Find job
Jobindex Søger for kunde
Kundelogo
 

Erfaren og serviceminded it-supporter

Har du det bedst, når der virkelig er brug for din hjælp og service blandt kunder og flere hundrede kollegaer?

Og vil du være en del af et kompetent team og en yderst succesfuld virksomhed inden for den finansielle branche?

”Du hjælper både interne og eksterne kunder med alle former for it-tekniske problemer. Det er både sjovt, vigtigt og udfordrende,” fortæller din nye kollega, Jesper Nielsen.

Spil en bred supportrolle

Via vores IT-ServiceDesk hjælper vi interne som eksterne kunder og kollegaer – ca. 375 personer. Som it-supporter bliver du derfor en vigtig brik med ansvar for at yde excellent service til vores kunder og hjælpe dem med it og teknik, så de kan arbejde effektivt og optimalt. Opgaverne spænder vidt i vores ServiceDesk, og udover traditionelle supportopgaver som brugersupport og klargøring af HW- og SW- pc’er, mobile enheder, hjemmearbejdspladser, remote-løsninger, wifi, print- og kopiløsninger, klient-sikkerhed m.m., har vi også ansvar for al rettighedshåndtering, telefoni, dokumenthåndtering, indkøb, fakturahåndtering m.m.

Derudover arbejder vi med AD, Exchange, SQL, og Office 365, ligesom du vedligeholder og udvikler brugervejledninger og øvrig dokumentation. Generelt er vi et Microsoft-hus og bruger gængse Microsoft OS’er, Office-pakken, Exchange m.m. Herudover bruger vi SCCM ifm. etablering af images, deployering, patchning mv. håndtering af sager, ønsker, changes, fejl mv. sker i vores ticketsystem ServiceNow.

Et kompetent team

Du bliver en del af et team på 5 kollegaer, der stiller krav til kvalitet og rettidighed, og som sammen dækker åbningstiden fra kl. 7.00 til 17.00 - fredag dog kun til kl. 16.00. Vi holder til i Tuborg Havn i Hellerup, og vores 4 kunder er placeret inden for en radius af 3 km. Og da pension er vores speciale, tilbyder vi naturligvis en rigtig god pensionsordning, men vi dyrker også det sociale gennem fredagsbar, forskellige personaleforeninger samt en god frokostordning.

Serviceminded profil med gode samarbejdsevner

  • Der er flere indgange til denne stilling, men du har som minimum en it-teknisk uddannelse og nogle års erfaring fra en lignende stilling med it-support.
  • ServiceNow er opbygget, så det understøtter ITIL-processerne, og det er derfor en forudsætning, at du har kendskab til ITIL samt erfaring med helpdesk-systemer.
  • Du behersker dansk i skrift og tale.

”Du skal være serviceminded og have lyst til at omgås kollegaer og kunder - og selvfølgelig på professionel vis hjælpe dem, så de kan komme videre med deres arbejde. Du skal derfor også være proaktiv og tage selvstændigt ansvar, og så skal du bidrage til den gode stemning i teamet,” slutter Jesper, der står klar til at tage godt imod dig.


Vi er en væsentlig spiller på pensionsmarkedet

I Forca A/S håndterer vi medlemsservice og -administration, betalingsstrømme, fondsadministration, regnskabsprocesser, governance og it-systemer for de tre store arbejdsmarkedspensioner, Lærernes Pension, PKA samt Pædagogernes Pensionskasse. I alt er vi 245 medarbejdere, der servicerer og rådgiver over 530.000 medlemmer gennem et tæt partnerskab med vores kunder.

Kontaktperson

Rekrutteringskonsulent hos Jobindex
Iben Banghøj Blom

Tlf. +45 38 32 34 36
Mail: ibb@jobindex.dk

Skriv venligst i din ansøgning, at du så annoncen hos it-jobbank.

Jobindex – Helt rigtige forbindelser
Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Hellerup

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.