Find job

Implementeringskonsulent

Du kommer til at have tæt kontakt med vores eksisterende og nye kunder, hvor du skal styre implementeringen af vores produkter, samt varetage kunders ønsker og forespørgsler til ændringer i deres eksisterende systemer.

Du skal kunne håndtere flere igangværende interne, såvel som eksterne projekter, hvor du skal kunne konfigurere systemet i koordinering og opfølgning med kunder, leverandører og dine kollegaer. Efter implementering skal du kunne følge op hos kunderne og sikre, at kunden fortsat er tilfreds med leverancen. Det kan forventes, at en del af arbejdet foregår ude hos vores kunder.

Dine arbejdsområder

  • Implementering og konfiguration af vores produkter
  • Projektledelse af kundens implementering og evt. ændringsønsker til produktet
  • Deltage i test på ændringsønsker og supportsager
  • Hjælpe salg med demo hos potentielle nye kunder
  • Deltage i løbende produktudvikling, sammen med udviklingsteams i huset
     

Vores forventninger

  • Du er udadvendt og imødekommende
  • Arbejder struktureret og er god kommunikativt både i skrift og tale
  • Har teknisk indsigt, men er ikke nødvendigvis udvikler af baggrund
  • Har gode forretningsanalytiske evner ift. sammenspillet mellem teknik og kundens forretning
  • Du er social, da det er noget, vi lægger meget vægt på i virksomheden generelt
  • Ren straffeattest
     

Vi tilbyder

  • Et arbejde i et selvstændigt og dynamisk miljø, hvor kundefokus, service og fleksibilitet er nøgleord
  • En arbejdsplads hvor det er muligt at gøre en forskel og selv være med til at forme sin jobbeskrivelse
  • Familiært kollegafællesskab med mange sociale arrangementer og et arbejdsklima, hvor der lægges vægt på hver enkelt medarbejders trivsel
  • Attraktiv fleksordning
  • Løn og personalegoder, der modsvarer stillingens ansvar
     

Om os

TIMEmSYSTEM ApS er et 100% danskejet selskab, som har bygget produkter og komponenter til tidregistrering siden slutningen af 90'erne. Tidregistreringsprodukterne og rådgivning omkring dette tilbyder vi til det offentlige, halvoffentlige og private marked samt uddannelsesinstitutioner landet over.

Vi er blandt Danmarks ledende softwarevirksomheder med de populære produkter mTIME og mTS, der er markedsførende i staten inden for tids- og aktivitetsregistrering samt TimeEdit til skema- og ressourceplanlægning.

Improve Your Workflow – Flere af vores produkter og moduler integreres til systemer inden for løn, økonomi, fakturering, HR- og studieadministrative systemer med flere.

Interesseret i jobbet?

Send venligst en ansøgning og dit CV hurtigst muligt til HR Representative, Puk Lysell Selnø på admin@timemsystem.com. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte os på 43755560.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Glostrup

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.