Find job

IT-supporter med flair for problemløsning

Bedre brug af data kræver bedre support

Vi søger dig til at yde kundesupport på vores BI- og CPM-løsninger, der håndterer rapportering og datavisualisering for vores kunder. Du bliver en del af et herligt team, der i dag består af 4 problemknusere. Vi hjælper kunderne med udfordringer på deres budget- og rapporteringsløsninger og foretager implementeringer/opgraderinger.

Supporten til kunder er af teknisk karakter med en snert af business, og det foregår typisk remote fra kontoret på Østerbro i København. 

Primære funktioner/opgaver

  • Kundebetjening via ticket-system
  • Analysere i programmer på baggrund af sager, enten enkeltvis eller i samarbejde med andre afdelinger eller leverandører
  • Vejlede brugere i anvendelse og procedurer
  • Udvide intern og ekstern Knowledgebase på baggrund af tickets
  • Incident-håndtering og udvikling i BI- og CPM-løsninger
  • BI-relateret support.
     

Sekundære opgaver

  • Udvikling af interne løsninger
  • Ny-implementeringer/opgraderinger af software hos kunder
  • Håndtering af kunders natlige kørsler.
     

Sådan er du:

Vi håber, du har relevant teknisk erfaring/en uddannelse (f.eks. datatekniker). Nyuddannede ansøgere kommer dog også i betragtning. Erfaring fra en lignende supportstilling med systematisk problemløsning og fejlsøgning samt kunde- og leverandørkontakt vil være en fordel, men altså ikke et krav. Accobat arbejder primært inden for Microsoft SQL Server produktportefølje (SSAS, SSIS og SSRS) - det er en fordel, hvis du har kendskab til det. 

Vi foretrækker en energisk, selvstændig person med lidt kant og masser af gåpåmod. 

Vi forventer:

  • At du trives med drift- og supportopgaver, men samtidig har mod på at bidrage til den løbende videreudvikling og forbedring af løsningerne
  • At du er kundeorienteret, kompetent, imødekommende og serviceminded
  • At du er metodisk og struktureret, samt at du evner hurtigt at sætte dig ind i nye arbejdsområder
  • At du kan optræde proaktivt
  • At du har sans for detaljer, og er effektiv og målrettet
  • At du er ansvarsbevidst og arbejder bedst under ”frihed under ansvar”.
     

Sådan er din nye arbejdsplads:

  • Dygtige kolleger, der tager ansvar og brænder for Business Intelligence og et godt socialt samvær
  • Vær med til at påvirke den fremadrettede udvikling i en spændende virksomhed
  • Månedlige erfaringsudviklingsdage, hvor idéudveksling, udvikling og sparring er i højsædet
  • En kultur med frihed under ansvar, høj faglighed og ny teknologi
  • Lækkert kontor på Østerbro i København
  • Frokostordning og frugt - friskmalet kaffe og boblevand fra hanen.
     

Derfor skal du arbejde hos os:

Accobat er kendetegnet ved leverancer af høj værdi, lav vedligeholdelse samt kvalitet og imødekommelse af kundens behov i alle løsninger. Vi er en dynamisk virksomhed med ambitiøse mål.

Vi er en dedikeret leverandør af CPM- og BI-løsninger, og vi har arbejdet med det i mere end 13 år. Vores arbejdsgang, team samt referencer er fremragende! Vi har grund til at være stolte af vores arbejde og sætter en ære i at blive endnu bedre, både som team og som individ. Der skal også være plads til at trække vejret i hverdagen, og du kan i høj grad selv planlægge din arbejdstid og indhold. Vi mener, at hverdagen hos Accobat bærer præg af fordybelse, frihed og udvikling. Vi mener også, man ikke skal stå stille i sit arbejdsliv - derfor tilbyder vi dig uddannelsesforløb samt mulighed for kurser, udvikling og ikke mindst: rigtig gode sparringsforhold til dine kolleger. Accobats kunder tæller i dag flere af Danmarks store og mellemstore virksomheder fra både den offentlige og private sektor.

Bruger du mælk eller sukker i kaffen - eller bobler i vandet?

Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt
Tiltrædelse: Hurtigst muligt
Arbejdssted: Æbeløgade 4, 2100 Kbh Ø.

Spørgsmål til stillingen?

Head of Operations, Mads Dreyer Nielsen: man@accobat.com, tlf. 3211 1090.

Send din ansøgning pr. e-mail til job@accobat.com.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location København

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.