Find job

Teknisk Konsulent

Om NaviPartner

NaviPartner er en innovativ virksomhed med succes med at levere integrerede it-løsninger til detailhandel, e-handel og attraktioner til vores kunder i Danmark og i udlandet. Blandt vores kunder er; Maxizoo, Inspiration, Sportigan, flere offentlige kulturinstitutioner, dyre- og forlystelsesparker samt en lang række andre virksomheder og butikker. Vi er en velrenommeret virksomhed med en positiv profilering i markedet og tæller mere end 90 dygtige kollegaer.

Vores indsats inden for levering af kundeløsninger intensiveres, og vi ønsker derfor at udvide organisationen med en erfaren og selvstændig teknisk konsulent, som kan deltage i udviklingen af vores teknikafdeling samt varetage supportopgaver.

Stillingen i hovedtræk

Du bliver en del af vores teknik- og supportteam, som både betjener vores danske og udenlandske kunder. Dit arbejde vil bestå i at løse tekniske problemer for vores kunder. Det kan være fra helt basis Windows-support til tekniske problematikker vedr. vores branchespecifikke udstyr, såsom; bonprintere, scannere samt dankortterminaler. Du vil også deltage i installationsarbejde af nyt udstyr ude hos vores kunder.

Et andet arbejdsområde vil være dokumentation, herunder oprettelse og vedligeholdelse af forskellige produkter til internt og eksternt brug.

Vi tilbyder et udfordrende og fleksibelt job i et ungt dynamisk team, kendetegnet ved en uformel omgangstone. Vi er resultatorienterede og sætter en ære i at levere god support til vores kunder og kolleger. Der vil være stor bredde i arbejdsopgaverne og udfordringer til både faglige og kommunikative evner.

Dine kvalifikationer

  • 23 år eller ældre og bor i eller omkring København.
  • Minimum kørekort B, egen bil er dog ikke nødvendigt.
  • Erfaring med IT og er vant til at løse problemer med software og hardware.
  • Gå på mod, og viljen til at hæve vores tekniske afdeling til det næste niveau.
  • Evner at have mange bolde i luften og kan koordinere arbejdsopgaver med såvel kolleger som selvstændigt.
  • Mødestabil og god til at sætte sig ind i nye problemstillinger og samtidig være serviceminded.
  • Taler og skriver engelsk,
  • Håndterer udfordringer og har let ved at tale med mennesker på alle niveauer.
     

Det vigtigste for os er, at du har lyst og energi til at udvikle dine kompetencer i en innovativ og foranderlig hverdag med udfordringer på daglig basis.

Det er derudover en fordel, hvis du har en eller flere af nedenstående kvalifikationer:

  • Erfaring med at yde support og service via telefon.
  • Erfaring med bonprintere og dankortterminaler.
  • Erfaring med Image på PC’er.
  • Erfaring med Microsoft Dynamics NAV.
     

NaviPartner tilbyder

  • Et job med afvekslende opgaver og mulighed for masser af ansvar.
  • En virksomhed, der anerkender dine præstationer og opfordrer til din videre udvikling.
  • Et job, hvor du bliver en vigtig del af virksomhedens succes.
  • En fuldstændig forplejningspakke med mad, drikke og snacks.
  • En god pensionsordning med helbredsforsikring.
  • Løn efter kvalifikationer.
  • Et sundt og godt socialt miljø med arrangementer, som tiltrækker ikke bare nuværende, men også tidligere kolleger.
     

Din ansøgning

Send din ansøgning snarest muligt til Anna Garver Pedersen, pr. mail: ag@navipartner.dk
Vi afholder løbende ansættelsessamtaler.

Har du spørgsmål til stillingen, kan de rettes til Patrick Sass på pas@navipartner.dk

OBS: Anfør venligst i emnefeltet, at det er jobbet, som Teknisk konsulent, du søger.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location København

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.