at forme måden, vi arbejder på, i en stor, international virksomhed.

Vær med til at drive vores Self Service Portal

Du indgår i vores Service Management-afdeling i Global IT, som har til huse på vores hovedkontor i Hedehusene. I IT Operations får du ca. 500 dedikerede kolleger i Danmark, Polen, Holland, Sydafrika, USA og Filippinerne. Sammen er vi ansvarlige for driften af alle globale IT-services.

Som service management-konsulent bliver din vigtigste rolle at håndtere udrulningen og løbende forbedringer af vores Self Service Portal. Du gør det naturligvis ikke alene, men du er med til at drive projektet – blandt andet sammen med vores kommunikationsafdeling.

Dine nøgleopgaver bliver at:

  • sikre, at vores request flows er optimale og så vidt muligt globale
  • samarbejde med interne kunder om at definere, dokumentere og implementere nye request flows
  • sikre, at vores processer er realistiske, værdiskabende og afstemt med alle interessenter
  • være bindeled mellem interne kunder og vores tekniske udviklere.
     

Træd ind i et internationalt miljø

Du bliver en del af en stor, international virksomhed, hvor tingene går stærkt, og vi til tider har lynende travlt. Det betyder til gengæld, at det nærmest kun er fantasien, der sætter grænser i forhold til at udvikle systemer, som hjælper forretningen. Vi arbejder nemlig hele tiden på at tænke i forretningsløsninger og ikke blot IT-løsninger – og det kommer du selvfølgelig også til.

Socialt og fagligt bindeled med IT-erfaring

Da du får en meget udadvendt rolle, er det vigtigt, at du har lyst til at engagere dig med dine kolleger. Med dit globale og konsulentbaserede mindset har du evnen til at opbygge relationer på tværs af organisationer og landegrænser. Samtidig er du analytisk og proaktiv, så du agerer gerne katalysator for løbende procesforbedringer.

Derudover har du:

  • en god forståelse for arbejdet i en IT-organisation
  • omfattende erfaring med ITIL og gerne ITIL-akkreditering
  • erfaring med ITSM-værktøjer
  • projektlederevner, så du forstår at koordinere og holde styr på enderne
  • gode kommunikationsevner, og du taler og skriver både dansk og engelsk.  
     

Bliv en del af verdens 5. største transport- og logistikkoncern

Global IT er DSV's IT-enhed og varetager den centrale og globale IT-styring, udvikling, drift, vedligeholdelse og support af datacentre, servere, WAN, LAN, internet og intranet samt de globale forretningsapplikationer.

Global IT følger udviklingen inden for IT-branchen og er i gang med at modernisere og forbedre IT på en lang række områder for til stadighed at understøtte DSV's forretningsudvikling. Vi opererer således i et globalt miljø og arbejder tæt sammen med DSV kolleger på tværs af flere lande både inden for IT og forretningsfunktioner. Global IT har i dag mere end 1350 ansatte på verdensplan.

Vil du skabe værdi på tværs af funktioner og landegrænser?

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Per Hansen på tlf. 61 94 46 75. Vi behandler ansøgninger løbende, så send din ansøgning via ansøgningsknappen nederst på siden hurtigst muligt.

Global Transport and Logistics

Vi leverer dagligt transport- og logistikløsninger til tusindvis af virksomheder i over 80 lande fordelt på seks kontinenter. Vi har en global rækkevidde, men vores kontorer og medarbejdere er altid tæt på kunderne. Læs mere her.

Søg jobbet her Gem job
Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.