Find job

Teknisk supportmedarbejder med en serviceminded indstilling

Brænder du for at gøre en forskel, og vil du hjælpe os med at øge den værdi, vores kunder får ud af deres it-systemer? Systematic søger en ansvarlig person, der er kundeorienteret og vil gøre alt for at give vores kunder den bedste mulige oplevelse, når de bruger Systematics Defence-produkter.

Jobbet

Som Customer Supporter i Defence er du Systematics stemme og ansigt over for vores kunder, og du skal sørge for, at kunderne altid er glade og tilfredse. Du skal levere fremragende service til vores kunder og sikre, at oplysninger fra kunderne anvendes effektivt til at udvikle produktet med den rette funktionalitet i en unik kvalitet.

Produktsupport og kvalitet er vores højeste prioritet! Kunderne bruger vores produkter til driftsformål, og hurtig support og produktkvalitet kan være et spørgsmål om liv og død.

Dine arbejdsopgaver omfatter:

  • Håndtering af vores centrale service desk-funktion i Product Support – både via telefon, ticketsystemet for problemer og e-mails. Tickets er typisk på 3. niveau, da vores kunder selv håndterer support på 1. og 2. niveau
  • Prioritering og strukturering af den daglige support af indgående sager og opfølgning på igangværende sager
  • Analyse af problemer med henblik på at finde årsager og udarbejde løsninger
  • Sikring af, at alle kunder får en hurtig og professionel behandling, og at der sker en effektiv implementering af løsninger i henhold til servicemål og -aftaler
  • Opbygning af viden om kundernes behov og sikring af en effektiv koordinering med Product Management og Development, så der sikres langsigtede løsninger for produkterne
  • Levering af licenser og styring af licenser til produkterne
  • Sikring af udgivelse og distribution af produktversioner – internt såvel som eksternt
  • Samarbejde om udvikling og implementering af Cherwell ITSM-systemet.
     

De fleste af supportopgaverne udfører du i tæt samarbejde med vores softwareudviklere i Product Development, mens dine vigtigste interessenter er kundeprojektledere, sælgere og ledelsen i Defence.

Dine kompetencer og din personlighed

Vi forventer, at du har en stærk teknisk it-baggrund som ingeniør, informationsteknolog eller lignende, og at du har erfaring fra arbejdet med kundesupport.

Du har erfaring inden for følgende områder:

  • Support af it-systemer, it-support og brug af Service Management-værktøjer
  • Du kommunikerer effektivt med mange forskellige interessenter – både med kunder og internt i virksomheden
  • Du kan opbygge relationer i tæt samarbejde med kunder, product managers, softwareudviklere og testere.
     

Viden om forsvarsområdet og C4I-produkter er en fordel, men ikke et krav. Du taler og skriver dansk flydende og er virkelig dygtig til engelsk.

Du skal være udadvendt og god til at kommunikere. Du skal være løsningsorienteret og i stand til at have mange bolde i luften uden at miste fokus, selv når du arbejder med stramme tidsfrister. Du har en stærk personlighed, og du er i stand til at vise tålmodighed og vedholdenhed på samme tid. Desuden sætter du en ære i, at kunderne får en god oplevelse, uanset hvordan de henvender sig til dig, og du er i stand til at sikre, at al kontakt til kunderne afsluttes på den bedste mulige måde.

Systematic tilbyder

Vores it-løsninger gør det enklere for brugerne at træffe kritiske beslutninger. Inden for forsvaret og i sundhedsvæsnet gælder det ofte beslutninger, som kan handle om liv eller død. I både den private og den offentlige sektor skal vores løsninger håndtere store mængder data, som for eksempel på biblioteksområdet med mere end 50 mio. udlån årligt. For at fortsætte udviklingen af løsninger, der har kundernes tillid, udfordrer vi derfor løbende hinanden, vores arbejdsprocesser og teknologier. Vi har en offensiv uddannelsespolitik med definerede karriereveje og interne proaktive Knowledge Networks.  

Vi er fokuseret på hele tiden at gøre alting bedre. Vores unikke kombination af de stærke principper fra CMMI og de bedste aspekter af Lean og Scrum gør os i stand til at udvikle pålidelige løsninger af høj kvalitet til vores kunder og levere til aftalt tid og pris. Vi arbejder i teams, og mange af vores teams inkluderer fuldt integrerede sourcede teammedlemmer.

Vi prioriterer en fornuftig balance mellem arbejdsliv og privatliv, og vores agile tilgang giver dig god mulighed for langt hen ad vejen selv at planlægge dine arbejdsopgaver og arbejdstid. Vi vægter desuden det sociale sammenhold på arbejdspladsen og har en meget aktiv personaleforening.

Da vi også arbejder på sikkerhedsklassificerede projekter, skal alle medarbejdere i Systematic sikkerhedsgodkendes. Læs mere på systematic.com/clearance.

Har du ikke fået svar på alle dine spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på tlf. +45 8943 2000 og spørge efter Frank Sonne, Director. Vi behandler ansøgninger løbende, da vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt. Arbejdsstedet er i Aarhus. Vi glæder os til at høre fra dig.


Siden vi skrev vores første linje kode i 1985, er det privatejede Systematic A/S vokset til et internationalt softwarehus med over 900 kollegaer med 27 forskellige nationaliteter, fordelt på kontorer i 12 lande og med kunder verden over. Vores mål er enkelt: At forbedre verden med exceptionel software. Vi leverer software og systemløsninger til kunder inden for den offentlige sektor, sundhedssektoren, forsvaret, politiet, finanssektoren og serviceerhverv, og der er over 1.000.000 brugere rundt om i verden. Vi arbejder på et fundament af tillid, hvor vi har frihed og ansvar til at træffe beslutninger i vores hverdag. Vi brænder for at gøre en forskel, og vi tør udfordre teknologien, hinanden og os selv. Som nyansat i Systematic bliver du budt velkommen af hjælpsomme kolleger, og du kan se frem til både mentorordning og al den støtte, du har brug for. Det er sammen, vi kan udvikle og indfri dit potentiale og gøre Systematic endnu bedre.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Aarhus

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.