Find job

Integrationsspecialist til Sundhedsplatformens drifts- og udviklingsorganisation

Har du erfaring med integrationer mellem forretningskritiske systemer? Har du lyst til at være med til at give læger og sygeplejersker brugbare værktøjer døgnet rundt i deres livsvigtige arbejde på de sjællandske hospitaler? Så er du måske vores fremtidige Integrationsspecialist i Sundhedsplatformens drifts- og udviklingsorganisation.

Region Hovedstaden og Region Sjælland er gået sammen om at anskaffe, implementere og drifte en fælles elektronisk patientjournal, Sundhedsplatformen. Fra den 1. januar 2018 er Sundhedsplatformen fuldt implementeret på alle hospitaler og sygehuse i de to regioner, og derfor skal der på dette tidspunkt være en fuld operationel drifts- og udviklingsorganisation på plads.  

Din kommende hverdag

Den primære forankring af vedligeholdelsen og udviklingen af integrationer til Sundhedsplatformen er i enheden Systemer, som er placeret i Center for It, Medico og Telefoni (CIMT), Region Hovedstaden. Enheden Systemer består af fire sektioner og ca. 110 medarbejdere. Du vil blive tilknyttet et integrationsteam i sektionen Integrationsudvikling.

Integrationsteamet arbejder konstant på at forbedre sundhedssektoren ved at integrere systemer via forskellige integrationsplatforme og sammen med os vil du oparbejde solid viden på integrationsområdet. Systemlandskabet i de to regioner er fordelt på administrative, kliniske og medicotekniske systemer, som en del af Region Hovedstadens integrationsteam vil du koordinere og planlægge tests af integrationsløsninger mellem systemer i Region Hovedstaden, Region Sjælland og Sundhedsplatformen. Du vil arbejde med test af løsninger udviklet på Apache Camel/Java, Cloverleaf, Bridges og anvende værktøjet HP ALM som vigtigste redskab i test og dokumentation. Derudover vil du også indgå i visitationsteam, hvor kritiske emner vurderes og fordeles til løsning af teamets udviklere.

Dit ansvar vil blandt andet være at:  

  • planlægge og koordinere testforløb på integrationsløsninger fx ”end to end tests” på nye løsninger, men også mindre tests på nye releases  
  • formulere testcases og assistere ved idriftsættelser  
  • indgå i visitationsteam, hvor kritiske emner vurderes og fordeles til løsning af teamets udviklere, herunder koordinerer fejlrettelsesprocesser, triagere og analysere ud fra sager, der modtages fra brugere  
  • skabe og vedligeholde kontakt og samarbejdsrelationer til hospitalernes systemadministratorer/-forvaltere/superbrugere  
  • oparbejde og koordinere et tæt samarbejde med integrationsudviklere, product owners, subject matter experts og leverandører  
     

Vores forventninger

Vi søger en kollega, der har lyst til at arbejde med integrations test i mindre teams, hvor hyppige releases hører med til hverdagen. Du har en teknisk profil og erfaring med at teste integrationer mellem forretningskritiske systemer. Det er en fordel, hvis du har tre-fem års erfaring som testmanager og solid erfaring med testplanlægning og testdesign.  

Derudover forventer vi, at du:  

  • har kendskab til sundhedsvæsenet og til sundhedsIT  
  • har kendskab til Service Now og ITIL, samt erfaring med HP ALM Quality Center  
  • har kendskab til standarder for dataudveksling, f.eks. OIO, IHE/HL7, MedCom  
  • er vant til at arbejde med kvalitetssikring via tests herunder risikobaseret test  
  • har kendskab til Integrationsteknologier (WS, FTP, Queues, Messaging etc.)  
  • kan bevare overblikket og fokus, selvom der er mange opgaver i gang på samme tid  
  • er analytisk i søgen på sammenhængende løsninger og vedholdende og helhedsorienteret med et højt engagement i dit arbejde  
  • har gode engelskkundskaber såvel skriftligt som mundtligt  
     

Hvis du i dag allerede har en certificering i Bridges, er det fordel. Alternativt sørger vi for, at du får den.  

Vi tilbyder

Hos os får du:  

Vi tilbyder et spændende og udfordrende job, hvor vi arbejder i mindre teams ud fra agile udviklingsmetoder. Du vil have stor mulighed for at præge dine egne arbejdsopgaver i et dynamisk miljø med frihed under ansvar. Du vil blive omgivet af dygtige og engagerede kolleger og et stærkt fællesskab, herunder et tæt samarbejde med internationale leverandører og forskellige faggrupper inden for hospitalsområdet. Der vil være gode muligheder for personlig og faglig udvikling samt mulighed for at være med til at gøre en forskel for sundhedssektoren i de to regioner.

CIMT tilbyder job med mening i et stærkt fagligt miljø  

Vi driver, supporterer og udvikler it, medico-udstyr og telefoni på Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre. På hospitalerne handler teknologi om liv. Om at redde liv og gøre livet bedre. Vi hjælper syge mennesker til en bedre livskvalitet. Sundhedsteknologi er afgørende for, at læger, sygeplejersker og andre ansatte kan give patienterne den bedste behandling. I CIMT skaber vi grundlaget for et velfungerende sundhedsvæsen.  

Ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.  

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge og dit ansættelsessted vil være på vores kontor på Borgervænget 7, 2100 København Ø.  

Forventet startdato er den 1. januar 2018.  

Yderligere oplysninger

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte enhedschef Christina Maria Hansen på telefon 20 97 89 39 eller mail: christina.maria.hansen.04@regionh.dk eller sektionschef for Integrationsudvikling på telefon 20 12 94 85 eller mail: jan.arendsdorf.bengtsen@regionh.dk  

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning, CV og uddannelsesbevis senest den 14. november 2017. Vi forventer at afholde samtaler i uge 46 til 48.  

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location København

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.