Find job

Konsulent til TimeEdit

Som TimeEdit-konsulent kommer du til at have en tæt kontakt med vores kunder i forbindelse med, at du skal styre og understøtte implementeringen af skemaplanlægningssystemet TimeEdit. Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med arbejde omkring skemalægning eller skemaplanlægning, viden om ud­dan­nelses­sektoren og gerne kendskab til de forskellige IT-systemer, som sektoren anvender.

Derudover har du en god forretningsforståelse til at støtte din tekniske viden, og du er altid grundig og analyserende i din tilgang til dine opgaver. Dine samarbejdsevner er gode, og du kan se løsninger fra kundens synsvinkel. Du tager ansvar for dine opgaver og arbejder målrettet.

Dine arbejdsområder

Du skal forestå projektledelsen af flere igangværende interne såvel som eksterne projekter, hvor du skal kunne konfigurere systemerne i samarbejde med salg, udviklerne, leverandører og kunderne. Efter implementering skal du kunne følge op hos kunderne og sikre, at kunden fortsat er tilfreds med leverancen.

Der vil endvidere være mulighed for at efteruddanne kundernes brugere i systemet, hvorved undervisning i systemets brug bliver en del af stillingen.

Du er social, udadvendt og har let ved at komme i kontakt med nye mennesker, og kan kommunikere kompetent på flere forskellige niveauer i kundernes organisation.

I starten af ansættelsen vil du blive oplært i brugen af TimeEdit, så du er rustet til at håndtere de arbejdsopgaver, som stillingen indebærer.

Vores forventninger

  • Kendskab til uddannelsesbranchen, skemaplanlægning- og lokalebooking
  • Struktureret opgavetilgang
  • Flair for systemforståelse ved at sætte sig ind i nye IT-systemer og forstå arbejdsgange
  • Gerne erfaring med projektledelse og implementering
  • Fordel at kunne forstå svensk og engelsk
  • Der må forventes en del rejseaktivitet og svingende arbejdstider (korte og lange dage)
     

Vi tilbyder

  • Et arbejde i et selvstændigt og dynamisk miljø, hvor kundefokus, service og fleksibilitet er nøgleord
  • En arbejdsplads hvor det er muligt at gøre en forskel og selv være med til at forme sin jobbeskrivelse
  • Familiært kollegafællesskab med mange sociale arrangementer og et arbejdsklima, hvor der lægges vægt på hver enkelt medarbejders trivsel
  • Løn og personalegoder, der modsvarer stillingens ansvar
  • Fleksordning
     

Om os

TIMEmSYSTEM ApS er et 100% danskejet selskab, som udvikler produkter og komponenter samt tilbyder rådgivning til det offentlige, halvoffentlige og private marked samt uddannelsesinstitutioner landet over.

Vi er blandt Danmarks ledende software virksomheder med de populære produkter mTIME og mTS, der er markedsførende i staten inden for tids- og aktivitetsregistrering samt TimeEdit til skema- og ressourceplanlægning.

Vi er en virksomhed, som vægter det sociale højt og sætter en stor ære i, at vi alle sammen trives godt sammen.

Interesseret i jobbet?

Send venligst en ansøgning og dit CV inden d. 15. januar 2018 til HR Representative, Puk Lysell Selnø på e-mail: admin@timemsystem.com

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte os på 43755560.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Glostrup

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.