Find job

Service Delivery Manager

Sammen med vores kunder over hele landet bygger vi Danmark med it. Atea implementerer innovative it-løsninger, der kan være med til at øge produktiviteten og styrke konkurrenceevnen og velfærden i vores samfund. Til at hjælpe os med denne opgave søger vi en erfaren Service Delivery Manager til at tage hånd om nye og eksisterende kunders it-infrastruktur.

Få succes som Service Delivery Manager hos Nordens største leverandør af it-infrastruktur
Som Service Delivery Manager får du ansvaret for at håndtere nye og eksisterende kunder, der ønsker at placere deres eksisterende it-infrastruktur i nogle af markedets mest kyndige hænder. Du skal sikre, at vores eksisterende kunder får leveret høj service og kvalitet baseret på vores brede portefølje af services inden for it-infrastruktur.

Du skal have forståelse for vore kunders forretning, og skabe overblik over deres behov i relation til Ateas ydelser. Yderligere vil du være ansvarlig for rapportering af Service Level Agreements baseret på kundens servicekontrakt, og du vil ligeledes være ansvarlig for den samlede kontraktøkonomi på en række kundeengagementer.

Dine primære opgaver

Du vil blive en del af en stærk og velfungerende Service Delivery Management afdeling, der leverer services til en bred portefølje af store og mellemstore virksomheder. Stillingen indebærer et tæt samarbejde med vores kunder og i nogen tilfælde deres kunder og leverandører. Du vil opnå en stor berøringsflade med interne- og eksterne aktører, og du kan begå dig på både det operationelle og strategiske niveau.

Du vil indgå i flere strategiske account teams sammen med kolleger får ansvaret for alle aspekter i et kundeforhold.

Endelig vil du, sammen med medarbejdere fra Transition & Implementation team, skulle køre parløb med Transition Managers overfor nye kunder og sikre, at deres kommercielle behov bliver tilgodeset i transitionsprocessen. Det er ligeledes dit ansvar at sikre, at overgangen fra implementeringsprojekt til stabil og sikker drift bliver smertefri, og at kunden oplever dig som Single Point of Contact i Atea i hele kontraktens løbetid. 

Succeskriterier

  • Som Service Delivery Manager i Atea forventer vi, at du:
  • Opbygger og vedligeholder en tæt dialog med kunderne
  • Er i stand til at arbejde selvstændigt, målrettet og fokuseret på mange typer opgaver
  • Sikrer høj kundetilfredshed og kvalitet i leverancerne
  • Afdækker muligheder for salg af supplerende serviceydelser
  • Styrer servicekontrakten og håndterer fakturering og rentabilitet sammen med account teamet
  • Udarbejder Continuous Service Improvement (CSI) planer for kundeporteføljen
  • Løbende håndterer og servicerer nøgleinteressenter internt og eksternt i organisationen
  • Aktivt deltager i udarbejdelse af rapporter, opgørelser og andet dokumentation til kunder
     

Om dig

Vi forventer, at du besidder følgende kvalifikationer:

  • Du har en relevant videregående It- eller forretningsmæssig uddannelse, f.eks. Cand. It eller Cand. Merc.
  • 5+ års praktisk erfaring med it-drift, eksempelvis som IT-chef, driftschef, Service Delivery Manager, Projektleder el. lign.
  • Du har relevante certificeringer, f.eks. ITIL eller Prince2
     

Desuden forventer vi at:

  • Du er proaktiv og besidder et stort personligt drive
  • Du har en høj arbejdskapacitet og en robust personlighed
  • Du formår at kommunikere klart og effektivt med kolleger og kunder, såvel mundtligt som skriftligt, på både dansk og engelsk
  • Du er i stand til at opbygge gode relationer på alle niveauer i kundernes organisationer
  • Du er empatisk, tillidsskabende og god til at sætte dig i andres sted
  • Du er i stand til anvende din indsigt i processer og projekter til at skabe de rigtige løsninger for kunden
     

Vil du bygge Danmark med it?

For at kunne skabe en it-infrastruktur i verdensklasse, skal Atea være det naturlige valg, hvor du som medarbejder udvikler dig sammen med branchens mest kompetente og engagerede kollegaer – vi kalder det The Place To Be. Det bliver vi ikke, fordi vi er Nordens største it-leverandør, men fordi vi er begejstrede for den forskel, vi sammen kan gøre med it. Vi tilbyder høj faglig udvikling og en uformel kultur, hvor du kan arbejde selvstændigt med frie rammer og masser af albuerum. Derfor skal du have lyst til at gribe det ansvar, du får fra dag ét.

Vi håber, du vil være med?
 

Ansættelsestidspunkt

Snarest muligt, men vi venter gerne på den rette kandidat.

Ansættelsessted

Aarhus eller Ballerup.

Kontakt og ansøgning

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Manager, SDM West Regitze Lynge Schou-Jensen på tlf. 3078 1477, Manager, SDM East Sune Sand på tlf. 3078 1473, eller Director, Service Delivery Management Claus Villumsen på tlf. 3078 0184.

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning med CV senest den 19. marts 2018. Vi gør opmærksom på, at vi løbende indkalder til samtale.

Vi ser frem til at høre fra dig!


Sammen gør vi Danmark til digital verdensmester
Sammen med vores kunder og samarbejdspartnere bygger vi et digitalt Danmark, vi kan være stolte af. Som Nordens største leverandør af it-infrastruktur gør vi det nemt for vores kunder. Vi leverer skræddersyede it-løsninger, der fremtidssikrer og skaber værdi for vores kunders forretning. Vi gør det, fordi vi tror på, at it er og bliver den væsentligste drivkraft bag Danmarks succes. Med vores 1600 medarbejdere har vi en stærk lokal tilstedeværelse med afdelinger fordelt over hele Danmark. Atea-koncernen er repræsenteret i hele Norden og Baltikum og noteret på Oslo Børs. 

Lukket for ansøgninger Gem job

Arbejdssted

Location Aarhus eller Ballerup.

Job hos virksomheden

Cookies på it-jobbank

Vi bruger cookies til statistik og til at gøre hjemmesiden mere brugervenlig. Der sættes cookies fra it-jobbank og fra vores samarbejdspartnere. Klikker du videre på siden, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Læs mere her om vores brug af cookies, herunder hvordan du fravælger brugen af cookies.