Find job

Dynamisk udvikler til stærkt, agilt team

Tænder du på varierende udfordringer i et dynamisk miljø, som er præget af høj faglighed? Og har du lyst til blive en del af et stærkt, agilt udviklingsteam, som arbejder inden for områderne risikostyring og regnskab? Så kig her!

Bliv en del af et agilt udviklingsteam

Som udvikler bliver du en del af et agilt udviklingsteam, der har ansvaret for en systemportefølje, der understøtter vores kunders styring af markeds- og modpartsrisiko, samt opgørelse og indberetning af regnskab og avanceret solvens. Det er derfor afgørende, at du er interesseret i at forstå pengeinstitutternes krav og behov og i tæt samarbejde med dem og dine kollegaer at omsætte dem til effektive it-løsninger.

Afdelingen, der ligger i Silkeborg, består pt. af 18 kompetente og engagerede medarbejdere, som i et uhøjtideligt og motiverende arbejdsmiljø arbejder tæt sammen om at dække afdelingens ansvarsområder, og som sætter ansvar, faglig dygtighed, personlig udvikling og initiativ i højsæde. Vi er organiseret i 3 agile teams, hvor vi udnytter medarbejdernes forskellige kompetencer og styrker til at levere kvalitetsløsninger til vores kunder til tiden

Din faglige profil

Du har enten en baggrund som systemudvikler med lyst til at kombinere dine it-kompetencer med forretningsviden, eller en finansiel baggrund og et ønske om at dygtiggøre dig som programmør.

Om du er nyuddannet eller har flere års erfaring er ikke afgørende. Det vigtige er, at du kan sætte dig ind i komplekse problemstillinger, arbejder analytisk og struktureret og brænder for at levere værdi for vores kunder.

Vores systemer udvikles på Z/OS-platformen, og værktøjskassen består af eksempelvis TSO, CICS, COBOL, DB2 og MQ.

Aktiv medspiller med drive og gode samarbejdsevner

For os er dine sociale færdigheder lige så vigtige som dine faglige kompetencer. Som person er du selvstændig, engageret med et stort drive og kan håndtere både ansvar og frie arbejdsrammer. Du har et godt humør og gode samarbejdsevner, så du kan fungere som en aktiv medspiller i teamet og afdelingen. 

Da du kommer til at arbejde sammen med både interne og eksterne samarbejdspartnere, er det vigtigt, at du er imødekommende og god til at opbygge relationer.

Bankdata

Vi er en moderne IT-virksomhed med 700 medarbejdere, der arbejder for vores ejere bestående af 11 danske pengeinstitutter. Vi leverer den totale IT-løsning: udvikling af net- og mobilbank, kredit- og rådgivningsværktøjer, regnskabsværktøjer samt support og sikkerhed. Vores formål er at sikre en kontinuerlig udvikling og drift af pengeinstitutternes IT-løsninger, så de altid er konkurrencedygtige og kan overholde den omfattende lovgivning i den finansielle sektor.

Vil du vide mere eller søge jobbet?

Har du lyst til at være med på holdet og brænder for at få mere at vide, så kontakt afdelingsleder Troels Hvilsted Hansen på 3190 4262 eller thv@bankdata.dk. Hvis du ønsker en mere uformel henvendelse omkring jobindhold mv., så kontakt systemudvikler Bjarne Graakær Nielsen på 7924 2489 eller bgr@bankdata.dk

Ansøgningsfristen er 22. januar 2018, men send gerne din ansøgning hurtigst muligt, idet vi behandler ansøgningerne løbende.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Fredericia

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.