Find job

Applikations-supporter til WMS

Kan du se dig selv som 5. supporter i et team, hvor vi er gode til at hjælpe hinanden med at yde support til vores kunder i Europa? Har du en stor grad af selvstændigt drive, og evner samtidig at trække på kollegaers viden når det er nødvendigt?
Kunne du tænke dig at arbejde med kendte virksomheder i ind og udland, og sikre at varer kommer frem til tiden?
Så er du allerede godt på vej til at blive vores nye applikationssupporter.

Arbejdsopgaver:

Som en del af vores helpdesk team, skal du modtage og behandle supportrelaterede opgaver.
Du vil i stor udstrækning selv skulle løse opgaverne omkring forståelse og brug af vores eget udviklede system Apport WMS.
Du vil komme til at bidrage med koordineringen af opdateringer til kundernes løsninger på baggrund af ændringer foretaget af vores udviklerteam. Du dokumenterer dit arbejde, så både kunder og kolleger kan bruge dokumentationen efterfølgende.

Faglige kvalifikationer:

Vi sætter pris på din evne til at kommunikere på en klar og letforståelig måde. Du taler og skriver Dansk, og begår dig rigtigt fint på Engelsk. Du er hjemmevant med flere områder af IT-infrastruktur, og du oplever en glæde ved at hjælpe andre til at løse problemer.
Du genkender tekniske ord som SQL, Microsoft IIS, Windows Server, VPN, Citrix. Du er velkendt med at bruge logs til at analysere på hændelser. Du har måske lært lidt om personlighedsprofiler, og du kan gøre brug af flere forskellige kommunikations løsninger, afhængig af situationen og kunden.

Personlige kvalifikationer:

Du er i stand til at arbejde selvstændigt, og ser det som en udvikling af dit potentiale når du spørger andre om hjælp. Du evner at holde flere bolde i luften samtidigt, og ser det som en naturlig opgave at måtte prioritere. Du er serviceorienteret, og siger kun sjældent nej til en opgave, selvom den kan vise sig svær at løse. Du er ærlig og ligefrem, og arbejder konstruktivt med dine opgaver. Du har lyst til at sidde i frontlinjen, og ser samtidig en glæde i at gå lidt mere i dybden med nogle af dine opgaver.

Måske har du erfaring fra 1st line support, men har ønske om at byde ind med mere end at resette passwords, og sende sager videre. Måske har du arbejdet med drift af SQL-installation, men ønsker en mere kundevendt rolle? Måske har du praktisk erfaring fra lager, og har tidligere arbejdet med Apport’s systemer?
Det vigtigste er dog, din positive og serviceorienterede tilgang til at arbejde med kunder i en travl hverdag, hvor vi samtidig prioriterer, at det skal være sjovt at gå på arbejde.

Vi tilbyder dig:

  • Bærbar pc og mobiltelefon med mulighed for hjemmearbejdsdage.
  • En frihed-under-ansvar-kultur.
  • Pensions- og sundhedsordning. Mad og frugtordning.
  • Aktiv personaleforening.
  • En spændende mulighed for at stifte bekendtskab med mange forskellige virksomheder i Europa, og her være en aktiv deltager i at optimere logistik/lagerstyring.

Kontakt:

Ansøgninger sendes til llb@apportsystems.com mærket ”01.2017” og behandles løbende.
Har du spørgsmål til jobbet eller virksomheden, er du velkommen til at besøge vores hjemmeside www.apportsystems.com eller kontakte Servicechef Bent Schierff på mail bes@apportsystems.com eller telefon 4177 3574

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Hornslet

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.