Find job

IT-supportere indenfor brugeradministration

Brænder du for at opretholde et højt serviceniveau til den brede brugerflade, og har du erfaring med brugernes identitet og adgange? Så er du muligvis vores nye kollega i Center for Service, hvor vi yder support og rådgivning samt medvirker til at øge effektiviteten og professionalismen i politiets opgaveløsning. 

Center for Service har ansvaret for, at it-henvendelser fra politiets cirka 15.000 ansatte bliver håndteret effektivt og professionelt. Centeret supporterer politiets medarbejdere 24/7 gennem support, hvor du, med dine erfaring indenfor brugeradministration, er en vigtig brik i den samlede bruger- og serviceoplevelse. 

IT og brugeradministration 

Du er en del af Sektion Brugeradministration og Knowledge, som består af 20 medarbejdere og en del af den samlede it-support på 45 medarbejdere med hver deres funktionsområde. Vi har en god teamånd og lægger stor vægt på at vidensdele, fordi vi vil hinanden og brugerne det bedste. 

Som it-supporter indenfor brugeradministration behandler du dels de incidents og requests, som vores 1st level support visiterer til dig, og dels varetager du de opgaver, der kommer ind via selvbetjeningsportalen. Du løser typisk opgaver vedrørende brugeroprettelse, hvor du gennem systematisk og professionel sagsbehandling sikrer det høje serviceniveau. Mere specifikt sikrer du tildeling af rettigheder, flytninger og tildeling af roller til systemer. 

Derudover har du gennem løbende vagtplaner telefonvagter i 1st level support, hvor du yder hjælp til brugernes it-udfordringer, fx deres pc’er, bærbare og printere, hvor du hjælper dem via remote fejlsøgning. Endelig deltager du også i tværgående projekter, f.eks. organisatoriske ændringer og opsætning af roller og profiler i vores brugeradministrationsværktøj. 

Du skal desuden forvente aften- og weekendvagter efter en turnusordning. Vi sørger for, at du får en grundig oplæring og bliver sat ind i vores systemer.

Vores forventninger

Vi forestiller os, at du har en relevant it-uddannelse eller anden teknisk udannelsesmæssig baggrund. Vi hører gerne fra dig, uanset om du er nyuddannet eller har erfaring med en lignende brugeradministrations funktion. Vigtigst er det, at du brænder servicefunktionen, og hurtigt kan tilegne dig ny viden. Det er en klar fordel, at du har erfaring med flere af nedenstående ansvarsområder: 

  • Roller og profiler.
  • Identity Management (IDM/IAM).
  • Active Directory og ITIL-processer.
  • Oprettelse af postkasser og distributionslister i Exchange.
  • It- og telefonsupport. 
     

Du skal være forandringsparat med mange forskellige opgaver samt være i stand til at håndtere at sidde i storrumskontor, hvor du kan blive forstyrret. Du trives med at tale med folk i telefon og synes, at det er spændende at finde ud af, hvad brugernes præcise it-problem er og derefter at løse det. Du holder hovedet koldt og giver en god service, selv når det går stærkt, og du føler dig presset. 

Som person er du fagligt engageret og har et højt service- og kvalitetsniveau, som dine omgivelser nyder godt af. Du har en god sans for detaljer, ligesom du besidder et stort overblik over arbejdsopgaverne og har en struktureret tilgang til løsningerne. Ikke mindst udviser du initiativ, handlekraft og selvstændighed i forhold til dit arbejde, og du lægger vægt på at løse dine opgaver i overensstemmelse med målene for din sektion. Endvidere er det naturligt for dig, at du deler din viden med dine kolleger, så vi i fællesskab kan højne vores service og faglige niveau.

Løn- og ansættelsesvilkår

Har du en anden uddannelsesmæssig baggrund bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst. 

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Dit arbejdssted bliver Rigspolitiets Koncern IT med adresse på Landlystvej 34, 2650 Hvidovre.

Kontakt og ansøgning

Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Faisal Munir på tlf. 40 35 57 46. Du finder mere generel information om politiet på www.politi.dk og politiet som arbejdsplads på www.jobipolitiet.dk

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis – vi foretrækker, at du oploader alle dokumenter i pdf-format.

Vi forventer at afholde samtaler den 18. januar 2018. 

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset køn, alder, race, religion eller etnisk baggrund.

Ansøgning senest: 08-01-2018

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Hvidovre

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.