Find job

IT Applications Manager til Danmarks førende online-supermarked

Brænder du for forretningsprocesser, og kan du sikre stabile applikationer i en hurtigt voksende virksomhed? – Så er det lige dig, vi mangler! 

Vi er i gang med en spændende vækstrejse, hvor høj oppetid og stabilt kørende forretningsapplikationer er en afgørende forudsætning for at realisere nemlig.coms ambitiøse strategi. Som IT Applications Manager vil du have det udførende ansvar for application management, operation og support på en række vigtige applikationer indenfor logistik og administration. Du kommer til at være applikations-partner for forretningen og have et medansvar for at udvikle fremtidige roadmaps og håndtere kapacitet og livscyklus af applikationerne. 

Du vil få ansvaret for at udbygge standarder og standardprocedurer og i samarbejde med forretningen sikre, at der foretages gennemtænkte og dokumenterede ændringer på applikationerne. 

Velkommen til nemlig.com 

Som IT Applications Manager vil du få et tæt samarbejde med den øvrige IT-driftsafdeling, som pt. består af 8 medarbejdere i Danmark samt et fast team i Ukraine på 5 IT-driftsteknikere og et 1st line support-team. Du kommer også til at samarbejde med IT-udviklingsafdelingen, og vil få en naturlig berøringsflade med brugere og superbrugere af applikationerne i hele virksomheden. 

Du skal kunne kommunikere med mange forskellige mennesker – fra IT-tekniske fagspecialister til medarbejdere og ledere fra alle virksomhedens afdelinger. Du vil blive en del af et professionelt og uformelt team, og kommer til at referere til vores IT-Driftschef. 

”Det vi har behov for, er én der kan være forretningens repræsentant og som kan sikre, at vores applikationer udgør en stabil og skalerbar platform,” fortæller IT-Driftschef Steen Søgaard Pedersen. 

Vi er i gang med en transformation af virksomheden fra en iværksættervirksomhed til en større professionel virksomhed – men vi har ikke tænkt os at sænke farten af den grund.  

Arbejdsopgaver 

Vi forventer, at du vil hjælpe med hands on-opgaver, da du også kommer til at fungere som 3rd level support og udføre tekniske fejlretninger. Andre opgaver omfatter koordinering af supportopgaver, samt test- og udviklingstid på forretningsapplikationerne. Du vil også deltage i virksomhedens Release- og Change Management processer, herunder udarbejde og kvalitetssikre RFC’s på forretningsapplikationerne. Deltagelse i Incident og Problem Management vedrørende driftsproblemer på applikationerne er også en del af denne rolle. 

Andre opgaver indebærer blandt andet: 

  • Vedligeholde IT-applikationsporteføljen og tilhørende dokumentation 
  • Udvikle og teste backup samt Disaster Recovery for alle applikationer inklusiv datastore 
  • Udfærdige standard arbejdsprocesser vedrørende arbejdet med applikationerne samt overlevere disse til IT-support og følge op på, at de udføres som aftalt 
  • Følge op på applikationsperformance og foretage kapacitetstilpasning 
  • Sikre, at der foretages løbende reviews af IT-sikkerheden for applikationerne, herunder periodisk gennemgang af brugerkonti, samt at der følges op på eventuelle mangler og udeståender 
     

”Den ideelle kandidat har både teknisk og forretningsmæssig forståelse, og formår at kombinere de to", siger IT-Driftschef Steen Søgaard Pedersen. 

Online 24/7-365  

Som IT Applications Manager skal du besidde evnen til hurtigt og effektivt at kunne analysere og agere på de fejl der opstår. Vi holder åbent 365 dage om året og har for en række applikationers vedkommende behov for 24/7 oppetid. Der kan derfor forekomme skæve arbejdstider i forbindelse med kritiske incidents, og du vil komme til at indgå i en vagtordning med dine kollegaer i teamet.

Derudover forventer vi, at du har: 

  • Minimum 5 års erfaring med IT application management og support   
  • Gerne erfaring med Navision og SQL 
  • ITIL-certificering 
  • Relevant IT uddannelse, eller kommer med en baggrund inden for logistik og administration  
  • Gode kommunikationsevner – både på dansk og engelsk  
  • Kan fremvise straffeattest 
     

Interesseret? 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Michelle Glipman Smed på 2941 1484 eller hr@nemlig.com.

Kan du ikke vente med at blive vores nye IT Applications Manager, ser vi frem til at høre fra dig. Du søger stillingen ved at sende din ansøgning og dit CV ved at klikke på linket "Søg jobbet her". 

Vi glæder os til at høre fra dig.


nemlig.com tilbyder den ultimative handlefrihed – dagligvarer leveret lige til døren, den time på dagen, der passer kunden. Hos os er kunderne altid i fokus, og vi går meget langt for at opnå glade kunder. nemlig.com er banebrydende på online-dagligvaremarkedet, og vores målsætning er fortsat at sætte standarden og dermed skabe et bedre liv for danskerne. 

nemlig.com er et supermarked for alle. Vi har økologi, lavprisvarer, mærkevarer og vigtigst af alt, et koncept der kan skræddersyes til den enkeltes livsstil. Hos os kan du handle og få leveret, når det passer dig. Direkte til din hoveddør - også på 5. sal. Vi leverer den time på dagen det passer dig og du bestemmer inden for hvilket ét-times interval, du ønsker dine varer leveret - 365 dage om året. Mandag-fredag leverer vi 8-22 og i weekenden 8-20.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location Brøndby

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.