Find job

It-medarbejder til Supportenheden

Vil du arbejde med spændende og udfordrende opgaver i en kompleks infrastruktur? Har du lyst til at være en del af vores Supportenhed? Vi søger en erfaren it-medarbejder med stort engagement og god teknisk indsigt til vores driftsvagtsfunktion i BackOffice, Center for It, Medico og Telefoni (CIMT).

Dine primære ansvarsområder  

Du skal holde øje med hele Region Hovedstandens It-infrastruktur og drift via vores overvågningsskærme samt dispatch af sager til hele CIMT´s og vores eksterne samarbejdspartnere.

Du vil skulle varetage henvendelser fra vores kollegaer primært fra vores Servicedesk samt være bindeled mellem on-site for at sikre en hurtig opgaveløsning for vores brugere.  

Din arbejdsdag vil gå med følgende opgaver:  

  • modtagelse, kvalitetssikring og visitering af alle henvendelser i sagsstyringssystem (ServiceNow)  
  • holde øje med alarmer på vores overvågningssystem  
  • kommunikation med vores brugere, omkring lukkevinduer og større driftsforstyrrelser i vores miljø, samt følge op på sager som har en kritisk/høj prioritet hos kollegaer og leverandører  
  • eskalation af sager til bagvagt, fordi der nogle gange skal specialister til at løse opgaven  
  • vedligeholdelse af dokumentation for at sikre en stabil drift og hurtig udbedring af fejl  
  • ad-hoc-opgaver inden for It  
     

Derudover forventer vi, at du kan agere Major incident manager uden for kontortid og samarbejde med Region Sjællands driftsvagt i forbindelse med fejl på Sundhedsplatformen.

Om dig  

Vi forventer, at du har:  

  • kendskab til og erfaring med ITIL i hverdagen med fokus på Incident Management  
  • gode samarbejdsevner, er faglig stærk og gerne giver din mening til kende på en konstruktiv måde samt arbejder effektivt, målrettet og ansvarsbevidst  
  • relevant support-teknisk kompetence via en uddannelsesmæssig baggrund og efterfølgende erhvervserfaring som pc-supporter, datafagtekniker, It-administrator eller faglige kvalifikationer på samme niveau  
  • erfaring med at benytte ITSM-systemer til registrering og er god til at tilegne dig viden om nye systemer  
  • et godt kendskab til kundebetjening via telefon og kan kommunikere med brugere på vidt forskellige faglige og organisatoriske niveauer på et let forståeligt dansk  
     

Som person forventer vi, at du:  

  • er en opmærksom, loyal og lyttende kollega, som sætter pris på at yde en god service, og du sætter en ære i at overholde servicemål og aftaler
  • arbejder struktureret og kan dokumentere dit arbejde i form af vejledninger og instruktioner      
  • er en teamplayer, som hjælper til, når det er nødvendigt  
  • er vant til at arbejde med mange opgaver på én gang, have overblik, fokusere og prioritere  
     

Derudover forventer vi, at du er mødestabil og fleksibel i forhold til at indgå i flere roller. Du skal kunne indgå i fast vagtrul (dag-, aften- og nattevagter) efter oplæring, da CIMT’s Servicedesk er døgnbemandet alle årets dage.  

Det er vigtigt, at du er god til kommunikation, både skriftligt og mundtligt. Du skal desuden være ærlig, venlig og udadvendt som person – gerne med en god portion humor.  

Vi tilbyder  

Vi tilbyder en grundig oplæring og gode kollegaer med en uformel omgangstone. Spændende og udfordrende opgaver i en kompleks infrastruktur. Du får mulighed for at udvikle dig personligt og fagligt i et spændende og til tider hektisk job, hvor du skal servicere egne kollegaer, hospitaler og virksomheder.  

Center for It, Medico og Telefoni som arbejdsplads  

CIMT er med cirka 900 ansatte Danmarks største offentlige center for sundhedsteknologi. Vi driver, supporterer og udvikler it, medicoteknisk udstyr og telefoni på Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre. Vi har et stærkt fagligt miljø med gode udviklingsmuligheder.  

Du kan læse mere om os her: www.regionh.dk/imt 

Ansættelsesforhold   

Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.     

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge, og dit ansættelsessted vil være på Borgervænget 7, 3., 2100 København Ø.   

Yderligere oplysninger   

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Anita Kragh Nielsen på telefon 21 39 99 50 eller e-mail: anita.kragh.nielsen@regionh.dk

Ansøgningsfrist 

Ansøgningsfristen er den 31. januar 2018. Vi afholder samtaler løbende så send din ansøgning, CV og uddannelsesbevis via "søg jobbet her".

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.   

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location København

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.