Find job

Support, Team Leader

CDK Global søger en Team Leader til vores danske supportteam, med lyst til udfordrende opgaver i en spændende organisation med professionelle medarbejdere.

Vi udvikler og sælger software og digitale løsninger til autobranchen i Danmark. Samtidig er vi en del af en amerikansk virksomhed og har søsterselskaber rundt om i Europa, og vores dagligdag er præget af et internationalt samarbejde.

Du vil være ansvarlig for den daglige ledelse af et teknisk supportteam på 5 medarbejdere, der tager sig af sager vedrørende hardware og tekniske problemer for produkterne i vores region. Du vil udover at være teamleader, også selv supportere vores kunder og håndtere eskaleringen af sager internt.

Dine daglige arbejdsopgaver vil omfatte:

  • Tage ejerskab på tekniske spørgsmål, der kommer igennem vores case management-system og webchat.
  • Analysere og løse komplekse tekniske spørgsmål ved at bruge dine analytiske og tekniske færdigheder.
  • Arbejde på tværs af teams med henblik på at løse tilbagevendende problemstillinger.
  • Have overblik over kvaliteten i teamets supportopgaver og eskalering af sager, for konstant optimering af vores kundeservice.
  • Lede og støtte teamet med henblik på, at kunne levere support af høj kvalitet og god service til vores kunder.
     

Kan du sige ja til de fleste punkter nedenfor bør du overveje at søge jobbet.

Du er en problemknuser. Du kan lide udfordringerne ved at løse komplicerede problemer og finde kreative løsninger. Hvis du ikke kender svaret bliver du ved med at grave indtil du finder det. Du finder ikke kun glæde ved at finde svaret, men også ved at løse hovedårsagen til problemerne.

Du vil gerne have eller har ledererfaring. Du ønsker at videreudvikle dig i en Team Leader-rolle eller har ønske om at træde ind i din første lederrolle. Vi er på udkig efter en medarbejder, som kan udvikle sine lederevner og tage øget ansvar over tid.

Du elsker at hjælpe kunder. Du nyder at hjælpe kunder hele vejen frem til en løsning. Vores kunder har ikke alle teknisk erfaring og du skal kunne tale til alle niveauer og have fokus på god kundeservice.

Du elsker teknologi. Du brænder for at udvikle dit tekniske niveau og lære nye ting. Du glæder dig til nye features blive lanceret i vores produkter og har god bredde indenfor teknologi.

Du har sprogøre. Du vil arbejde med vores kunder på dansk, og derfor er du flydende i det danske. Engelsk er vores forretningssprog, og hvis du kan tale eller forstå svensk og/eller norsk er det et plus.

Det bliver du en del af

Hos CDK Global bliver du en del af en global virksomhed, hvor der bliver lagt vægt på udvikling og læring. Vi søger medarbejdere, der vil være en del af en kultur, hvor man er passioneret og entusiastisk, og som vil være med til at drive vores forretning fremad. Du er interesseret i at udvikle dine kompetencer og viden, da vi tror på, at vores vækst i sidste ende afhænger af din.

Yderligere oplysninger om jobbet fås ved henvendelse til: Aftersales & Support Manager, Betty Christensen, mobil 2024 2674.

Har du lyst til at være med på holdet, så send din ansøgning via CDK Globals karriereportal.

Why a career with CDK Global?

We demand diversity. Our people may be spread across countries, continents and cultures, but we’re united by a passion and enthusiasm to drive our business forward. This means no matter where you work you’ll feel like part of our global team. Diverse backgrounds, ideas and experiences are the only way to deliver world-class service to our customers. Our differences are our strengths.

Your benefits. To help us attract and retain the best, we pay people according to performance, not length of service. We will also help you grow your career, not only through focused investment in learning and development but also by enabling you to explore the exciting opportunities our global market has to offer.

The perfect opportunity awaits. Start your career with CDK Global.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Vejle

Job hos virksomheden

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.