Find job

Erfaren supporter

Kunne du tænke dig at hjælpe os med at forbedre vores kundeservice igennem IT support? Har du en ambitiøs målsætning om at levere fremragende service til kunder, og kunne du tænke dig at arbejde i en IT-virksomhed med support af softwareløsninger? Så vil vi glæde os til at høre fra dig.

Til vores serviceafdeling søger vi en engageret medarbejder, der er velbevandret i et Microsoft-miljø. Nordic IT har siden 2002 leveret professionelle, tidsoptimerende IT-systemer til virksomheder, primært indenfor det maritime marked. Vi er et team, der arbejder hårdt for at optimere virksomheders brug af IT. Vi har et højt ambitionsniveau i forhold til kundetilfredshed, og derfor er vi i øjeblikket på udkik efter en dygtig supporter, der aktivt, i samarbejde med resten af supportafdelingen, skal være med til at udvikle vores serviceindsats og kundeservice.

Om jobbet

Du bliver en del af et supportteam, hvor god atmosfære og arbejdsmoral er en del af kulturen. I jobbet indgår du i vores servicedesk-team, hvor du giver vores kunder 1. og 2. level support. Dine arbejdsopgaver vil variere fra daglig telefonsupport til kundeinstallationer og vedligeholdelse. Derfor er det afgørende, at du befinder dig godt i et job med varierende arbejdsopgaver. Endvidere skal du være indstillet på en del rejseaktivitet og deltagelse i vores hotline vagtordning.

Om dig

Jobbet kræver, at du har høj selvdisciplin, er udadvendt og imødekommende. Du ser høj kundeservice som din fornemmeste opgave og tager selv initiativ samt ansvar for dine arbejdsopgaver - alt imens du arbejder løsningsorienteret. Det er afgørende, at du er i stand til at håndtere flere forskellige opgaver løbende og bevare overblikket over dine opgaver.

Dine kompetencer:

  • Du har et bredt kendskab til fejlfinding og support i et Windows-miljø (Både klient og server)
  • En uddannelse som IT-supporter, datatekniker eller lignende
  • Gerne +2års erfaring fra en anden supportstilling
  • Du kan arbejde struktureret og selvstændigt
  • Kan indgå i projektarbejde
  • Du kan give realistiske estimater på opgaver og projekter
  • Kan dokumentere og overholde deadlines
  • Velformuleret og behersker både dansk og engelsk på højt niveau
     

Vi tilbyder

Et professionelt arbejdsmiljø, hvor du bliver del af en dynamisk organisation med engagerede kollegaer. Vi tilbyder pensionsordning, sundhedsordning, fitness, fri telefon samt frokost. Løn efter kvalifikationer.

Arbejdssted

Hellerup, Danmark. For flere informationer om stillingen kontakt supportchef Casper Thalund på ct@nordic-it.com.
Hvis du er interesseret i stillingen, send ansøgning og CV til: job@nordic-it.com og skriv ”supporter” i emnefeltet. Vi afholder samtaler løbende.

Søg jobbet her Gem job

Arbejdssted

Location Hellerup

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til trafikmåling og til optimering af hjemmesidens indhold. Der gemmes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies.