Find job

It-konsulent med begejstring

Bliver du begejstret af it og kundeservice?

Vi tilbyder en alsidig stilling hvor du kommer til at arbejde med support og drift af Microsoft servere, Azure, Office 365, netværk samt løbende projekter hos vores faste kunder.  Siden etableringen i 2007 har vi oplevet kontinuerlig vækst gennem vores it-fastprisaftaler. I takt med udvidelsen af vores kundekreds søger vi en ny ildsjæl, der brænder for at gøre en forskel og ønsker at gå forrest.

Stillingen

Som vores nye konsulent får du det daglige ansvar for at sikre en høj driftsikkerhed og yde en kompromisløs service i kontakten med dine udvalgte kunder. Overordnet bliver din opgave at sikre en stabil, effektiv og veldokumenteret drift af systemerne.

Du bliver dine kunders livline i hverdagen og har til opgave at opretholde en stærk relation og glade brugere. Når du ikke arbejder i maskinrummet står du typisk for planlægning og eksekvering af nye opgaver og projekter, afholdelse af statusmøder eller forbedringer af arbejdsgange hos vores kunder eller internt. I stillingen refererer du direkte til vores teknikansvarlige, Jesper Jønsson.

Dine primære opgaver

  • Faste besøgsdage hos udvalgte kunder
  • Løbende it-infrastruktur drift
  • Slutbrugersupport både remote og onsite
  • Rådgivning og kundeprojekter
  • Kontakt til kundens øvrige leverandører
     

Din baggrund

Du kender og føler dig tryg i rollen som ekstern it-konsulent fra en lignende stilling og har 5+ års erfaring med netværks- og serverdrift. Du har en relevant baggrund og evt. Microsoft certificeringer. Din interesse for it gør det naturligt at du fordyber dig i tekniske løsninger og nye produkter, som du i dagligdagen kan omsætte til praktiske løsninger og konkrete budskaber. 

Dine faglige kompetencer

  • Microsoft Windows Server (2008, 2012 og 2016)
  • Microsoft online service (Office 365, OneDrive, SharePoint Online)
  • Virtualiseringsløsninger (VMware og Hyper-V)
  • Netværksløsninger (firewall, VPN, VLAN, routing etc.)
  • Microsoft Windows (7 til 10)
  • Microsoft Office (2010, 2013 og 2016)
     

Personlige kompetencer

Du bliver en del af en fagligt stærk organisation, hvor der ikke er langt fra tanke til handling. Vi lægger vægt på, at vores medarbejdere udvikler sig personligt og fagligt. Derfor kan du forvente, at din kompetenceudvikling vil være et vigtigt element i dine 1:1-samtaler.

For os er dine sociale færdigheder lige så vigtige som dine faglige kompetencer. Vi forventer derfor at du er:

  • Imødekommende og en stærk kommunikator (dansk og engelsk)
  • Forandringsskabende og har lyst til skabe værdi for andre
  • Ansvarsfuld og detaljeorienteret
     

Hvorfor blive en del af Supporters?

Vi tilbyder dig en spændende stilling i en ung og uformel it-virksomhed, hvor vi dagligt udfordrer status quo. Du får inspirerende og fagligt kompetente kolleger der brænder for det de laver - og mulighed for at skabe stor værdi for de kunder du hjælper. Du får i høj grad et selvstændigt job med indflydelse på udviklingen af virksomheden, kunderne og din tilrettelæggelse af din hverdag.

Vi arbejder hver dag på at yde Danmarks bedste it-support. Vi tror på at en god arbejdsplads er fundamentet for glade medarbejdere, kunder og en sund forretning. Vi mener at en støttende og ærlig kultur er afgørende for en velfungerende arbejdsplads, hvor alle går det ekstra skridt for hinanden og kunderne. Vi går op i at have det godt og sjovt, så derfor har vi massagestol, powernap-rum og tilbyder selvfølgelige mad- og frugtordning, sundhedssikring, teambuilding og julefrokost udover de løbende sociale initiativer vi arrangerer i fællesskab.

Lønpakke

Vi tilbyder løn og pension efter kvalifikationer og engagement.

Det bør du vide

Du bor i enten København, Midt- eller Nordsjælland og det forventes at du har egen bil, da du vil skulle arbejde fra vores kunder omkring Storkøbenhavn, når du ikke er på kontoret i Roskilde. Hvis du kommer fra Storkøbenhavn så husk at du slipper for kø i begge retninger.  

Sådan kommer du i betragtning

Klik på "Søg jobbet her" for at søge stillingen og beskriv kort din motivation for at arbejde hos Supporters. Du er velkommen til at ringe til vores salgsansvarlige, Jan Grested på tlf. 2993 7619 for at få en snak om stillingen. Alle henvendelser behandles fortroligt.


Supporters A/S er i en spændende udvikling og mener at værdiskabelse sker gennem forståelse for mennesker, forretning og teknologi. Virksomheden har en vision om at yde Danmarks bedste it-support og tilbyder en klar et-produkt-strategi og er i dag blevet i markedet som en kvalitetsbevidst og serviceminded samarbejdspartner.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Roskilde

Job hos virksomheden

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.