Find job

SharePoint-ansvarlig

Vil du få et nyt SharePoint 2016 intranet godt undervejs? 

Fuld cyklus - opbygning, udvikling, implementering, drift og vedligehold. 

Virksomheden 

Vores klient er en succesfuld produktionsvirksomhed, som er førende inden for sit område og med produktion i Danmark og USA. Virksomheden vækster markant og understøttes af IT-funktionen, der er lokaliseret på hovedkvarteret i Horsens. 

Stillingen

Du vil indgå i et velfungerende IT-team bestående af 5 personer, som understøtter brugere i Danmark, Europa, Kina og USA. Du kommer til at arbejde med opbygning, udvikling, implementering og drift af en ny SharePoint-løsning i form af et nyt intranet, som deles på tværs af lokationer. En absolut spændende stilling for den rette kandidat, der ønsker at arbejde med implementering af SharePoint i en intern stilling, hvor man følger sine projekter helt til dørs. I jobbet vil der være meget begrænset rejseaktivitet. Dog prioriterer man, at IT-funktionen har tæt kontakt til forretningsdeltagere, så der laves en tur til USA én gang årligt. 

Personen

Du har minimum 3 års erfaring med SharePoint 2010/2013/2016 og gerne on-premise-løsninger. Erfaring med MS SQL-databaser og gerne et bredt kendskab til integrationsprojekter er også relevant. Har du erfaring med at samarbejde med eksterne leverandører, eller er du ansat i en konsulentvirksomhed, er der gode perspektiver i denne stilling.     

Du er nysgerrig på ny teknologi og deltager gerne i videndeling og seminarer. Du har en praktisk indgangsvinkel til opgaveløsning og kan arbejde både selvstændigt og i teams. Du er nysgerrig, har interesse i at udvikle dig både fagligt og personligt og kan holde hovedet koldt og bevarer overblikket. Du er ansvarsbevidst og har fokus på kvalitet. Du er god til at kommunikere på alle niveauer i virksomheden, og det er et krav, at du begår dig fejlfrit på dansk og engelsk i skrift.

Virksomheden tilbyder 

Et spændende job i en international virksomhed med fokus på vækst. Et godt arbejdsmiljø med dygtige kolleger. IT-funktionen scorer højt i den årlige medarbejdertilfredshedsundersøgelse. 

Stor fleksibilitet i forbindelse med opgavernes løsning og fokus på en god work life balance. For den rette person er der store muligheder for faglig og personlig udvikling. Mulighed for deltagelse i spændende kurser og efteruddannelse. En løn, der forhandles individuelt og modsvarer dine kvalifikationer. 

Ansøgning

Da vi vurderer ansøgningerne løbende, ser vi frem til at modtage din ansøgning snarest muligt.  

Kontaktinfo:

Kontaktperson:Klaus Bendixen
Tlf: 60 20 45 46 
Email: kb@scr.dk 

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Horsens

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.