Find job

Salesforce CRM-systemejer

Vil du være med til en digital transformation?

Tænker du Salesforce, når du hører ordet "CRM"?

Så kan du være den rette systemejer for vores kunde!

Virksomheden

Vores kunde er en dynamisk danskejet koncern, der beskæftiger ca. 1.500 medarbejdere globalt. Virksomheden arbejder primært med healthcare og daglige forbrugsvarer, som pt. sælges til ca. 85 lande.

Virksomheden producerer eller indkøber produkter, som derefter sælges videre til virksomhedens kunder. Kunderne omfatter bl.a. hospitaler, plejehjem, skoler, daginstitutioner samt virksomheder i hotel/restaurationsbranchen.

Kunden er i gang med at gennemføre en digital transformation, som skal understøtte den globale vækststrategi, som er lagt for koncernen.

Stillingen

Du vil som Salesforce CRM Systemejer indgå i et tæt samarbejde med IT-afdelingens øvrige systemejere. Du kommer desuden til at arbejde tæt sammen med en stærk og kompetent procesejer fra forretningen og får også dialog med den eksterne Salesforce-partner.

Som Salesforce CRM Systemejer bliver dine primære opgaver bl.a.: 

  • Drive teknisk setup af Salesforce CRM-platformen 
  • Deltage i og styre udviklingen og udrulningen af Salesforce CRM 
  • Sikre kontinuerlig optimering af Salesforce CRM i samarbejde med forretningen og de øvrige IT-arkitekter 
  • Direkte dialog med den eksterne Salesforce CRM-partner omkring rettelser samt sikre levering heraf i rette tid til den aftalte kvalitet og økonomi. 
  • Support af forretningens superbrugere 
     

Personen

Du er stærk IT-profil med en solid erfaring inden for CRM og helst Salesforce CRM. Har du desuden erfaring med CRM i en global produktions- og handelsvirksomhed, så er det klart en fordel.

Du har allerede bevist, at du kan omsætte forretningens ønsker/krav til brugbare IT-løsninger, og du er kendetegnet ved, at du ser verden med positive øjne, og hvor andre ser problemer, så ser du i stedet udfordringer.

Du beskrives bedst med: 

  • Motiveres af at have ansvaret for og drive et Salesforce CRM-system, der er i stand til at møde kundernes forskellige behov og optimere forretningen. 
  • Let ved at tilegne sig viden om forretningen og omsætte den til systemkrav 
  • Arbejder struktureret, vedholdende og selvstændigt 
  • Har gode samarbejdsevner og er servicemindet 
  • Begår dig godt på dansk og engelsk i både skrift og tale 
     

Du har selvfølgelig en relevant videregående uddannelse, som understøtter stillingens indhold og krav.

Da stillingen har en bred kontaktflade i virksomheden, vil der være 20-30 rejsedage om året. 

Virksomheden tilbyder

  • Et spændende og udviklende job i en virksomhed med en ambitiøs global vækststrategi  
  • Et job, hvor du har en høj påvirkningsgrad på virksomhedens IT-anvendelse 
  • Et miljø med stor dynamik og hurtig beslutningshastighed 
  • En afslappet atmosfære med åbenhed, god omgangstone, godt samarbejde samt sparring med dygtige kolleger på flere niveauer i organisationen 
  • Et job, hvor du får stor mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt 
  • En virksomhedskultur, hvor der i høj grad tages hensyn til work life balance 
     

Ansøgning 

Da vi vurderer ansøgningerne løbende, ser vi frem til at modtage din ansøgning snarest muligt

Kontaktinfo

Kontaktperson: Kim Hagelskjær
Telefonnummer: 29 33 90 19
E-mail: kh@scr.dk

Søg jobbet her Gem job
Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.