Find job

Application Coordinator med erfaring fra det diagnostiske område søges til Sundhedsplatformens drifts- og udviklingsorganisation

Har du erfaring med at være problemknuser inden for det diagnostiske område? Kan du se dig selv samarbejde tæt med læger, sygeplejersker og andre brugere af Sundhedsplatformen? Så er du måske vores fremtidige Application Coordinator i Sundhedsplatformens drifts- og udviklingsorganisation.  

Region Hovedstaden og Region Sjælland er gået sammen om at anskaffe, implementere og drifte en fælles elektronisk patientjournal, Sundhedsplatformen. Fra den 1. januar 2018 er Sundhedsplatformen fuldt implementeret på alle hospitaler og sygehuse i de to regioner, og derfor skal der på dette tidspunkt være en fuld operationel drifts- og udviklingsorganisation på plads.  

Din kommende hverdag

Den primære forankring af vedligeholdelsen og udviklingen af Sundhedsplatformens integrationer er i enheden Systemer, som er placeret i Center for IT, Medico og Telefoni (CIMT), Region Hovedstaden.

Enheden Systemer består af fire sektioner og ca. 110 medarbejdere. Enheden varetager den daglige drift og udvikling af de diagnostiske systemer, samt logistik, service og administrative systemer. 

Du skal være med til at sikre, at integrationerne mellem Sundhedsplatformen og de diagnostiske systemer i såvel Region Hovestaden som Region Sjælland etableres og vedligeholdes. Vi har mange snitflader både internt i enheden, til resten af Region Hovedstaden samt til Region Sjælland og eksterne leverandører, hvorfor interessenthåndtering spiller en afgørende rolle.  

Du vil blive tilknyttet sektionen ”Diagnostiske systemer”.

Dit ansvar vil blandt andet være at:  

  • opbygge/vedligeholde sundhedsfaglige eller administrative løsninger til it-understøttelse af hospitalernes kliniske arbejde  
  • samarbejde med læger, sygeplejersker og andre brugere af de kliniske og administrative hospitalssystemer  
  • specificere nødvendige forretningsbehov i forhold til konfiguration 
  • udarbejde dybdegående analyser af kliniske og administrative arbejdsgange, behov for dataregistrering og uddata samt andre emner, der indgår i opsætning/vedligeholdelse 
  • udarbejde analyser af nye versioner af løsningen i forhold til opsætning og implementering 
  • foretage opsamling, prioritering, specificering og gennemførelse af nødvendige ændringer i løsningen 
  • medvirke til kvalitetssikring og test af nye versioner samt koordinering af ændringer og opgraderinger 
      

Vi forventer

Vi søger en kollega, der har en teknisk profil og gerne erfaring med de diagnostiske systemer og integrationer i de to regioner.  

Derudover forventer vi, at du:  

  • kan bevare overblikket og fokus, selvom der er mange opgaver i gang på samme tid 
  • er vedholdende og helhedsorienteret med et højt engagement i dit arbejde  
  • har gode engelskkundskaber skriftligt som mundtligt 
     

Vi tilbyder 

Hos os får du: 

  • et spændende og udfordrende job 
  • stor mulighed for at præge dine egne arbejdsopgaver i et dynamisk miljø  
  • dygtige og engagerede kolleger og et stærkt fællesskab 
  • gode muligheder for personlig og faglig udvikling 
  • mulighed for at være med til at gøre en forskel for sundhedssektoren i to regioner 
     

Ansættelsesforhold 

Løn- og ansættelsesvilkår med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.  

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge, og dit ansættelsessted vil være på vores kontor på Borgervænget 7, 2100 København Ø.  

Forventet startdato er den 1. januar 2018.  

Yderligere oplysninger  

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte enhedschef Christina Maria Hansen på telefon 20 97 89 39 eller mail: christina.maria.hansen.04@regionh.dk eller sektionschef for Diagnostiske systemer Irene Rasch på telefon 30 16 07 48 eller mail: irene.rasch@regionh.dk.

Ansøgningsfrist 

Send din ansøgning, CV og uddannelsesbevis senest den 23. oktober 2017. Vi forventer at afholde samtaler i uge 44 og 45.  

CIMT tilbyder job med mening i et stærkt fagligt miljø

Vi driver, supporterer og udvikler it, medico-udstyr og telefoni på Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre. På hospitalerne handler teknologi om at redde liv og gøre livet bedre for vores patienter. Vi hjælper syge mennesker til en bedre livskvalitet. Sundhedsteknologi er afgørende for, at læger, sygeplejersker og andre ansatte kan give patienterne den bedste behandling. I CIMT skaber vi grundlaget for et velfungerende sundhedsvæsen. 

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location København

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.