Find job

Supporter til TV og Streaming-Apps

Kan du sikre, at vores TV og Streaming-tjenester performer på højeste niveau? Og leder du efter et spændende og udfordrende job med frihed til personlig og faglig udvikling?

Vi søger en Supporter til vores Professional Services afdeling. Hos Nordija udvikler, leverer og vedligeholder vi software til TV & Video distribution. Vores løsninger er skræddersyede fra backend til brugerflade, så vores kunder kan distribuere deres indhold som film, serier og tv kanaler på deres måde – overalt og på alle enheder. Som Supporter hos os bliver du en del af det hold, som varetager rådgivning, uddannelse og overlevering af software til vores kunder. I tæt samarbejde med Nordijas udviklere vil en central del af dit arbejde dermed være at sikre, at vi altid leverer den bedst mulige service og support.

De fleste af vores kunder er internationale virksomheder med løsninger på de europæiske, skandinaviske og amerikanske markeder, og der må derfor påregnes ca. 15-20 årlige rejsedage. I den forbindelse er det afgørende, at du kan lide den direkte kontakt med kunder og samarbejdspartnere, og har lyst til at være en del af vores workshops og uddannelse af nye som eksisterende kunder.

Dine hovedansvarsområder

Du får ansvar for at teste og give support på vores produkter og tjenester, og sammen med dit team er det jeres opgave dagligt at sikre, at vi leverer den bedste software og den bedste service på markedet. Din rolle vil først og fremmest være ’1st line supporter’ ved henvendelser fra vores kunder, og dine ansvarsområder vil være:

  • At afsøge problemer for kunder
  • At være med til at teste produkterne
  • At skrive test scripts i test rails
  • At finde ud af hvorledes nye features kan aftestes
  • Skrive FAQ’er
  • Afholde træning af kunder
     

Dine kompetencer

Vi ser gerne, at du har omkring 5 års erfaring på området, at du er flydende i dansk og engelsk, og at du er skarp på følgende:

  • Zendesk
  • Jira
  • Linux
  • MySQL
  • Varnish
  • Virtuelle Servere
  • ActiveMQ
  • XMPP
  • JBoss
  • Docker
  • Erfaring med testværktøjer vil være en fordel
  • Viden om Git, Maven, Gradle vil være en fordel
     

Vi tilbyder

Vi bor i en gammel fabrik midt i Lyngby lige ved skoven og søerne, og er en virksomhed, med et dynamisk og uformelt arbejdsmiljø, med plads til selvstændighed, og hvor du har mulighed for at præge både din egen og virksomhedens udvikling fremadrettet. Hertil kommer en høj grad af fleksibilitet for at sikre en god balance mellem arbejde, familie og fritid. Vi tilbyder desuden en række firma-events, årlige og spontane, og det er vigtigt for os, at alle medarbejdere oplever en engagerende arbejdskultur med plads til udvikling, læring og aktiviteter med kollegerne.

Om stillingen

Du vil referere til Nordijas VP, Professional Services. Lønnen forhandles individuelt på et niveau, der modsvarer stillingens krav og dine kvalifikationer. Vi er 24 medarbejdere, og vi vokser. Og vi håber, at du har lyst til at være en del af vores vision om at udvikle og levere globale TV og Streaming tjenester, der sætter standarden på markedet.

Hvis dette har vakt din interesse, så send et par ord om dig selv og vedhæft dit CV samt relevante bilag, mærket ”Supporter” på mail til job@nordija.com. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte VP, Professional Services Michael Reib på tlf.: +45 20 23 14 37.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Kongens Lyngby

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.