Find job

Kundeorienteret Udviklingschef

Dikterer du sms'er til din mobil? Eller har du et stemmestyret lydanlæg i stuen? Så har du måske lyst til at blive udviklingschef i forretningsområdet 'Saba, Booking & Talegenkendelse'. Kan du som en del af jobbet også foretage tekniske implementeringer af talegenkendelse, så har du chancen for at blive en del af et team, der er kendetegnet ved den gode teamspirit.

Vi tilbyder et spændende og dynamisk miljø, med plads til at vokse. Vi har stor frihed under ansvar, og med effektiv kommunikation formår teamet, at præstere på tværs af alle KMD lokationer.

Om jobbet

Saba & Booking indeholder, udover Talegenkendelse, bookingsystemet KMD Booking og Learning Management-systemet Saba. Vi forventer at talegenkendelse løbende vil blive udbredt på flere forretningsområder i KMD.

Som udviklingschef vil du blive områdets tekniske sparringspartner og garant for optimal teknologitransformation, f.eks. introduktion af nye teknologier. Der er tale om en bred rolle, hvor du også vil være den, der har fingrene dybt begravet i den tekniske implementering af specielt talegenkendelse.

Flere og flere begynder at bruge stemmen frem for fingrene. Stemmestyring på arbejdspladsen er blevet hverdag i mange organisationer. Det sparer både tid og ressourcer, minimerer fejl og museskader, og så er fremtidsperspektiverne i taleteknologi ret vilde. De kommende år vil byde på nye mobile og stationære løsninger samt udvikling af cloud-løsninger.

Talegenkendelse vil derfor fylde en stor del af din arbejdsdag, hvor implementering af nye kunder herunder formøde med kunder vedrørende kapacitetsvurdering og installationsmiljø samt klargøring, installation og uddannelse af slutbrugere hos kunden, vil være en af de primære opgaver. Test, fejlfinding og support til kundernes superbrugere vil også være en vigtig del af opgaven. Herudover forventes det også, at du medvirker i udarbejdelse af tilbud og kontrakter (teknisk input) samt deltager i salgsarbejde, herunder præsentation og demonstration af KMD Talegenkendelse.

Om dig

Vi forventer du er fagligt opdateret på de nyeste teknologier inden for talegenkendelsesområdet og cloud services generelt, samt at du løbende har været en del af den til stadighed forekommende teknologitransformation.

Du har sikkert arbejdet med drift, installation og vedligeholdelse af hosting-servere, Citrix-miljøer, Terminalservere, RDS m.v., samt har erfaring med teknisk implementering af softwareløsninger. Dit kendskab til Microsoft-produkter som AD, SQL, Windows-platformen og Azure er up to date.

Du skal

  • kunne arbejde selvstændigt men samtidig være en team-player
  • have et åbent, positivt og fleksibelt sind
  • være serviceminded og komfortabel med at stå overfor kunder
  • beherske dansk og engelsk i skrift og tale
     

Du kan forvente skæve arbejdstider og i visse tilfælde lange arbejdsdage. Du skal være forberedt på at skulle arbejde overalt i Danmark. Der kan påregnes 10-20 overnatninger pr. år.

Vil du vide mere, så er du velkommen til at kontakte:

  • Peder Sylvestersen, Technology Director, mobil 2524 7724
  • Leif Michael Westmark, Business Line Manager, mobil 4174 3506.
Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location Ballerup, Aalborg, Aarhus eller Odense

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.