Find job

Konsulent til vores produktionsteam med teknisk forståelse, god kommunikation og struktur i sit arbejde

Har du en god teknisk forståelse, samtidigt med at du kan lytte og afdække kundens behov og udfordringer? Kan du omsætte behovet til en løsning, holde mange bolde i luften fra mange forskellige kunder? Er du initiativrig og på forkant – og får fulgt op, samtidigt med at du brænder for at give vores kunder den bedste oplevelse?

Så har vi nok noget, der kan interessere dig.

Vores mission er at levere den bedst mulige løsning til vores kunder – hver gang!

Det kræver, at vi forstår kunden og deres behov. Er gode til at afkode og oversætte behovene til bæredygtige løsninger – små som store.

I vores produktionsteam har vi mange kunder med mange forskellige behov og her vil din opgave være at skabe overblik, prioritere og kommunikere til og for vores kunder. Opgavernes karakter kan være alt fra at afklare forretningsbehov, der skal oversættes til en teknisk løsning til fejlsøgning, prioritering og hjælp og support af kundens team og organisation.

Sammen med et team af dygtige udviklere vil du fokusere på at være på forkant med vores eksisterende kunder. Du skal skabe overblik for team og kunde og tilsikre at kunden og vi sammen vælger og prioriterer de muligheder - og udnytter det potentiale, som giver mest værdi for kunden og kundens kunder.

Din opgaver og ansvarsområder vil bl.a. inkludere:

Løbende håndtering af eksisterende kunder, herunder

  • Afklare og klargøre kundens behov og ønsker – og indhente den nødvendige information og godkendelse af de enkelte opgaver
  • Oversætte behovene til brugbare løsninger, teknisk som forretningsmæssigt i samarbejde med resten af produktionsteamet
  • Supportere kundens organisation ift. deres online løsning(er)
  • Fejlsøge struktureret / lokalisere fejl og hjælpe med til at definere løsninger
  • Følge op på kunder og opgavernes fremdrift
     

Overblik og alle kunder og aktiviteter i produktionsteamet

  • Prioritere og overskue arbejdet på tværs af alle kunder
  • Planlægge og sammenholde kapacitet med opgavemængden
  • Kommunikere rettidigt til kunder, når plan er defineret eller opgave igangsat
     

Udførende på arbejdet, som ikke er teknisk udvikling

  • Hjælpe kunder og deres organisation med at kende deres løsninger
  • Bistå dem med løsninger, hvor det handler om opsætning, test og konfiguration
     

Din fornemste opgave er at være foran kunden.

Hvem er du?

Du brænder for det du laver i en grad, så dine omgivelser kan mærke det, og du har lyst og evne til at samarbejde med andre faggrupper. Samtidig er du ikke bange for at udfordre andres meninger, men gør det på en venlig og velargumenteret måde.

Du søger naturligt at skabe overblik samtidig med, at du er servicemindet og løsningsorienteret. Du kommunikerer ubesværet både med teknisk- og ikke-teknisk orienterede personer.

Du har en god teknisk forståelse for web og online verdenen generelt.

Med mange bolde i luften er det vigtigt, at du har en struktureret tilgang til dit arbejde.

Det er et krav, at du er flydende både i tale og på skrift på dansk og engelsk.

Send os din ansøgning

Lyder dette som et drømmejob? Så send din ansøgning, CV og andet relevant materiale (eksempler på dit arbejde med beskrivelse af din rolle og overvejelserne bag, link til sociale profiler, blog eller lign.) hurtigst muligt via dette link

Vi er klar over at det er umuligt at give et fuldstændigt og retvisende billede af dig selv ud fra en ansøgning og CV alene, men indledningsvist er det desværre alt vi har. Vi vil gerne lære personen bag ansøgningen så godt at kende som muligt. Fortæl os om din passion og dine værdier. Din historie og dine drømme.

Du er også velkommen til at kontakte Sune Hansen på telefon 25 39 28 62, hvis du vil høre mere om virksomheden eller stillingen – eller lave en aftale til at kigge forbi vores hyggelige lokaler i byens Latinerkvarter. Så kan vi svare på evt. spørgsmål over en kop kaffe.

Vi indkalder løbende til samtaler.

Om Vertica og dine kommende kollegaer

Vertica er en højt specialiseret virksomhed med 85 medarbejdere på kontorer i hjertet af Aarhus og København. Vores kunder tæller nogle af de største og mest spændende virksomheder i Danmark inden for e-handel, onlineforretning og integration, herunder COOP, Bolia.com, VELUX, Brdr. Dahl, Hørkram og Rosendahl Design Group.

Vi er en humørfyldt og uformel organisation uden et traditionelt hierarki. Vores virksomhedskultur er i stedet baseret på vores fælles værdier og gennemsigtighed. Vi har ingen chefer, der skal godkende de gode idéer før de præsenteres for kunden, og alle har i høj grad mulighed for at påvirke deres egen hverdag.

Flere af vores medarbejdere spiller aktive roller i brugergrupper og holder indlæg ved diverse arrangementer. Vi har desuden selv arrangeret forskellige åbne arrangementer herunder front-end meetups og Coding in the Dark arrangementer. Flere af indlæggene herfra kan du finde på vores YouTube kanal.

Der er også flere Vertica-medarbejdere, som blogger. På vores fælles firmablog kan du lære flere af vores kollegaer bedre at kende.

Vi elsker at prøve nye teknologier og idéer af, og vi giver hvert år interesserede medarbejdere mulighed for at arbejde på innovationsprojekter gennem vores dedikerede innovationspuljer.

Vi holder løbende sociale arrangementer ligesom vores medarbejdere tit tager initiativ til alt fra fodboldkampe og konkurrencer til socialt og fagligt samvær. Flere af disse ting, kan du både se og læse om på vores Facebook side.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Aarhus

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.