Find job

Projektleder til Tabulex Institution

Vil du være en del af en virksomhed, som prioriterer den enkelte medarbejders arbejdsglæde meget højt, og som samtidig er Skandinaviens førende it-virksomhed for administrative systemer til skoler, daginstitutioner og forvaltninger?

Med stigende efterspørgsel efter vores produkter og nye kunder i sigte har vi behov for flere gode kræfter i vores pladsanvisningsteam.

Om jobbet

Vi søger dig, der har lyst til at arbejde med projektledelse og porteføljestyring. Dit fokus vil til en start være rettet mod vores eksisterende pladsanvisningskunder, og du skal derfor have lyst til at møde en meget varieret kundeskare - fra it-chefer i kommunale forvaltninger til den enkelte pladsanviser. 

På sigt vil du også komme til at deltage i undervisnings- og konsulentopgaver og/eller hjælpe salg med demoopgaver i hele landet. Ligeledes vil der også være opgaver, hvor du skal teste, håndtere dialogen omkring ændringsønsker samt give input til videreudvikling af vores software.

Det er vigtigt, at du har mod på at udfordre dig selv i forhold til nye opgaver, at du kan arbejde selvstændigt, at du trives med at arbejde i teams, og at du bidrager til et godt arbejdsmiljø. Du skal være i stand til hurtigt at forstå og besvare spørgsmål fra vores kunder.

Vi forventer, at du:

  • er serviceminded og vil gå langt for at yde en god service for vores kunder
  • har erfaring med it-projektledelse og portefølgestyring
  • har erfaring fra det kommunale pladsanvisningsområde
  • har grundlæggende viden om offentlig administration
  • er fortrolig med it på mange platforme og har en grad af teknisk indsigt
  • har lyst til at undervise og supportere.
     

Det vil være en fordel, at du:

  • har arbejdet med Tabulex Institution
  • har kendskab til flere it-produkter inden for institutionsområdet
  • har erfaring med at undervise
  • er nysgerrig på at lære nye systemer at kende.
     

Som person er du:

  • god til at kommunikere og formidle tydeligt og klart
  • god til at arbejde struktureret og under pres
  • udadvendt og imødekommende
  • diplomatisk og løsningsorienteret
  • social og en god teamplayer.
     

Din nye dagligdag

Hos os får du rig mulighed for faglig og personlig udvikling. Dagligdagen er præget af en uformel organisation med højt til loftet. En arbejdsdag hos os foregår blandt dygtige kolleger i en uhøjtidelig atmosfære med uddelegering af både ansvar og kompetence. 

Vi er cirka 90 ansatte hos IST i Danmark, og vi har flere sociale aktiviteter samt ordninger med bl.a. frokost, sodavand, frugt, massage og motionsrum.

Ansøgning

Ansættelse sker i henhold til funktionærloven. Forventet start vil være 1. marts 2018 eller snarest muligt.

Du kan søge jobbet via www.career.ist.com. Vi afholder ansættelsessamtaler løbende og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat.

I forbindelse med en eventuel ansættelsesproces kan du blive bedt om at fremsende en straffeattest til os.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til teamleder Mads Printzlau på tlf. 61313073


IST er en professionel arbejdsplads med et uformelt og afslappet miljø. Her er en fantastisk imødekommenhed i hele huset, og alle hjælper hinanden. Her er vi mere en blot kollegaer – vi er mennesker med hver vores historie og baggrund, og vi gør meget ud af, at det skal være rart og sjovt at gå på arbejde.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Roskilde

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.