Find job

Systemkoordinator til Jernbaneteknisk IT

Har du lyst til en hverdag med selvstændigt ansvar?

Som vores nye systemkoordinator bliver du en del af området Jernbaneteknisk IT. Vi vedligeholder og tilpasser løbende de nuværende it-systemer og den tekniske it-infrastruktur - med andre ord, er det os der har med jernbanens it at gøre.

Du bliver en del af et team, hvor der er et højt fagligt niveau, men også en afslappet og uhøjtidelig tone og et godt socialt arbejdsmiljø - og ikke mindst masser af spændende opgaver.

Koordinering af drift og vedligehold

Som systemkoordinator bliver du ansvarlig for at koordinere løbende drift og vedligehold af blandt andet Banedanmarks trafikinformationssystemer. Du bidrager til at sikre en stabil drift, herunder optimering og koordinering af overvågningen. Derudover skal du løbende følge op på fejlmeldinger og rettelser i systemet. Det betyder blandt andet, at du kommer til at give adgang til serverrum, genstarte systemer og køre rapporter.

Du kommer også til at deltage i og bidrage til projekter om trafikinformation - projekterne kan være af varierende kompleksitet og størrelse.

Systemforståelse og en positiv indstilling

Det er ikke så vigtigt om du har en særlig uddannelse, når blot du har solid systemforståelse og flair for teknologi. Måske har du allerede erfaring med at arbejde med systemer, både i forhold til at administrere adgange og trække rapporter.

Som person er du selvstændig, og du kan på egen hånd prioritere dine opgaver og igangsætte nye tiltag. Du har en positiv og løsningsorienteret tilgang til dit arbejde, og kan være med til at sikre gode samarbejdsrelationer med vores service- og systemleverandører.

Løn

Din ansættelse vil være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer og Organisationsaftalen for området for rengøringsassistenter, specialarbejdere og visse erhvervsuddannede m.fl. i staten mv. (3F).

Ansøgning og kontakt

Vil du vide mere om jobbet, så kontakt teamleder Morten Arent Hansen. Send os din ansøgning og CV hurtigst muligt. For at søge stillingen klikker du på linket 'Søg jobbet her' nedenfor og følger instruktionerne.

Ansøgningsfrist: 28.2.2018.

Kontaktperson:
Morten Arent Nordblad Hansen 
Teamleder
manh@bane.dk
Telefon: 9354 7683


I Banedanmark driver, vedligeholder og udvikler vi den danske jernbane. Vi er en statsvirksomhed under Transport-, Bygnings- og Boligministeriet. Vi er i fuld gang med at udbygge jernbanen til fremtidens behov, til gavn for passager- og godstransporten.

Vi styrer og overvåger togtrafikken og udvikler jernbanen gennem store projekter som f.eks. Signalprogrammet, Elektrificeringsprogrammet, Den nye bane København-Ringsted og andre store anlægsprojekter.

Vores hverdag er præget af et højt fagligt niveau, samarbejde på tværs af fagområder og gode udviklingsmuligheder. Alt dette kan du læse meget mere om på vores hjemmeside www.banedanmark.dk.

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Ringsted

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.