Find job

Unik Bolig - konsulenter

HJÆLP – vi har travlt hos Unik og søger derfor nye konsulenter til vores dygtige Bolig Team i København.

Vi tilbyder dig at blive en del af et team på 80 medarbejdere, som beskæftiger sig med IT til ejendomsadministration og økonomi.

Hvad forventer vi af dig

Der kan være flere indgange til jobbet. Du har en solid erfaring og gerne uddannelse inden for ejendoms-/boligadministration eller økonomi i forhold til ejendomme.

Du er måske i dag ansat i en ejendomsadministration, en almen boligorganisation eller i en økonomifunktion. Det er en fordel, men ikke et krav, at du har arbejdet med Unik Bolig eller andet boligadministrationssystem.

Vi lægger vægt på, at du har god forståelse for mennesker, kan forklare tekniske løsninger på en lettilgængelig måde og har et stort overblik. Du har lyst til at arbejde sammen med en bred vifte af kunder og kolleger.

Vi skaber unikke softwareprodukter

Hos Unik udvikler vi software til mennesker, der arbejder med bolig- og ejendomsadministration – og på advokatkontorer. I et tæt samarbejde med vores kunder har vi gennem 30 år udviklet fleksible og resultatskabende løsninger, der sætter brugerens hverdag i centrum.

En del af vores succes handler selvfølgelig også om, at vi har vanvittigt dygtige og engagerede medarbejdere. Vil du være med i vores hverdag og bidrage til de unikke kompetencer, vi har? Vil du udvikle din faglighed? Vil du have en arbejdsplads, du kan være stolt af? Så lad os høre fra dig. 

Hvad kommer du til at lave?

Som konsulent i Team Bolig arbejder du en stor del af tiden ude hos vores kunder.

Du vil få ansvaret for implementering af vores administrations- og økonomisystem, og det er derfor vigtigt, at du har forudsætningerne til at kunne sætte dig ind i kundens forretning og brugernes forudsætninger. 

Du vil også komme til at holde kurser, yde driftsstøtte, implementere ekstra moduler og gennemføre efteruddannelse af brugerne. 

Jobbet er selvstændigt, og du har et stort back-office-beredskab at trække på.

Som konsulent er du i konstant udvikling og lærer hele tiden nyt. 

Da vores kunder er fordelt over hele Danmark, må du påregne, at der vil være nogen rejseaktivitet.

Bliv en del af noget unikt

I Unik har vi en flad organisationsstruktur. Vi vægter kvalitet, glade kunder og faglig udvikling højt. Vi har en uformel stemning, hvor det ikke kun er det faglige, der er i fokus. Vores medarbejdere skal have de rette personlige kvalifikationer for at fungere i en uformel organisation, hvor der er en stor grad af selvstændighed.

En af Danmarks bedste arbejdspladser

Bag vores software står 160 passionerede mennesker med unik brancheerfaring fra begge sider af bordet. Vi kender vores kunder, deres hverdag og rutiner. Og vi tror på, at det er forudsætningen for stærke IT-løsninger.

Great Place to Work har kåret os som en af Danmarks bedste arbejdspladser. Som medarbejder hos os, bliver du en del af noget unikt, med gode kolleger og en tillidsfuld ledelse, der føler en fælles stolthed over arbejdspladsen.

Sådan ansøger du

Send din ansøgning på dansk til unik@unik.dk og skriv ”Konsulent” i emnefeltet.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Teamleder Lene Fredborg på telefon 39 75 04 19.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location København

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.