Find job

Teknisk profil med integrationserfaring søges til Sundhedsplatformens drifts- og udviklingsorganisation

Har du erfaring med at lave sammenhængende integrationer mellem forretningskritiske systemer?

Har du lyst til at være med til at give læger og sygeplejersker brugbare værktøjer døgnet rundt i deres livsvigtige arbejde på de sjællandske hospitaler? Så er du måske vores fremtidige ”Bridges konsulent” i Sundhedsplatformens drifts- og udviklingsorganisation.  

Region Hovedstaden og Region Sjælland er gået sammen om at anskaffe, implementere og drifte en fælles elektronisk patientjournal, Sundhedsplatformen. Fra den 1. januar 2018 er Sundhedsplatformen fuldt implementeret på alle hospitaler og sygehuse i de to regioner, og derfor skal der på dette tidspunkt være en fuld operationel drifts- og udviklingsorganisation på plads.  

Din kommende hverdag

Den primære forankring af vedligeholdelsen og udviklingen af Sundhedsplatformen er i enheden Systemer, som er placeret i Center for It, Medico og Telefoni (CIMT), Region Hovedstaden.  

Enheden Systemer består af fire sektioner og ca. 110 medarbejdere.  

”Bridges” er det modul i Sundhedsplatformen, hvor opsætningen af de kliniske interfaces varetages. Du skal være med til at sikre, at Sundhedsplatformens interfaces er konfigureret så patientdata, der udveksles via integrationerne mellem Sundhedsplatformen og 3. parts-systemerne i de to regioner understøtter forretningens behov og løbende vedligeholdes og tilpasses nye behov. Vi har mange snitflader både internt i enheden, til resten af Region Hovedstaden samt til Region Sjælland og eksterne leverandører, hvorfor vores interessenthåndtering og evnen til at være forretningsanalytisk spiller en afgørende rolle.

Du vil blive tilknyttet sektionen ”Integrationsudvikling”.  

Dit ansvar vil blandt andet være at:

  • analysere komplekse kliniske såvel som tekniske forretningsbehov til integrationerne
  • overvåge, analysere og løse komplicerede Bridges interfaces fejl-logs
  • identificere og kategorisere fejl i interfaces fejl-logs mhp. at konfigurere work queues
  • overvåge og behandle work-queues
  • have kontakt til hospitalernes systemadministratorer/-forvaltere/superbrugere
  • triagere kliniske og tekniske issues
  • kategorisere og identificere fejl fra fejl-logs og indsamle supplerende information fra ressourcepersoner
  • koordinere fejlrettelsesprocesser og analysere ud fra fejllogs
  • assistere i forbindelse med opsætning af nye integrationer/interfaces  
     

Vi forventer

Vi søger en kollega, der har en teknisk profil og erfaring med at etablere integrationer mellem forretningskritiske systemer.  

Derudover forventer vi, at du:  

  • har en uddannelse på bachelorniveau i datalogi eller lignende  
  • har kendskab til sundhedsvæsenet og til sundheds-it  
  • har kendskab til HL7, dette er en fordel, men ikke et krav  
  • er vant til at arbejde med kvalitetssikring via test  
  • kan bevare overblikket og fokus, selvom der er mange opgaver i gang på samme tid  
  • er analytisk i søgen på sammenhængende løsninger  
  • er vedholdende og helhedsorienteret og har et højt engagement i dit arbejde  
  • har gode engelskkundskaber såvel skriftligt som mundtligt  
     

Hvis du i dag allerede har en certificering i Bridges, er det fordel. Alternativt sørger vi for, at du får den.

Vi tilbyder

Hos os får du:  

  • et spændende og udfordrende job  
  • stor mulighed for at præge dine egne arbejdsopgaver i et dynamisk miljø  
  • dygtige og engagerede kolleger og et stærkt fællesskab  
  • gode muligheder for personlig og faglig udvikling  
  • mulighed for at være med til at gøre en forskel for sundhedssektoren i to regioner  
     

Ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesvilkår med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge, og dit ansættelsessted vil være på vores kontor på Borgervænget 7, 2100 København Ø.  

Forventet startdato er den 1. januar 2018.  

Yderligere oplysninger

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte enhedschef Christina Maria Hansen på telefon 20 97 89 39 eller mail: christina.maria.hansen.04@regionh.dk eller sektionschef for ”Integrationsudvikling” på telefon 20 12 94 85 eller mail: jan.arendsdorf.bengtsen@regionh.dk.

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning, CV og uddannelsesbevis senest den 1. november. Vi forventer at afholde samtaler i uge 45 og 47.  

CIMT tilbyder job med mening i et stærkt fagligt miljø

Vi driver, supporterer og udvikler It, medico-udstyr og telefoni på Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre. På hospitalerne handler teknologi om at redde liv og gøre livet bedre for vores patienter. Vi hjælper syge mennesker til en bedre livskvalitet. Sundhedsteknologi er afgørende for, at læger, sygeplejersker og andre ansatte kan give patienterne den bedste behandling. I CIMT skaber vi grundlaget for et velfungerende sundhedsvæsen. 

Søg jobbet her Gem job
Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.