Find job

IT-supporter

KMD A/S er en af Danmarks største it-virksomheder. KMD udvikler og leverer it-løsninger og services til offentlige og private virksomheder i Danmark og Norden. Til KMD Aalborg søges tekniske it-supportere, der er kunde- og serviceorienterede.

Som it-supporter indgår du i KMD’s Operation 1. line teknisk brugersupport. Teamet er single-point-of-contact (SPOC) for eksterne brugere af KMD’s it-services relateret til kundernes og KMD’s it-infrastruktur.

Dine primære opgaver vil være

  • 1. line-brugersupport – håndtere et højt antal brugerhenvendelser (telefon og digital) fra forskellige kunder. Visitering og løsning af Request Fullfilment og Incidents
  • Kvalitet og kundetilfredshed – behandle og prioritere kundehenvendelser efter ITIL-processer og servicemål i samspil med 2. level og 3. part. Give den enkelte bruger en kompetent og brugerorienteret oplevelse. Dokumentere sager i ITSM-systemet. Bidrage til forbedring og udvikling.
  • Videndeling – løbende opdatere knowledgebase og ITSM-system med ny viden om kunder/løsninger/den enkelte sag. Viden dele med kollegaer og samarbejdspartnere.
  • Teamwork – bidrage til et positivt og konstruktivt arbejdsmiljø. Deltage aktivt i diverse møder internt i afdelingen og på tværs af KMD og kunder.
     

Dine kompetencer

Du brænder for at arbejde med 1. line teknisk brugersupport og vi forventer du er uddannet it-supporter eller har tilsvarende erfaring med it-support fra en Service Desk.

Desuden at:

  • Du har viden og erfaring med Microsoft Windows 10.
  • Du har viden og erfaring med Microsoft Office og Office 365-platformen.
  • Du har erfaring med VPN Secure Access, VDI, remote desktop, Sharepoint, printeropsætning på netværk, Administration af brugere i AD, domæner og miljøer.
  • Du har overordnet kendskab til Citrix-miljøer og gerne Apple-produkter og IOS.
  • Du taler og skriver flydende dansk og engelsk.
  • Det er en fordel du er ITIL Foundation-certificeret eller har erfaring med ITIL.
  • Du er god til at dokumentere dit arbejde.
  • Som person er du en glad, udadvendt, positiv og konstruktiv teamplayer - også når der er travlt og der sker forandringer i hverdagen.
  • Du er serviceminded og sætter en ære i at give den enkelte kunde imødekommende og kompetent service i et sprog som kunden forstår og med en tydelige og rolig telefonstemme.
  • Du er en god kollega og teamplayer, der gerne deler viden.
     

Vi tilbyder dig

En afvekslende og udfordrende hverdag i et uformelt dynamisk miljø, hvor forandringer og videndeling er en del af dagligdagen. Du får mulighed for at udvikle dine kompetencer og skabe en karrierevej i KMD. Attraktive personaleforhold, dygtige kollegaer og en løn, der matcher kravene.

Vil du vide mere, så er du velkommen til at kontakte Head of Department, Erik Madsen på telefon: 20107832

Closed for applications Gem job

Arbejdssted

Location Aalborg

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.