Find job

NAV-Projektleder

Til vores kunde, som er en mindre men ambitiøs og 100% NAV-dedikeret konsulentvirksomhed, søger vi en skarp projektleder med erfaring indenfor NAV.

Virksomheden har en flad struktur og dens DNA er teamånd og fællesskab. Der hersker en uformel tone, og der er ”åbne døre” og gennemsigtighed i hele organisationen.

Jobbet

Som projektleder i denne virksomhed er det din opgave at styre større såvel som mindre projekter, de udfører for vores kunder. Du vil være involveret allerede fra salgsfasen i projekterne til opgaven er gennemført. Dine arbejdsopgaver vil derfor bl.a. omfatte følgende:

  • Sikring af omfang og specifikation af projekter
  • Opdeling af projekter i leverancer, milestones, etc.
  • Sikring og estimering af risikostyring
  • Projektøkonomi
  • Udvikling af og opfølgning på projektplan og tidsplan
  • Projektopfølgning og sparring med projektteam
  • Stakeholdermanagement, dialog og intern/ekstern rapportering
  • Evaluering af projekter – såvel internt som overfor kunder
     

Du skal varetage koordineringen af flere projekter samtidig med kontakt til såvel teamet, der arbejder på opgaven, kunden og eventuelle leverandører. Det er derfor vigtigt, at du kan tage den løbende dialog med kunderne om opgaverne, både ved igangsættelsen, men også ved håndtering af statusmøder og dialogen omkring de problemer, der måtte opstå undervejs.

Derudover er det dit ansvar at sikre en optimal udnyttelse og præcis budgettering af nødvendige ressourcer for gennemførsel af projekterne. I den sammenhæng kræves en sublim evne til at overskue og bidrage til løsning af projektet under hensyntagen til den samlede ressourcepulje og virksomhedens øvrige projekter.

Du vil indgå i et projektlederteam, hvis overordnede mål er at håndtere alle virksomhedens projekter. Derfor er det vigtigt, at du er en teamplayer og forstår, at succeskriteriet er, at få alle virksomhedens projekter til at lykkes under hensyntagen til virksomhedens centrale ressourceallokeringsmodel.

Det forventes, at du har overblikket over igangværende kundesager og kan træde til, når der kræves et ekstra overblik og koordinering. Du vil ligeledes skulle udarbejde og dermed sikre, at vores kunder modtager korrekt rapportering bl.a. i forhold til tidsplaner, økonomi og fakturering.

Dig som person

Du har formentlig en baggrund fra IT-branchen, teknisk eller administrativ, således at du forstår de processer og udfordringer, der findes i en IT-servicevirksomhed, samt på overordnet niveau kan forstå de problemstillinger, som skal adresseres. Det vil være en markant fordel, hvis du har erfaring med ERP-projekter. Du har naturligvis stor erfaring som projektleder.

Det er et krav, at du behersker dansk og engelsk på et professionelt niveau.

Det er en fordel, hvis du har erfaring inden for følgende områder:

  • IT-serviceleverancer
  • at arbejde med andre mennesker samt god forståelse for at motivere dem individuelt
  • “hands-on”-løsning af projekter og opgaver
     

Dine personlige egenskaber er kendetegnede ved, at du er:

  • Selvstændig, pligtopfyldende og ansvarsbevidst omkring professionel levering af kundeopgaver
  • Struktureret, kvalitetsbevidst og omhyggelig
  • Serviceminded, venlig og imødekommende
  • God til at prioritere og har overblik – også i travle perioder
  • Teamplayer med personlighed og humor – og god social forståelse
     

Er du interesseret i at høre mere, er du velkommen til at kontakte Coresearch på tlf. 7026 0326 eller sende os dit CV på job@coresearch.dk

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Lyngby

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.