Find job

Support- og driftstekniker

Ønsker du at blive en del af Danmarks førende it-outsourcing forretning, hvor vækst og positive fremtidsmuligheder er på agendaen? 

Vi søger en fokuseret og talentfuld Support- og driftstekniker til vores Service Center i Aarhus. Du vil indgå i en gruppe af dedikerede teknikere, der beskæftiger sig med support og drift af vores kunders it-systemer. Sammen sikrer I, at kunden kan arbejde effektivt og oplever en høj kvalitet i vores service.  

Jobbeskrivelse 

Som Support- og driftstekniker i Itadel får du ansvaret for at levere både driftssupport på backend-løsninger samt support til slutbrugere for den brede portefølje af it-outsourcing kunder fra både ind og udland. 

Service Centeret er en 24/7 afdeling, hvor vi er altid tilgængelige for kunden. Vi sørger for hurtig og professionel respons og løser langt størstedelen af de sager, der kommer ind fra vores kunder. Vi håndterer løbende både support og driftstekniske opgaver på tværs af platforme og domæner, og ikke mindst er vi ansvarlige for overvågning og patch af vores serverpark. De sager, der har behov for en dybere specialistviden og længere sagsbehandlingstid, sender vi videre til vores in-house ekspertteams. 

Service Centeret er kundens primære indgang for samtlige henvendelser og kommer ind via telefon, mail eller webportal, samtidig med at vi modtager alarmer fra vores overvågning. Du får ansvaret for at løse opgaverne, der kommer ind i Service Centeret, fra start til slut. Du har daglig kontakt og et bredt samarbejde med de øvrige teknologigrupper, så du bliver løbende opdateret med seneste viden og teknologi. 

Som Support- og driftstekniker er du Itadels ansigt udadtil, og det er derfor vigtigt, du altid møder kunden med et smil og hjælper denne videre med den opgave, de har brug for hjælp til. Du skal derfor udstråle troværdighed og have tillid til den ekspertise, du allerede besidder. Du formår at hjælpe kunden med at få problemerne løst, og du formår at tilpasse din dialog afhængig af kundens tekniske niveau og it-forståelse. 

Du er god til at samarbejde både med dine kolleger internt og i andre afdelinger samt naturligvis med kunderne. Du trives i et travlt miljø, hvor vi er under konstant forandring. 

Faglige kvalifikationer 

  • Måske har du en it-supportuddannelse eller anden relevant it-uddannelse. 
  • Du har en bred Microsoft-viden eller har erfaring med andre udbredte systemer og teknologier.
  • Du har erfaring med konfiguration af de meste anvendte mailklienter og kendskab til de mest anvendte netværksteknologier.
  • Du har kendskab til administration Windows Server 2008, 2012 og evt. 2016, herunder Active Directory og Group Policies. 
  • Du har muligvis kendskab til administration af nogle af følgende produkter: Exchange Server, SQL Server, Internet Information Server og Citrix.
  • Hvis du har certificeringer inden for ITIL, Microsoft, Unix eller Netværk, vil dette være en fordel, men ikke en forudsætning for at bestride jobbet. 
  • Du er god til at se sammenhængen mellem applikationer, og du er dygtig til at fejlsøge.
  • Du taler flydende dansk og er rutineret på engelsk. 
     

Vi tilbyder 

Løn efter kvalifikationer samt attraktiv pensionsordning og helbredsforsikring.  

Mulighed for at være med til at forme afdelingen og mulighed for at dygtiggøre dig både ved hjælp af interne kurser og certificeringer.  

Vores kerneværdier er kompetence, hjælpsomhed og handlekraft. Det er ikke bare noget, vi siger. I praksis betyder det, at vi er skarpe på vores fagområder og parate til at investere, hvis det gør dit arbejde lettere og styrker løsningen. Det betyder også, at vi altid er klar til at hjælpe dig gennem pressede situationer. 

Ansøgning 

Samtaler vil blive afholdt løbende indtil den rette kandidat er fundet.  

Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte Service Center Team Lead, Mickey Nygaard på mny@itadel.dk eller på tlf. 5115 2095. 

Ansøgningsfrist d. 1 marts 2018.


Om Itadel - en af Danmarks absolut førende it-outsourcing virksomheder

I Itadel tager vi ansvaret for driften af de kritiske it-platforme, som er afgørende hos nogle af de største virksomheder i Danmark. Det betyder, at vi bygger og sikrer de vigtige systemer, som danske virksomheder bruger til at drive deres forretning. Og det er uanset om det er fysiske servere, cloud-løsninger eller en kombination.

I Itadel overkomplicerer vi ikke processer eller løsninger. Vores medarbejdere giver kunden ’fri’ til at koncentrere sig om sin kerneforretning. Vi vil tage det komplekse ud af it og gøre det simpelt for vores kunder at få den rette og sikre it-driftsmodel. Itadel er en virksomhed i vækst, og derfor er vi altid på udkig efter entusiastiske og dygtige medarbejdere, der har viljen og lysten til at gøre en forskel for vores kunder. Vi lytter til dine gode ideer, og vi støtter dig i at føre dem ud i livet.

Vi er over 300 medarbejdere, og vores omsætning nærmer sig en halv milliard. De fleste af os sidder på 
hovedkontoret i Aarhus, men vi har også et kontor i København. 

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Aarhus

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.