Find job

Nysgerrig og udadvendt it-supporter med stor erfaring

Er du nysgerrig og teknisk interesseret? Og kunne du tænke dig et job som it-supporter - med variation i hverdagen og masser af muligheder for at lære nyt, i takt med at du tager nye opgaver og projekter ind? Så er det dig, vi søger til et spændende job i Energinet-koncernen, som har ca. 1.200 medarbejdere, der bidrager til at sikre forsyningen af el og gas i hele Danmark. Din nye arbejdsplads bliver på vores kontor i Ballerup.

Fokus på supportopgaver

Du bliver en del af en teknologi-tung virksomhed med en stor it-afdeling. Du indgår i afdelingen IT Support, som tæller 18 engagerede kolleger med meget forskellig baggrund. Fælles er dog, at vi har fokus på at skabe værdi for vores kunder i forretningen i form af god service og teknisk indsigt, samtidig med at vi lægger vægt på videndeling og tager fælles ansvar for, at opgaverne bliver løst. Da størstedelen af dine kolleger har deres base på hovedkontoret i Fredericia, er det vigtigt, at du er selvkørende og har den solide erfaring, der skal til for at løse de tildelte opgaver selvstændigt. Du skal være indstillet på at rejse til Fredericia et par gange om måneden i forbindelse med afdelingsmøder m.m., ligesom du af og til skal være fysisk tilstede på vores tre andre lokationer på Sjælland. I opstartsfasen skal du ligeledes regne med at arbejde i Fredericia ca. 3 dage om ugen af hensyn til oplæring - det praktiske i den forbindelse skal vi nok finde ud af.

Dit hovedansvar er sammen med dine kolleger i teamet at udføre support gennem vores servicedesk for at løse både hændelser og ændringsanmodninger. Du indgår i en vagtplan og møder mange varierende opgaver og ikke mindst interessante og dygtige kolleger rundt om i huset. Opgaverne ligger typisk inden for Microsoft-teknologier, VPN og mobile enheder (primært iOS). Sideløbende kan du blive involveret i it-projekter som fx udrulning af nye it-systemer og lignende.

Du kan se frem til et alsidigt job i en it-afdeling, som tæller over 130 medarbejdere i Danmark samt et offshore-kontor i Manila. Vi lægger stor vægt på din trivsel og udvikling og tilbyder, udover en konkurrencedygtig løn, gode personaleforhold med bl.a. fitness, forsikringer, kantine, multimediepakke og ikke mindst en meget aktiv personaleforening.

Teknisk flair og serviceminded

Vi forestiller os, at du har solid erfaring fra en it-servicedesk og trives med, at supportopgaverne er den primære del af jobbet. Du har stor teknisk indsigt og erfaring med it, samtidig med at du har et kundeservice-gen, der er helt i top, da teamet er it-afdelingens ansigt udadtil. Derudover skal du have godt styr på Microsoft-teknologier på klientsiden. Det er samtidig en stor fordel, hvis du har support-erfaring med VPN og mobile enheder (iOS).

Som person sætter du en ære i at løse både dine daglige opgaver og projektopgaver. Du vil gerne lære nyt og udvikle dig, så du har mod på at kaste dig over nye opgaver og selv forme dem undervejs. Samtidig kan du lide at lære fra dig og dele dine erfaringer med dine kolleger, ligesom det er helt naturligt for dig at hjælpe dine kolleger i mål med en opgave, hvis der er behov for det. Endelig er du god til at kommunikere på både dansk og engelsk, og du nyder at møde og hjælpe andre mennesker. .

Ansøgning og kontakt

Send din ansøgning med CV og andre relevante bilag via linket 'Søg jobbet her' nederst på siden, så vi har den senest 19. november 2017. Vi forventer at holde samtaler 29. november 2017. Har du spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte gruppeleder Ann Fjeldgaard på tlf. 23 33 87 75 eller afdelingsleder Jens Kristian Mygent på tlf. 24 95 98 39. Du kan læse mere om vores virksomhed på www.energinet.dk.

Energinet varetager samfundets interesser, når Danmark skal forsynes med el og naturgas, og energisystemet omstilles til grøn energi. Vi ejer energiens motorveje og bidrager til at skabe fair konkurrence på markedet for el og gas til gavn for forbrugerne. Vi er en selvstændig offentlig virksomhed med ca. 1200 engagerede og fagligt højt uddannede medarbejdere. Med afsæt i værdierne tillid, mod, forretningsorientering, udvikling, ansvarlighed og engagement lægger vi vægt på hele tiden at udvikle os som organisation og som mennesker.

Se film om Energinet.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location Ballerup

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.